Ahad, 27 Februari 2011

Budak Lelaki Menghilangkan Diri Kerana Berkahwin?



Cehhh... Tajuk entri dah macam tajuk berita dalam surat khabar yang aku tak pernah dengar nama dia kat tepi tepi jalan tu. Okay. Kembali kepada topik yang hangat diperkatakan oleh aku secara sorang sorang, budak lelaki menghilangkan diri kerana berkahwin? Jeng jeng jeng. Sila rujuk gambar di atas. Ada macam gaya raja sehari tak? Atau gaya model baju hari hari? =.=


Kepada peminat peminat budak lelaki di luar sana, sila muntah sekarang sebab aku panggil kau peminat peminat sebab aku perasan artis sebab aku tak sedar diri sebab aku tak tahu sebab apa. Boleh? Aku busy beb. Tak dapat nak update blog secara siriyusss. Kesian aku tengok blog aku. Dah dua minggu blog aku menderita, tak dapat nafkah batin daripada aku. Dan sekalung penghargaan buat siapa siapa yang tak habis habis tanya pasal blog ni, tanya bila nak update. Demi kalian, aku update jugak. So, sila terharu sekarang. ;P


Kelmarin ada sambutan Maulidur Rasul kat sekolah. Gambar kat atas tu persalinan yang aku pakai hari tu. Amacam? Ada siapa siapa nak masuk meminang? Haha. Apa apa pon, aku cuma pinjam persalinan tu. Aku takde persalinan lawo lawo macam tu. Adeh. Paling dahsyat bila ada cikgu kata kalau dia ada anak perempuan, nescaya aku bakal dicalonkan dalam kategori menanti lelaki terkahwin. >.<


Semalam aku kena gi sekolah lagi, sempena dengan mesyuarat agung PIBG. Habis habis je, ada pulak pelajar pelajar nak ambil gambar dengan aku. Eh. Aku artis undangan kat mesyuarat agung PIBG ni ke? Haha. Sila tampar aku sekarang supaya aku tidak berterusan bongkak. T.T





potpetpotpet : Aku belum kahwin lagi.

75 ulasan:

  1. cehhh
    guru bergambar bersama anak murid :D
    HAHA

    BalasPadam
  2. waa!! ckgu encem!! nnti mengaja la kt jb. haha

    BalasPadam
  3. wahhh ~ dah pemes dah cikgu zami kat sekolahh ;D

    BalasPadam
  4. haha
    kalau ko dah kawen pun ape salahnye
    mest lagi hangat blog ni
    dah masuk sekolah ni
    makit hot lah
    haha

    BalasPadam
  5. eh.. cikgu ke?? same la kite. hehe.

    mesti cikgu favorite nih :)

    BalasPadam
  6. poyo!!haha x leh bla sey..hihi
    btw tahniah cos akhirnya berjaya jugak mngupdate blog anda :)

    BalasPadam
  7. killek uh ! masa sekolah dulu , suka na gedikgedik amek gambar ngan cikgu praktikal yg nsem . hahaha

    BalasPadam
  8. Zami, buat la tajuk.. cikgu kawen ngan student.. keh3..

    BalasPadam
  9. cikgu ensem.ofcos la menjadi rebutan.muihihi

    BalasPadam
  10. encemmmmnyeeeeeeeeeeeeee..........;p

    BalasPadam
  11. wah..cikgu..da lame tak update entri..ttibe update..pastu wat kejotan..

    cikgu ramai peminat cilik laaa....wow..huhu

    BalasPadam
  12. wah..dh macam suami org dh ko:P

    BalasPadam
  13. bro!!

    harus la artis ka.. stdent nak amik gambo bagai nie.. hahaha

    neway! serius rendu ko nye blog beb

    BalasPadam
  14. oke, jadik menantu I jgak bley??
    haha! ;pp

    BalasPadam
  15. oh..'kawin' rupanya patut lama menghilang hehe

    BalasPadam
  16. oh anak murid kesayangan chegu hahaha ;)

    BalasPadam
  17. hahahhahaaha cekgu perasan!

    BalasPadam
  18. asal aku tengok pelik je ko pakai seluar slack? hahaha.. tak sesuai wehh.. haha

    BalasPadam
  19. fuyoo....hahaha..bykk peminatt..

    BalasPadam
  20. owhh..sekolah mmg sambut lambat ek. kat sekolah akak aku pun smbt semalam. nway,aku x percaya kalau ko kawen awal. gagaga~

    BalasPadam
  21. Zami memangggggg!!! Kalau kawen tu tak jemput memang nak kena laa kannn.. Haha.. :p

    Okeyhhh.. Cuma nak jerit jerk.. ZAMIIIII!!! Lama dong enggak ketemu.. Hehe.. ;)

    BalasPadam
  22. So u semakin popular la.............. hehe

    BalasPadam
  23. Zami..
    Sama lah kita..
    mmg bz kan..
    jumaat lpas.. aku pn meeting PIBG gak..
    dkt jam 7 baru balik..
    hari2 balik lewat..

    BalasPadam
  24. Muka budak budak tu macam bangga sangat dapat tangkap gmbar dengan HIZAMI RAHIM. Hati-hati. Nanti kang takut dapat surat cinta dari pelajar pulak..teheee

    BalasPadam
  25. tak nampak macam kahwin pun.

    macam tok kadi adalah..kih3

    BalasPadam
  26. muka matured dah yg bawah tu haha

    BalasPadam
  27. patut ler pelajar pmpuan nk bgmbr dgn ckgu. Ckgu niw hansem ha..
    huhu..

