Jumaat, 28 Januari 2011

Tekanan Perasaan Beb!!!



Aku drive satu hari beb! Siriyes. Satu hari aku dok menekan pedal minyak. Daripada pukul 10 pagi sampai pukul 9 malam. Lebih kurang 11 jam tuuu! Aku pusing Seremban tak henti henti beb. Kira habis minyak lebih kurang RM30 semata-mata pusing pusing Seremban tu. Kau tak nak cuba? Adeh. Lenguh gile babas kepala lutut aku ni haaa. Aku tak tahu nak bagi gambaran macam mana sebab aku malas nak lukis. Boleh pulak lukis lenguh gile babas? =.=


Aku dah dapat rumah sewa kat Seremban tu. Sebulan RM500 kot. Erk. Macam mahal je. Tapi nak buat macam mana lagi? Kitorang dah terdesak ni beb. Penat ah. Aku tak tahu pulak acara mencari rumah sewa ni betol betol menguji mental dan fizikal. Tekanan perasaan beb! Setiap kali kitorang saspek ada rumah tu macam kosong, kitorang terus gi ketok pintu rumah sebelah, tanya tanya pasal rumah tu. Lepas tu, macam macam jawapan kitorang dapat. Dah dah. Malas nak fikir. Janji rumah sewa dah settle. Next? Tinggal nak hulur deposit je. XD


Esok? Jeng jeng jeng. Aku nak hantar Nyaie dengan Cik Mus balik Batu Pahat. So, aku drive lagi! Wow. Aku memang suka  drive drive ni. Siriyes. Therefore, kepada mana mana dato atau datin yang memerlukan driver, boleh la calling calling aku ek? Aku bersedia menerima sebarang jenis tempahan. Haha. Sengal la kau. Okay. Bye! Aku nak tidur. >.<



potpetpotpet : Sekolah tu ada dua sesi pulak. So, aku sesi mana? Tak tahu lagi.

44 ulasan:

  1. lama tu drive ish3...
    auto ke manual?
    hehe

    BalasPadam
  2. redza dah ade 2 sesi ?
    sejak bile ?

    BalasPadam
  3. erk. rm500 tu sorang2 ke ramai2? xpelaa..dapat dah =)

    wah, sy perlu driver! XD

    hati2 drive esok & goodluck la praktikal nanti ye cikgu..

    gudnite

    BalasPadam
  4. suke drive ye..sile anta sy balek johor..huuuu

    BalasPadam
  5. hahaha kesian kesian..
    dah p tidoq
    XD

    BalasPadam
  6. boleh pilih ke sesi tu?

    BalasPadam
  7. heheh kesian zami eyh..
    sila rehat secukupnye :D

    BalasPadam
  8. samalah kat egip pon, nak cari umah bukan senang, sekali hentam budak msia sampai 2 riban memang melampau. haha. rumah rina paling rumah skunk, 600, kalau dua tahun lepas, rumah 600 tu kira paling mahal. skunk~ ambik kesempatan betol.

    erk terbebel pulak. haha. sory zami. :)

    zami, amek sessi pagi la best!

    besok drive elok3! pandu cermat jiwa selamat, ingatlah orang tersayangs~

    BalasPadam
  9. kwsn seremban rm500 agak mahal kot

    tpi apa leh buat berkorban apa saja

    hahaha

    ^_^

    BalasPadam
  10. hahaha..tahniah..penat ha drive kat seremban..

    keje cikgu?

    BalasPadam
  11. haha..agak polik pusing2 satu somban bole abis rm30..den dari somban ke melako baru abis rm10..hehe..lopeh ni jadi wargo somban bebaik yoo..haha..sompek x ni dtg ghayo umah?? taman apo??..nak duit ghayo cino nanti yoo..haha

    BalasPadam
  12. wah. terbaik lah. konpem gila penat =.=


    rehat2. :D

    BalasPadam
  13. Nak cari sugar daddy.. Ade tak zami??? Keh keh keh.. :p

    Umah saye skarang pon sewa RM500.. Hoho.. Pengsan bayar bulan2 sebab duduknya bertiga jer..

