Sabtu, 15 Mei 2010

Murah Rezeki.


First of all I am happy like crazy nak mammm when I know that my blog tersenarai dalam kategori emas kat Ben Ashaari[dot]com wah hamek kau bahasa aku berterabur. Gila. Adakah aku sedang bermimpi ewah ewah tak logik betul kalau aku sedang bermimpi dah pasti aku sedang tidur masalahnya sekarang aku ada kat depan laptop ni wakakaka. Seriously aku ingat tak dapat la nak bertempek kat kategori tu sebab kau pun tahu aku merepek tahap gaban sila klik di sini kalau tak tahu. Tak pasal pasal aku buat aksi asereje ha rehe rehe to da rehe sevinio mampuih bantai je la haha. Tup tup masuk jugak. Trimas bro Ben Ashaari!



Oh. Aku dapat award daripada seorang perempuan yang suka kentut. Setiap kali dia blogwalking dia sempat melepaskan sedas dua kentut sebagai tanda dia pernah lalu. Kagum aku dengan keupayaan kentut dia yang sangat sangat dahsyat. Jangan main main. Terima kasih Cik Mala walaupun rupa kau tidak aku kenal tapi kentut kau itu aku kenal. Tahniah. Eh eh Cik Mala suruh explain apahal aku follow blog dia. Well aku secara tak sengaja follow Cik Mala sebab dia selalu lepak lepak kat blog aku dan kemudian kentut tak tentu pasal siapa tak menambah bengang rasa hampa Akim beb. Tanpa membuang masa lagi aku terus follow dia.



Eh eh ada lagi satu award. Thanks budak. Nama dia Arol. Dia suruh eja betul betul jangan salah Erul ke Erol ke Shahrul ke Sarimah ke haha sukahati. Okay okay. Award ni aku nak beri kat semua follower blog Budak Lelaki Sebelah Pintu. Jangan malu jangan segan ambil je tak kena bayar apa apa apatah lagi isi borang pendaftaran.


potpetpotpet: Tak pasal pasal aku senyum sorang sorang bila aku dapat pujian tak ingat dunia sila klik di sini untuk maklumat lanjut.

37 ulasan:

  1. wah ! terpilih masuk kategori emas. uhuhuhu tahniah tahniah ! =)

    BalasPadam
  2. linda:
    ahha.
    thanks dear.
    ;)

    BalasPadam
  3. innz:
    ahha.
    alhamdulillah.
    ;)

    BalasPadam
  4. Whoa!
    Tahniah yeah! :)
    Haa? 'budak'?
    Grrr. =.='

    BalasPadam
  5. cheee..
    bangge dpt emas seketol 2..
    cungret2x

    BalasPadam
  6. ain:
    ahha.
    anda juga.
    ;P

    BalasPadam
  7. wah,kategori emas tu

    BalasPadam
  8. hans:
    ahha.
    mahal tu.
    ;P

    BalasPadam
  9. TAhniah la ye.. heheh..

    betul tu.. harus teruje dapat dok lam kategori EMAS ye!

    bukan senang nak senang.. ahaks! apa kene mengena ngan ayat nie..

    BalasPadam
  10. eh dah kentut lum? dah kot, bau tak? entah tak de pun..MMMm adala busuknya..
    salam budak lelaki..:)

    BalasPadam
  11. Kategori emas hokeyhhhh.. Kalau jual ni mahu kaya.. Tak pun pajak gadai.. Emas tu.. Ahaks.. Nway, congratz.. :)

    BalasPadam
  12. ena:
    ahha.
    yep.
    teruja gila.
    ;)

    BalasPadam
  13. soclose:
    wah. tiba tiba.
    ahha.
    ;P

    BalasPadam
  14. farhanadr:
    ahha.
    tu la.
    esok kot nak cuba pajak gadai.
    ;P

    BalasPadam
  15. Tanpa NamaMei 15, 2010

    eceh. lindan.
    kembg kempis aje lah tu.
    ;p

    BalasPadam
  16. jeles. uhuk3.. thniah ye..

    BalasPadam
  17. phewiittt..
    kena puji!
    congrat yeah!!(:

    BalasPadam
  18. elmo:
    kembang kuncup la.
    wakakaka.
    ;P

    BalasPadam
  19. rowena:
    ahha.
    tu la.
    ;)
    malu sudah.
    ;)

    BalasPadam
  20. wahh kategori emas tuh... ai like emas.. culik kau jual... hahahah ye la .. dah masuk kategori emas.. sekarang emas rm130 1 gram.. kau brapa gram.. jual jual... kaya mimie.. hahahaha


    tahniah bro

    BalasPadam
  21. ahahah...muka lin dan...congrats ya

    BalasPadam
  22. kalo emas betul ley jual la kan..pastu belanja semua follower...hahah

    BalasPadam
  23. mimie:
    wakakaka.
    alamak tak tahu harga emas.
    ;P

    BalasPadam
  24. azrul:
    thanks.
    ahha.
    tak sangka.
    :)

    BalasPadam
  25. hawa:
    ahha.
    entah.
    mungkin.
    ;)

    BalasPadam
  26. yatre:
    boleh je.
    hehehe.
    ;)

    BalasPadam
  27. budak silap nama, tahniah kamu. ;p

    BalasPadam
  28. tahniah mesti ramai yang masuk ikut ben ashaari's blog kan.. hmmm tak pulak tulis article hari tu.....maybe next time...

    Apa Anda Rasa Bila Tulis Blog?

    BalasPadam
  29. dah gi capai raket main..heheh

    BalasPadam
  30. sharinginfoz:
    ahha.
    mungkin.
    ;)

    BalasPadam
  31. hawa:
    tu la.
    mana pulak raket ni.
    ahha.
    ;)

    BalasPadam
  32. waHhh kateg0ry emAs tuH!
    nNty b0Le naEk raNking Lg nie

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com