Rabu, 22 September 2010

Demam & Kucing Parsi

Aku demam. Aku malu.


Aku demam lagi ? Hurm. Aku baru demam masa awal bulan Ramadhan hari tu. Adeh. Aku dengan demam ni dah macam adik beradik. Bak kata pepatah air dicincang takkan putus. Boleh ? Asyik asyik demam sajo. Asyik asyik asyik asyik asyiknya bercinta. Haha. Gila kau.


Kalau dah nama demam, tak sah pulak kalau hidung tak berair. Yeah ! Aku cakap pasal selsema. Tanpa disedari hidung dengan sucinya mengeluarkan cecair bernama hingus. Haha. Whatever it is, hingus sangat sangat tidak menyelerakan. Bila selsema, masa buat apa apa nanti mesti nak kena SROOT SROOT manja. Haiyak. Sila bayangkan keMELEKITan dan keLENDIRan. Sanggup nak pergi makan sekarang ?


Eh eh. Tadi aku kena tegur dengan pengawal keselamatan. Rambut kat belakang aku panjang dol. Ada ekor kau tahu. Whatever it is, aku tak salah. It's not my fault. Encik tukang gunting rambut berkenaan yang salah. Erk. Pandai pandai pulak dia buat ekor. Geram betul. Aku tak perasan kot masa tu. Haha. Balik balik sampai hostel terus oh my gila kau ! Ekor kucing Parsi mana terlekat kat rambut aku ni ? Aku cuba ingat ingat semula mana lah tahu kot kot aku terlanggar kucing Parsi masa on the way balik dan lepas tu ekor dia tercabut lalu melekat kat belakang rambut aku ni haaa. Hurm. Rasa rasa macam takde pulak. Adeh. Lepas dua jam setengah kemudian baru aku mula sedar bahawasanya ekor tersebut ialah sebahagian daripada rambut aku. Boleh ? Okay okay. Aku mengaku aku salah. Esok lah potong ekor tu. Wuuu ...


potpetpotpet: Aku dah tak demam sangat sekarang. Alhamdulillah.

27 ulasan:

  1. cepat nye zami recover .
    innz da 2 hari dahh .
    still demam lagi =.='

    BalasPadam
  2. patotla dah lama tak update ye? haha. tak pe. bersangka baek je. demam tu kurang dosa jugak insyaALLAH.

    hep! nak jadi cikgu mana boleh ada ekor3 kan? betol ke? haha.

    ekor kucing parsi chumil, ekor rambut? erk

    BalasPadam
  3. @I n n z

    haha.
    syukur.
    tak sangka cepat pulak.
    ;)

    BalasPadam
  4. ah, baru dapat masuk blog anda! hahaha

    ok la demam lepas raya. hari tu demam masa nak raya. raya ke4 baru elok. hingus memang sungguh tak menyelesakan dan menyelerekan. hehehe

    BalasPadam
  5. meh2..aku nak cabut ekor tuh!! huhu..dulu time kecik2 pun aku ada ekor wlupun daku ni pompuan..huhu!!rock~~

    BalasPadam
  6. @Danial Ikhwan Jaafar

    wah.
    sebelum ni tak bulih kah ?
    hurm.
    :)

    BalasPadam
  7. waaaaa akak pun dh start auchumm2 ni. adoi la sok kalau musim sejut mau beku akak

    BalasPadam
  8. yeah2 dye da baik demam!but still, kalau ad ubat, abeskn tau! take care!

    BalasPadam
  9. LOL

    potong ekor tu buat sup; senang.

    Haha

    BalasPadam
  10. tue tandanya antibodi badan kau dah makin lemah... sbhgn dr tanda kau makin dimamah usia tua okey.. :P

    kalau kau jadi ultraman, sure button energy dia dah kaler merah menyala berkelip-kelip dah... uhuks...

    get well soon k...

    my latest entry post:
    Persoalan Tiada Jawapan..
    (http://aidyshahiezad.blogspot.com)

    BalasPadam
  11. haha... zami memang kelakar...nasib baik bukan ekor harimau.. kalau tak, tentu pak gurad tu larik lintang pukang :D

    BalasPadam
  12. get well soon bro..
    rambut pjg sll jadi isu untuk para cikgu lelaki..hahaha..

    BalasPadam
  13. zami..aku nak sup ekor..plissss :

    haha

    BalasPadam
  14. @[z@ck]

    yeah !
    tak larat nak potong.
    :P

    BalasPadam
  15. get well soon...hehehe...rehat ckup2 deh...^_^ jgn men hujan sgt...hahahha

    BalasPadam
  16. demam makan ubat.. bab rambut tu apa kata zami biarkan jer rambut panjang.. hehehe..

    terlepas panggilan hangit semalam dengarkn disini

    BalasPadam
  17. comey what ade ekor..heeheheh..

    hmm..AK pn tak sedap badan..rase cm nk demam.. skrg pun batuk2.. musim sakit kot~

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com