Khamis, 29 Julai 2010

Drama Sebabak Perempuan Terlampau Berani

Bukan Aku : Halo? Ni siapa?

Aku : Eh jap. Ni siapa pulak?

Bukan Aku : Errr... Ni siapa ek?

Aku : Haiyak. Ni tiba tiba kol saya lepas tu tanya saya siapa pulak. Hurmmm. Ni Hizami.

Bukan Aku : Oh. Ni Munah bukan nama sebenar.

Aku : Siapa pulak ni?

Bukan Aku : Takde siapa siapa.

Aku : Eh eh mana dapat nombor ni?

Bukan Aku : Ada kawan bagi.

Teeettt...


Aku matikan terus talian tu. Adeh. Aku tak suka kot spesies perempuan macam ni. Gedik gedik kol nombor entah siapa siapa lepas tu boleh pulak nak kenal kenal. The problem is kau nampak sangat sangat desperado. Siriyes. You don't know who you call on the phone, then kau senang senang nak beramah mesra selamat hari raya bagai. What if I was a serial killer. Kau tak takut ke? Okay. Aku tahu aku memang tak logik nak jadi serial killer haha.


Lepas tu kan kan kan dia hantar mesej pulak. Haiyak. Cik adik hoi sila hentikan perbuatan ni. Cewahhh. Aku ni dah la malu malu kucen kalau bab bab ni. Erk. Harap maklum. Biar aku sorang je yang gatal gatal ulat bulu. Kau tak perlu. :P


Imam Ghazali meneruskan dengan pertanyaan yang ketiga. "Apa yang paling besar di dunia ini?" Murid-muridnya menjawab gunung, bumi dan matahari. Semua jawapan itu benar kata Imam Ghazali. Tapi yang paling besar dari yang ada di dunia ini adalah NAFSU (Al A’Raf 179). Maka kita harus berhati-hati dengan nafsu kita, jangan sampai nafsu membawa kita ke neraka. Sumber di sini.




potpetpotpet: It's a man's world. :)

45 ulasan:

  1. huhu...
    gatal kot pompuan tu..haha..
    desperate giler..kui3...

    BalasPadam
  2. hahahaha,
    kalau bab2 mcm tue akk mmg dah pernah dgr dah,
    sama jer lelaki atau perempuan,
    hahahaaha:)

    BalasPadam
  3. haha.
    memang patut letak tepon pun.

    BalasPadam
  4. isk..

    tu namanya pempuan gatai...

    nak ngorat zami ler tu...

    tapi kalo laki wat cemtu kat pempuan pun pempuan nyampah gak... sies... tepon tanya nama... kita la patut tanya dia sape dah kol kita...



    dushhh--> kasi penumbuk namplohpatpointlimakuasatujuhbahagikosong hahaha:p

    BalasPadam
  5. secret admirer hizami kot ;)

    BalasPadam
  6. bukan mudah melawan nafsu
    jom ramai2 layan nafsu ..


    >>___<<

    BalasPadam
  7. @Khairul Azmi

    huhu.
    entah.
    :)
    dia sesat jalan kot.
    nak tanya pasal peta.
    erk.

    BalasPadam
  8. @Cik Wanie

    kan kan kan?
    :)
    nak kongsi sajo.
    huhu~

    BalasPadam
  9. @ima

    ya.
    ingatkan nak letak tanda tangan tadi.
    adeh.
    :)

    BalasPadam
  10. @ardinihumaira

    tahu takpe.
    adeh.
    tuuu soalan matematik ke?
    haha~

    BalasPadam
  11. @I n n z

    haha.
    tak la.
    siapa la nak admirer zami.
    adeh.
    :)

    BalasPadam
  12. nmpknye ada peminat baru nie...
    haha~~

    BalasPadam
  13. zaman skarang.... pompuan lelaki same jerrr....

