Rabu, 25 Ogos 2010

Shhh... Ini Rahsia

Hey. Lately aku busy dengan quizzes. Tertekan dowh. Erk. Bukan quizzes yang macam pop kuiz kena tekan tekan buzzer nak jawab soalan tu. Apatah lagi nak kena putar roda sambil jerit jerit wang besar wang besar wang besar. Itu semua takde kena mengena langsung. Harap maklum. :)




Hurm... Nak cerita pasal apa pulak ni? Adeh. Last week aku ada mid-term test of Environmental Science. Lepas tu nak dijadikan cerita pulak berlaku peristiwa yang tidak diingini kat one of my friends ni. Apa dia? That's the secret. I won't tell anybody haha. Even my besties tanya tanya pun aku tak nak beritahu. Sebab? Aku tak nak memalukan dia. Siapa yang tahu, tahulah. Siapa tak tahu, tak tahulah. Anyway satu aku pesan kat dia, benda dah jadi tak boleh nak buat apa. Terima sajo. :)


Kadang kadang bukan semua benda boleh heboh heboh. Yeah. Kita kena menjaga hati banyak pihak. Bukan seorang dua je. Itu yang susah tuuu...


potpetpotpet: If you judge people, you have no time to love them. :')

17 ulasan:

  1. hah.. rahsia apo tu..
    mak kepochi datang nak nyebok ni..
    hik3

    BalasPadam
  2. uish rahisa besar ape lah tue x mo story mory kt sini eh.ahha.:0

    to btl ckp ko..x sume bnd leh kecoh.privacy sesorg n sensitivity kn jg kn.

    k, slmt berpuasa.:)

    BalasPadam
  3. tu die...

    kata2 pujangga dr chekgu kan!

    BalasPadam
  4. ek eleh..berapa panjang bulu ketiak mmbe ko tu pn nak berahsia ngn ktorg..hahaha

    BalasPadam
  5. biarlah rahsia...weeee;p

    BalasPadam
  6. bgus2..
    tabik ngan pakmie..
    kata atook ocelot kan..
    kawan yg tbaik ialah kawan yg mnjga aib kawan2nya
    ^_^

    BalasPadam
  7. bgus2..
    tabik ngan pakmie..
    kata atook ocelot kan..
    kawan yg tbaik ialah kawan yg mnjga aib kawan2nya
    ^_^

    BalasPadam
  8. aku lepas raya baru busy gila dengan semua benda tu

    P/S : Digi Sayang Aku Agaknya! Hahaha

    BalasPadam
  9. sekarang adalah musim midterm
    huhuu~

    BalasPadam
  10. @Fatin Aliyya

    takde la besar mana.
    tapi boleh mendatangkan keaiban dia.
    :)

    BalasPadam
  11. @Qarl

    pujangga la sangat.
    haha.
    :P

    BalasPadam
  12. @hans

    aku memang busy gila.
    tapi buat2 x busy.
    bayangkan.
    :)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com