    BalasPadam
  28. Comel bdk lelaki itu..
    heheeh..
    lg kiut lau pakai bju
    melayu caler itam..
    lalalalla
    jgn marah..
    sugestion jew

    BalasPadam
  29. kembali bersiaran semula
    selepas hampir 10 ari menyepi...
    bagus²

    BalasPadam
  30. fuh. cekgu ensem.
    nak sainnnnnnnnnnnnn.

    kikiki ;p

    BalasPadam
  31. Aha, memang ade gaya nak kahwin pon.
    Habis student asyik pandang cikgu je,tak dapt nak fokus. Eheee :)+

    BalasPadam
  32. mesti kat skolah ko ramai murid pompuan histeria sebab minat kat ko kan...hahaha lol

    BalasPadam
  33. ngajar skola mne?..
    nway kalo kawin nati jgn lupe jmput..
    haha

    BalasPadam
  34. ZAMIIIII, miss u so much. Tq kerana mengupdatekan blog ni. Rindu sangat2 sebab dah lame menunggu. Dah 2 minggu kan bersawang..

    Papepun gambar2 itu cute sangat memang patut ler bebudak tu nak bergambar bersama. Glamerkan budak tu.hehehe....

    Zami, satu I nak pesan. walau sesibuk mana sekalipun zami sekarang jangan sesekali bagi rumah U ni berhantu ke, please...

    BalasPadam
  35. selamat pengantin baru..haha

    BalasPadam
  36. perghhh.. dah jadi cikgu bukan saja mak org nak buat menantu.. budak2 skola pon sebuk nak jadikan zami laki.. :p

    BalasPadam
  37. phew! ingat dah kawen :P

    eh3 kalau kte ada cikgu hensem kat sekolah, ari3 nak pegi kot. belajar lama3 pon tak pe. haha!

    BalasPadam
  38. fewwiitt... g nikahh!!

    waaahh,, artis lagi kat sekolah. da agak daaa mesti ramai nyee peminatt kan kan kann..

    take care =)

    BalasPadam
  39. kalau semua cikgu handsome cam zami, cnfirm sume student STRAIGHT A's =) haha*dan dan :P

    BalasPadam
  40. haha woot2 artis pegi skolah pasti laa nak amek gambar kan..

    BalasPadam
  41. waahh, zami sudah kembali ! TERHARULAH !

    BalasPadam
  42. alahai.. cara tajuk dah macam gempak dah.. ingt entri psl nak jemput makan nasi minyak.. aisehhh

    BalasPadam
  43. hahahah..bunyi cam teringin nak kahwin dah tuh.. lalallaa...

    p/s:- meangis tak berlagu la peminat kamu kat sini.. hehehe.. XD

    BalasPadam
  44. hahah...eksited anak murid ko yg kiri skali tu...gembira sakan dia dpt brgmbr dgn ko...hahaha

    BalasPadam
  45. hahha... baru nak nages guling2 tadi.. hahaha

    BalasPadam
  46. Like seriously, SUKE SGT baju batik u tu!!

    BalasPadam
  47. wakakaka..
    single lagi neyh !

    BalasPadam
  48. finally update gak... dh berabuk gila blog nih...
    baju mekayu tu bleh pinjam lg mse nk nikah nnti.... huhu
    baju batik tu buat kamu nmpak mcm pakcik2... hahaha =P

    BalasPadam
  49. Pahal lu nampak jejaka yang telah bernikah dalam gambar last tu, bro Zami? Hahaha ;D

    BalasPadam
  50. fuh! cikgu femes ni.. terbakar hati cikgu lain.. kah3..

    BalasPadam
  51. ok....patutlar...........

    BalasPadam
  52. ade gaya peserta imam muda ni..hehe:D

    selamat kembali cikgu..^_^

    BalasPadam
  53. haha..ngek la zami. giler matang muka zami masa pakai baju batik tu. macam dato' lak. hahahaha...

    BalasPadam
  54. fewiit~ hehehe...
    Ingat dah kahwin tadi ...
    ade chance ag ar anak-anak murid nak usha...:P

    BalasPadam
  55. gaya nk kawen da ada da...
    da nmpk da...
    nmpk da.. nmpk daa..:P

    BalasPadam
  56. cikgu rupanya....untung betol dak2 sekarang...hari2 blaja jmp ckgu hnsem..hahahaa..nak jadi murid balik la..hehee

    BalasPadam
  57. haha... baik cikgu! :)

    BalasPadam
  58. the last pic makes you look older. =.="

    BalasPadam
  59. Tanpa NamaMac 03, 2011

    ckgu ke ni? mcm budak tgh nak ambik spm je. hahah . sile perasan laju2.
    erkkk~

    BalasPadam
  60. ramainyer "peminat"...hehehehe

    BalasPadam
  61. fuhyoh..cikgu hensem..patot ramai budak2 tak ponteng =P

    BalasPadam
  62. da elok sangat dah ko kawin zami..hahaha

    BalasPadam
  63. hahah....nak kawen nanti jgn lupa ajak kitaorang smua k...

    BalasPadam
  64. Tanpa NamaMac 12, 2011

    suko budak2 tu..mcm brgmbar dgn artis plak..

    BalasPadam
  65. wah, kacak berbaju melayu. :)

    BalasPadam
  66. cekgu bergambar dgn anak muridnya..nice pic :)

    BalasPadam
  67. wahhh...encem sngat2...huhuuhuhu ^_^

    BalasPadam
  68. Tanpa NamaApril 24, 2013

    patutlah anak murid suka...kalau mengajar mesti ank murid dpt masuk walaupun garang...huhuhu...

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com