    BalasPadam
  14. haha..best apa drive kereta..aku suka =P

    datang batu pahat,singgah uthm...hehe

    BalasPadam
  15. haha..best apa drive kereta..aku suka =P

    datang batu pahat,singgah uthm...hehe

    BalasPadam
  16. rm500...mahal tu...
    susah nak cari rumah sewa...
    ape2 pun allthe best la...

    BalasPadam
  17. Ala siannyer...penat ar... dah g lah tido cukup2 sok nak sambung lak ke Batu Pahat. 2 jam gak tu dari Alor Gajah kan?

    Pepepun take care eak..

    BalasPadam
  18. lme gile drive... 500 tuk umah sewe kire okay la.. tpi law kcik mahal la kot.. :P neway, cngrats sbb dh brjya cri umah...

    BalasPadam
  19. weyh, ak nk pakai driver ni..haha

    BalasPadam
  20. haha... kalo tan sri mau tak.. mau takk.. kalo mau... err.. dni tak ado calon nak kasi zami jadik driver diorang opssssss lariks...


    btw... ngaja sekolah sesi petang lebih mencabar kot. sebab kena berkejar lunch+zohor+asar+maghrib. kan kan...;)


    selamat berpraktikal zami!

    BalasPadam
  21. eh knape x usha dlm tenet dlu..
    x la penat sgt..
    mudah kan ade..

    BalasPadam
  22. rm500?? kalau dok sorang mmg terasa mahal la,, kalo dok ramai2,, bley senyum je.. :p

    Bila Blogger Adalah Seorang Pelajar

    BalasPadam
  23. seremban aku fail lagik kot
    huhu
    same la macam kaw :)

    BalasPadam
  24. drivekn saye ke pengkalan chepa...

    BalasPadam
  25. mmg susah cari rumah sewa.. b4 diz aku sewa BILIK RM200++ ok... bilik jew... mahal dan payah nak dpt..

    BalasPadam
  26. sban area mana?
    mana tau leh tlg cri uma sewa ag..
    hehehe

    BalasPadam
  27. itu dia! prngorbanan seorang bakal guru!! best of luck bro! =)

    BalasPadam
  28. kalu jdik driver lori kontena pom leyh jer neyh.
    leyh antar brg jauh2! haha! =PP

    BalasPadam
  29. rm 500 ? Haa ?
    Asal mahal sangat kat seremban tu. Woo dasat jadi pemandu berjam jam. Jadi pemandu saya jla. Ahakz

    BalasPadam
  30. wah2...bestnyee dh nk ngajorr..hihihhi~

    BalasPadam
  31. wah2...bestnyee dh nk ngajorr..hihihhi~

    BalasPadam
  32. x cramp lak kaki ko drive lama2

    BalasPadam
  33. wahhhhhhhh..sgt hebat..
    lepas ni dh bole buat rancangan..
    PEMANDUKU BERKAKI KEBAS..
    huhuhuhuhu..

    BalasPadam
  34. adush..penatnye drive lama2..huhu
    lepas nie da nak g sekolah da..seronoknya..selamat mengajar :)

    BalasPadam
  35. wait wait . jam kat gambar tu macam sama je dengan saya . BUM kan ?

    BalasPadam
  36. warghh..
    boleh upah jadi supir ni!
    haha

    p/s: Zami gne keta auto or manual??

    BalasPadam
  37. lepas ni bnyk update pasal student la pulak yea cikgu zami. hhaha..jgn garang2 tau!

    BalasPadam
  38. seremban area mana? kot kot la buleh nak rekemenkan rumah. coz kakak hani dok sana. :)

    BalasPadam
  39. Drive kereta x pe lagi,daripada membonceng motosikal...bleh patah pinggang haha
    XB

    BalasPadam
  40. Drive kereta x pe lagi,daripada membonceng motosikal...bleh patah pinggang haha
    XB

    BalasPadam
  41. p kat kawasan ulu bendul, leh mandi2, dekat jer dri seremban :)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com