Ahad, 19 September 2010

Budak Jahat Mak Cili

 
Oh my. Aku tak habis gelak lagi ni. Nak sambung lagi sikit. Hahahahaha selama enam belas harakat. Fuh. Lega rasanya. Kau nak tahu kenapa ? Sila merujuk kepada gambar di atas. Ada orang search pasal BUDAK JAHAT MAK CILI. Haaa ... Aku siap caps lock lagi supaya terang, jelas dan nyata. Haha. I was like biar betul kau ? Sekarang ada cerita panas pasal budak jahat kena cili kah ? Atau kau sedang mencari teknik yang betul bagaimana nak cili budak budak ? Atau nama samaran kau mak cili ? Pelik lah kau.
 
 
 
Aku tak puas hati ni. Aku buka google. Then aku taip BUDAK JAHAT MAK CILI. Haaa ... Terus terkeluar blog aku kat bahagian paling atas sekali kau tahu. Oh mak kau ! Tokojut den. Lambat pulak efek melatah dia. Adeh. Tiba tiba teringat zaman aku kecik kecik dulu. Kalau mulut pandai cakap benda benda lucah atau carut marut tahap MUET band 5, mak aku apalagi terus buat announcement sila ulang sekali lagi please please please i beg your pardon sambil melambai-lambai cili di tangan. Boleh ? Haha. Nasib aku suka gila makan pedas. So aku okay je dengan cili cili ni. Kira a piece of cake lah kalau aku kena cili. Gila berlagak ...


potpetpotpet: Aku selalu order makanan dengan tambahan perkataan pedas gila nak mampos. Boleh ?

28 ulasan:

  1. hahahaha
    nasib aku gelak 4 harakat jer
    kehkehkehekehe

    BalasPadam
  2. gile style lahh mak zami ;p

    BalasPadam
  3. hahhaaa... aku nak sambung gelaka boleh.. an ke ko punya belog ade kaitan ngan cili la kowt..huhuhuu...

    BalasPadam
  4. haha..budak jahat mak gua lempang.

    BalasPadam
  5. jgn makan skali nga aku..
    aku makan oedas bese2 je..
    hahaha

    BalasPadam
  6. kalau i tekup mulut kuat kuat ! hihi

    BalasPadam
  7. hahaa.. klakar.. zaman budak2 zaman paling best nk layann!

    BalasPadam
  8. @ishiko

    tu lah.
    warna dia sama dgn cili kot.
    haha~
    ;)

    BalasPadam
  9. @CERITA LEBAT

    wah.
    mak gua pun lempang jugak.
    tapi ikut mood lah.
    :D

    BalasPadam
  10. @kembatolo™

    haha.
    orang kelantan mmg jarang mkn pedas.
    :)

    BalasPadam
  11. @Darkbatman

    tahu takpe.
    comel je masa budak2.
    :)

    BalasPadam
  12. Buley tak nak minta resepi telor?Cambest je.. hahahaha~

    BalasPadam
  13. hahaha.. ingatkan ada gosip panas.. wee~~

    nasib baik tak gelak so takder harakat.. just senyum sebab kelakar jer.. control control.. ahhaah

    BalasPadam
  14. @AiDa AzRyN

    wah.
    perasan ek ?
    bagus2.
    lepas ni nak buat resipi telur tu.
    haha~
    :P

    BalasPadam
  15. @Nur Fara

    takpe2.
    perempuan kena sopan.
    ;P

    BalasPadam
  16. dni pon suka pedas:D hehehe...
    tapi orang tua2 selalu marah makan terlalu pedas. takut kang kena buasir kata mereka. adeh

    BalasPadam
  17. ni bole wat pengajaran ni bro.

    jangan jahat2..

    budak jahat mak cili!

    BalasPadam
  18. senonohless sangat entry nieh..hahaha
    sekarang laen dah..
    BUDAK JAHAT MAK BAKAR..boleh ?huhuhu

    BalasPadam
  19. senonohless sangat entry nieh..hahaha
    sekarang laen dah..
    BUDAK JAHAT MAK BAKAR..boleh ?huhuhu

    BalasPadam
  20. kemain lagi nama. cam joyah pulak ;p

    BalasPadam
  21. bukan ker x elok makan pedas.. boleh merosakkan peparu.. hati.. limpa..dll.. yg penting.. nnt cacing cerawit dalam tu sakit perut... isk isk

    BalasPadam
  22. nak sambung gelak 16.5 harakat lei hahaha
    kisah kmu upewnya hahaha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com