Jumaat, 8 Oktober 2010

Anuar Zain | Ku Berjanji Karna Cinta

Sebelum ni, aku dah dengar sikit sikit lagu baru Ku Berjanji Karna Cinta, nyanyian Anuar Zain ni. Dengar sikit sikit pun dah feeling feeling kau tahu. Haha. Eh. Baru semalam aku dengar lagu ni ke udara. Well well well. In my opinion, lagu ni menampakkan kematangan daripada Anuar Zain, secara susunan muzik dan vokal. Nak kata Ku Berjanji Karna Cinta ni sedap gilerrr babeng tu, takde lah sangat. Tapi menusuk kalbu lah jugak. Haha. Apa apa pun, aku tak sabar nak tunggu album baru dia. Dengar dengar kos dia lagi mahal daripada album sebelum ni. Banyak duit kau ! XD

Sedutan Lirik Lagu Ku Berjanji Karna Cinta
Ku berjanji karna cinta ...
Ku berharap karna kasihmu ...
Selamanya dan tak akan pernah berpisah ...
Sampaikan nanti ...

Eh. Terupload gambo Maher Zain pulok. Haha. XD
Haaa ... Ni dia Anuar Zain. XD

 potpetpotpet : Tiba tiba rasa nak demam. Haish. Macam macam hal. =_=!

13 ulasan:

  1. hairan gak macam mana leh muncul gambar maher zain ni.

    haha

    BalasPadam
  2. hahaha...aku tertipu. aku tertanya2 apakah kaitan antara maher zain dan anuar zain? mentang2 ada zain zain kat belakang LOL =P

    BalasPadam
  3. Harap single kedua dia lagi sedap :}

    BalasPadam
  4. lagu best!

    jangan demam tau!

    BalasPadam
  5. suka maher zain ! tak nak anuar zain :P

    BalasPadam
  6. aah, best lagu dia ni, aku baru dload kat youtube, haha

    BalasPadam
  7. huaa,suke giler kat anuar zain!

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com