Ahad, 9 Mei 2010

Pencinta Bernombor Lima Ratus!

Okay. Jangan kata kau aku pon agak agak konfius mius dengan nama budak ni. Cikeju? Wakakaka. At first I thought dia ni perempuan. Ayu ayu gitu. Cik Eju mungkin. Sekali bukak blog dia terus nampak header tu. Saya lelaki tau katanya. Kenapa dia pilih nama cikeju tu aku pon tak pasti. Peminat fanatik keju kot. Sila sila berkunjung ke blog dia di sini dan boleh la tanya dia apahal nama dia macam tu. Wakakaka.

Eh eh tak pasal pasal aku promosi dia. Sebab musabab? Yay! Dia adalah pencinta Budak Lelaki Sebelah Pintu yang ke-500! What an achievement. Terima kasih kepada ibu ayah dot dot dot. Wah. Kebaboom dush dush dush prut prut prut dam dam dum. Sila bayangkan konon konon meriah dengan letupan bunga api. Wakakaka. Thanks bro! Keep in touch!


potpetpotpet: Wah. Suka suka.

4 ulasan:

  1. itu ler..aku pon mula2 ingat cik keju nie pompuan rupanya laki..hehehe

    BalasPadam
  2. rizputra:
    ahha.
    wakakaka.
    tahu takpe.
    isk isk~

    BalasPadam
  3. hey!thx promote saye..
    saye lah ciKeju..haha..
    :)

    BalasPadam
  4. cikeju:
    ahha.
    sebagai penghargaan.
    ;)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com