Jumaat, 8 Oktober 2010

Aku Lupa | Edisi Terlampau

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera. Hawau u ? Haha. Hari ni sedih sikit. Ada konflik dalaman berlaku tadi. Cehhh ... Dah dah. Abaikan part tak best ni. Aku ada tesis nak kena siapkan. Next week dah kena hantar kat supervisor. Eh. Doakan aku berjaya siapkan tesis sebelum waktunya. =_=!

Status mengada_ngada petang tadi. Haha. XD
Okay. Back to the topic ! Aku gi stesen minyak tadi. Nak beli ikan masin. Boleh ? Opkos lah aku nak gi isi minyak. Haha. Aku nak isi RM20 je, cukup untuk beberapa hari kot. Harap harap ! So, aku keluarkan not RM50, then, bank in kat Maybank. Haha. Sila siriyes ! Okay. Aku keluarkan not RM50, then, bayar kat kaunter. Dah bayar, aku patah balik semula kat kereta. Eh. Takde siapa nak tolong tuangkan minyak ke ? Sampai hati kau. Haha. Aku tuang minyak dengan suasana pilu. Boleh macam tu? Eh. Tiba tiba ada mak cik datang dekat kau tahu. Hurm ... Mula mula aku curious jugak. Nak kata jual kerepek, tak nampak pulak bakul kat pinggang dia. Musykil gilerrr. Jeng jeng jeng.

"Adik, ni duit baki RM30."

Nak ngajar. Jom ?
potpetpotpet : Ah ... Tanda dah tua tu. XD

30 ulasan:

  1. nak kta muda sangat sampai tak tau ada baki, macam tak je.

    kalau nak kaver malu cakap je, saya nak sedekah ne.

    BalasPadam
  2. he2.sesak sgt 0tak 2..nice st0ri.

    BalasPadam
  3. @adrinaqamarina

    haha.
    cover malu ?
    adeh.
    mmg betul2 terlupa.
    XD

    BalasPadam
  4. huhu bese le tu..
    den pon kekadang teshashul pegi kete

    BalasPadam
  5. banyak makan kueh sarang semut ni .
    hehe xD

    perkara biasa jeh tuh ;)

    BalasPadam
  6. hai-o zami

    like dis one

    kerepek merepek

    if cikgu BM baca, harus bunuh diri kat stesen minyak gak

    hahha.

    "ingatlah semua, hari tua pasti menjelma"
    fauziah latif - tua mengejar HIZAMI

    boleh?

    BalasPadam
  7. Jual kerepek? Ape laa zami ni.. Isk3.. :p

    Jangan kecewa2 ye.. Ingatalah Cahaya Yang Riang Gembira.. Pasti riang gembira selalu.. Heehee..

    BalasPadam
  8. @ayie

    okay.
    bagus lah ada orang sama kes.
    XD

    BalasPadam
  9. @I n n z

    erk.
    tapi suka makan kuih teow.
    =_=!

    BalasPadam
  10. @Qarl

    cikgu tu bunuh diri ?
    dasat tu.
    haish.
    eh.
    lagu tu ditujukan kepada anda jugak ye.
    harap maklum.
    haha.
    =P

    BalasPadam
  11. hehuhehu...
    nasib baik beliau jurjur amanah fathonah.. kalo tak, dia simpan rm30 dalam poket dia;D

    BalasPadam
  12. hehehhehe tapi ok la makcik tu jujur

    BalasPadam
  13. @Lelord

    tahu takpe.
    nasib baik lah.
    XD

    BalasPadam
  14. banyak fikir sangat ek..
    tape..rasenye ramai mcm tu. :)
    seb bek dpt baki lek. kan kan.

    take care, goodluck writing tesis k dear.

    BalasPadam
  15. hahahaha!!! pale mesti ingat esaimen + tesis je tain tu kan..?? hahaha

    BalasPadam
  16. hahaha..sabar jela..
    kan korang da sem akhir kan..?
    so pasni blaey rilak siket.
    *kot
    hehe

    BalasPadam
  17. ish3..dah tuaaaaaaaaaaaa...heheeheh~

    BalasPadam
  18. hahaha...nasib m.cik tue bg balik bakinya, kalau x..yg diisi cuma doploh tp dibayar 50..ahahah..rugi3..hahaha..lps nie sila jgn bler2..haha

    BalasPadam
  19. @Gadis Kuda Terbang

    erk.
    relax sikit ?
    lepas ni nak kena ngajar sekolah.
    =_=!

    BalasPadam
  20. @Nazrul

    nak buat mcm mana.
    semula jadi blur.
    huhu.
    XD

    BalasPadam
  21. @Hizami Rahimhahaha...semua jd bler yerk..ketuk sket pala kat dinding..nanti ok kot..good suggestion niieeehh..huakaka

    BalasPadam
  22. Wah payah kalau cikgu dah lupa, agaknya kalau masa ajar lupa camtu apa akan berlaku erk hahaha, mungkin tertelan semut kot haha, takpa cari petua hilang lupa :}

    BalasPadam
  23. @muhd afiq

    haha.
    semut ?
    tak tahu pulak selama ni makan semut.
    hurm.
    =_=!

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com