Ahad, 29 Ogos 2010

Yuna - Decorate - Album - 2010

Style okay. Salute her!


Yuna oh bulan. Album dia berjudul Decorate dah keluar. Ada 10 buah lagu baru kau tahu sebab aku beritahu ni haha. Overall, aku suka! Kadang kadang timbul jugak rasa bosan bila hampir semua lagu sound the same. Erk. No offense. It is just my personal taste. Boleh? Whatever it is Decorate ni merupakan salah satu produk berkualiti tinggi. Siriyes aku siriyes. Kira Yuna boleh bolot banyak trofi masa Anugerah Industri Muzik (AIM) nanti kot. Entah. Eh eh ada one hidden track dowh. Lagu apa? Jeng jeng jeng. Aku tak nak beritahu. Find it for yourself.


Gadis Semasa
As an intro, syok sajo. 4 stars.

These Streets
Layan. 3 stars.

Penakut
Aku suka lagu ni walaupun aku bukan penakut. Erk. 4 stars.

Fireworks
Nice work. 3 stars.

Rocket
You like a rocket in my mind. Adeh. 4 stars.

Random Awesome
Loved the title! 4 stars.

Permission
Aku suka muzik dia. 3 stars.

Cinta Sempurna
A superb ballad from her. Nak nangis. 4 stars.

Decorate
Sekejap sajo lagu dia ni. Ala ala reprise kot. 3 stars.

Super Something
Siapa tak dengar lagu ni lagi sila angkat angkat kening macam Ziana Zain. Best weyh! 4 stars.


potpetpotpet: All life is an experiment. The more experiments you make the better.

23 ulasan:

  1. baru tgk pasal yuna kat nona tv3 tadi

    BalasPadam
  2. @Nur Hawa Mohd Zin

    ye ek?
    alamak.
    dah lama tak tengok tv.
    haha.
    :)

    BalasPadam
  3. nk cari kt youtube jugak laaa... nk review lagu2 yuna jugakkk!

    BalasPadam
  4. great effort!
    but a bit disappointed coz most of the songs sounds the same...
    and boring...
    sorry...

    BalasPadam
  5. dan sebenarnya~ saya suke minat dan tertarik dgn yun
    gud luck utk beliau! :D

    BalasPadam
  6. @rizal jabai

    :)
    dan sebenarnya.
    aku suka Yuna jugak.
    tibe~

    BalasPadam
  7. xminat yuna

    hehe

    nape i rasa cm die malas menyanyi?

    haha

    new talent yg i adore - NAJWA!

    BalasPadam
  8. @Qarl

    style dia kot.
    :)
    hehe.
    i adore Tilu.
    tibe~

    BalasPadam
  9. yuna kata, decorate ni album yang sangat peribadi.

    no wonder all the song sound the same.

    haha!

    BalasPadam
  10. lagu yuna semua best2... dia memang pandai berjiwang :D

    BalasPadam
  11. wah dh ade album,
    mesti beli ni (=

    BalasPadam
  12. @sastraboy

    oh.
    okay.
    :)
    no wonder wonder girls.
    tiba2~

    BalasPadam
  13. @ardinihumaira

    hehe.
    bukan semua kot.
    ngeee~
    :)

    BalasPadam
  14. salam...
    tumpang lalu...
    nk tnye skit...
    album nih ad 10 lgu kn?
    include that hidden track or not?

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com