Sabtu, 21 Ogos 2010

Baru Aku Tahu Param Itu Apa

Halo halo. How are you guys? Harap harap sihat belaka. Hari Sabtu aku kali ni tak best. Aku tidur lebih kau tahu. Sampai dah penyek sebelah tengkorak kepala ni haha. Hurm. Kejap lagi baru nak start analisis data kajian tesis cambest aku tu. Adeh. Malas rasa membuak-buak. :) 


Anyway aku tak sempat nak bangun sahur. Bangun bangun je dah azan Subuh. Nangis terus. Boleh? Adeh. Ni sebab dan akibat makan banyak malam tadi. Entah apa apa aku telan. Tak pasal pasal nyenyak je tidur aku lepas tu. Erk. Moral of the story is baca doa SEBELUM dan SELEPAS makan. Aku selalu baca doa SEBELUM makan tapi aku selalu terlupa baca doa SELEPAS makan. Sebab? Ada je benda aku nak kunyah lepas tu haha. Sebab tu aku tak tahu bila nak baca doa SELEPAS makan tu. Adeh. Am joking! :)


Aku selalu gi PARAM kol 6 petang. Oh. PARAM tu Pasar Ramadhan. Erk. Aku baru tahu pagi tadi.  Simpati betul dengan diri sendiri haha. Sebelum sebelum ni aku ingat PARAM tu nama orang. Faham faham sudah. Tak sangka pulak PARAM tu singkatan bagi Pasar Ramadhan. Nangis terus haha. Dahsyat betul. Apa apa pun aku tak tahu nak makan apa hari ni. Kau ada cadangan?




potpetpotpet: Kereta aku dah siap repair. Tunggu masa nak ambil je. Suka. :)

47 ulasan:

  1. kahkah..gua pun baru tawu jugak..gua ingatkan param tu nama orang india.haha

    BalasPadam
  2. param param pam param..eh tu bkn intro lagu ke?hohoi
    wahh nangis ke?nah tisu lap ingus tu zami..:)

    BalasPadam
  3. @CERITA LEBAT

    haha.
    give me 5!
    aku ingat aku sorang je.
    kau pun sama haha.
    :)

    BalasPadam
  4. @rizal jabai

    uits.
    lagu apa pulak tu?
    tak pernah dengar pun.
    erk.
    nangis guna bawang ni haaa.
    isk isk isk.
    :P

    BalasPadam
  5. ye ke PARAM = PASAR RAMADHAN...??????

    BalasPadam
  6. lagu yg x hapal lirik la..wahahaha
    uit x pose ke mkn bawang???hahaha :p

    BalasPadam
  7. @nur 'afifah :)

    yela.
    takkan aku tipu kot.
    haha.
    sila percaya.
    :)

    BalasPadam
  8. @Hamzah Ian

    mutu.
    bukan muthu.
    lain tu.
    haha.
    :P

    BalasPadam
  9. @rizal jabai

    uits.
    letak kat mata je.
    bukan kat mulut.
    ahha.
    :P

    BalasPadam
  10. ruginya x sahur... esok jgn lupa sahur ek.. sblm tido.. tepuk2 bantal.. ckp nak bangun jam 5 pagi camtu..

    BalasPadam
  11. timun dh habis ke?ish3
    treatment mata yg dasyat :p

    BalasPadam
  12. =__= PARAM tu pasar ramadhan rupa-rupanya...sapa la yang kreatif bebenar tu. hahaha.

    aku nak panggil BARAM laa. Bazar Ramadhan =P

    BalasPadam
  13. Hahahaha.. Tak sedap laa param tu.. Tak sesuwei ngan imej pasar ramadhan gitu.. Ahaks.. :p

    Ape lagi.. Meh la drive ke ipoh.. Bukak pose sesame.. :)

    BalasPadam
  14. @i'm shin... i'm inesen

    haha.
    okay.
    eh eh.
    sambil tepuk tu nak kena nyanyi2 ke?
    adeh.
    :)

    BalasPadam
  15. @rizal jabai

    haha.
    timun mana boleh wat nangis.
    haiyak.
    :)

    BalasPadam
  16. @Danial Ikhwan Jaafar

    kan?
    kreatif betul.
    tapi buruk pulak bunyi dia.
    :)

    BalasPadam
  17. @FarhanaDr

    tahu takpe.
    eh.
    jauh la pulak nak ke ipoh.
    insyaAllah kalau ada rezeki.
    :)

    BalasPadam
  18. huhuhu amin pon x tau param tue appa...kwn2 asik sebut jew...asal kelas ABis kul 6 jew jom g param kt kolej pompuan...ingt kew pak cik paran jual murtabk huhuhuhuhuhuhuhu...zami amin dah bt blog......ikut zami huhuhuhu but still permulaan x reti sgt pun...

    BalasPadam
  19. lorhh.. pasar ramadhan rupanya..
    sies dni pon baru tahu.. hehe


    selamat berbuka , zami!

    BalasPadam
  20. aku x pernah tahu kewujudan nama singkatan PARAM tu..haha~

    BalasPadam
  21. teringat pulak dulu sorg schoolmate aida nickname dia param tau.
    tak tahu nape org pggil dia macam tu.
    mgkin sbb suka pergi pasar ramadhan la kot. hehehe.

    BalasPadam
  22. param?
    biase kt cni pggil bazar jer..

    BalasPadam
  23. Aku duk kata hari-hari kot -_-
    Bukan nak tanya aku

    BalasPadam
  24. zami

    drive kete tu smpai ke kuala sgor k

    hehe

    happy fasting!

    BalasPadam
  25. @amin hafiz

    haha.
    bagus2.
    dah ada blog nampaknya.
    :)
    keep it up!

    BalasPadam
  26. @ardinihumaira

    wah.
    sama dgn zami.
    baru je tahu.
    :D

    BalasPadam
  27. @hana devushka

    adeh.
    aku pun tak tahu sebelum ni.
    :)

    BalasPadam
  28. @a i d a ;

    oh.
    mungkin jugak.
    cuba tanya dia.
    :P

    BalasPadam
  29. @nurayunni

    mungkin nampak style kot bila sebut param.
    entah.
    :)

    BalasPadam
  30. @asphaq

    manalah aku tahu kau tahu.
    kenapa tak beritahu aku yang kau tahu apa yang aku tak tahu?
    erk.
    :P

    BalasPadam
  31. @Qarl

    haha.
    i try.
    erk.
    happy fasting too!
    :)

    BalasPadam
  32. kelas la ko..buka puasa kat hotel.

    BalasPadam
  33. haha. baru tau jugak. klasik gler nama PARAM nie. heee~

    BalasPadam
  34. tahu param dr belog sepet keke :P

    BalasPadam
  35. sangat tak glamer name param tue... haih...

    my latest entry:
    http://aidyshahiezad.blogspot.com/2010/08/abstrak-sebuah-susunan-kata.html

    BalasPadam
  36. @[z@ck]

    haha.
    tu jemputan la.
    bukan bayar sendiri.
    adeh.
    :P

    BalasPadam
  37. @miss lolly a.k.a luvfareda

    haha.
    tu la.
    tahu daripada siapa siapa entah.
    :)

    BalasPadam
  38. @Aidy Shahiezad

    kan?
    entah kenapa diguna pakai.
    :)

    BalasPadam
  39. PARAM?
    haha nak guna lah short term tu..
    esok nak ajak kawan g PARAM.ahkk

    BalasPadam
  40. ahahaah.. AK pn baru tau... ade jugak ek..

    BalasPadam
  41. huwaaaaaa dah 3 hari puasa baru tau param tu apa!
    nangis la macam gini -___-

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com