    BalasPadam
  14. hahahaha
    aku selalu kena
    cam haram kan mahkluk macam tu
    kalau lah telefon leh spam
    dah lama aku spam nombor2 macam tu

    P/S : Dulu Bencinya! Sekarang Sukanya!>

    BalasPadam
  15. @hans

    haha.
    adeh.
    kau cipta la benda tu.
    mesti kaya lepas neyh.
    :D

    BalasPadam
  16. kalo dia buat cmtue, maknanya dia mmg usha number ko dari org len la.. niat nk cakap ngan ko je tue...

    dia minat ko kot...
    ke ko plak yg tak minat perempuan ??
    uhuks....

    p/s: it's a man world ??? hurm...

    now i'm back,
    http://aidyshahiezad.blogspot.com

    BalasPadam
  17. eh..desprate gler...
    jgn lyan ..
    sah2 pmpuan tu ta btul..

    BalasPadam
  18. wahh lg best lyn desperate houswife dr lyn menatang tuh..ahhaha

    eh zami leh kenal??ahahahahaha

    BalasPadam
  19. Haish.. bahaye ni.. peminat misteri...

    BalasPadam
  20. @Aidy Shahiezad

    dia minat aku?
    kalau dia minat aku,
    sepatutnya dia kenal nama aku la kan?
    kalau dia tak kenal,
    nampak sangat dia entah apa2.

    BalasPadam
  21. @m!da BucHuxX

    erk.
    dia salah nombor kot.
    tiba2 mungkin dia nak kenal.
    haha~

    BalasPadam
  22. @rizal jabai

    hey.
    hy.
    hey.
    desperate housewives tu best.
    :)

    BalasPadam
  23. @AiDa AzRyN

    adeh.
    takde la.
    tu stranger call.
    :)

    BalasPadam
  24. hahaha.. sian pun ada.. lawak pun ader.. menyampah ngan perempuan cam tu pun ada .. hehehe..

    apa apa pun sudahlah awak pasni.. DIKEJAR peminat misteri.. ahahahah..

    baik lari laju2.. =p

    BalasPadam
  25. tu la kau..sapa suruh hot sgt..



    wehhh...




    meh no fon kau...




    (0_o)

    BalasPadam
  26. hakhakhak
    biasala tu
    jejaka kachak
    auwwww

    BalasPadam
  27. kamu tu ada masalah.







































    masalah hencem terlampau. KEHKEHKEH

    BalasPadam
  28. dia buat2 tk kenal la dulu...
    ko nie... lambat beno nk tafsir.. :p

    BalasPadam
  29. owh...mangsa girl yg gedik and gatal lah nih....hehe..takpe at least ade gak nak kacau zami...

    BalasPadam
  30. tu la ko..
    sapa suruh hensem sgt.
    kan dah kena kacau

    BalasPadam
  31. bhaha
    sempoi gila pompuan tu
    adoii
    -na'dz

    BalasPadam
  32. cara ngorat baru kot... hehehe

    BalasPadam
  33. @Nur Fara

    haha.
    adeh.
    mana ada.
    :)
    main main kot perempuan tu.

    BalasPadam
  34. @AyuE SurihanyOt

    wakakaka.
    kau salah orang neyh.
    aku neyh tak hot.
    tapi kool je.
    haha.
    :P

    BalasPadam
  35. @miss lolly a.k.a luvfareda

    erk.
    ingatkan masalah apa tadi.
    wat saspen je.
    huhu.
    :)
    masalahnya tak hencem pun.

    BalasPadam
  36. @Aidy Shahiezad

    haha.
    yola tu.
    aku tak pakar dalam bab2 ni.
    :P

    BalasPadam
  37. @Han$ Xy

    haha.
    haiyak.
    boleh pulak macam tu?
    :)

    BalasPadam
  38. @[z@ck]

    haha.
    kau biar betul?
    adeh.
    :)

    BalasPadam
  39. @ceritaku MEMORIKU

    tahu takpe.
    takut pulak aku tengok dia.
    boleh?
    haha~
    :)

    BalasPadam
  40. @::FAIZ FARISH::

    hurm.
    aku rasa macam tu jugak kot.
    :)

    BalasPadam
  41. laki atau pompuan sama je..
    dl ade mamat ni asyik msg n kol tiap2 ari..tp dia kol..dia senyap je..sol pun senyap padan muka..bg abes kredit dia..
    pastu mengadu kat blog sal mamat mesteri 2,,trus ramai nak no dia..pastu bg amaran kat dia..hehe..skrg dah xde org kaco2..selamat dah..
    kalo layan msg org2 camni..lagi dorang suka

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com