Isnin, 4 Oktober 2010

Tukar Jantina | Lelaki Jadi Perempuan

Aku dah dapat barangan daripada Itik Kejam. Thanks a lot dear ! You have such a wonderful talent ! Keep on drawing okay ? Hehe. Aku menang contest hari raya hari tu. Rezeki lah kot. Alhamdulillah. Aku dapat sekeping fail lengkap dengan contengan jari emas daripada Itik Kejam dan satu papan kekunci rantai kekunci siap ada tanda UPM lagi. Sila jeles. Haha. Thanks thanks. :)


Eh eh ada kejadian pelik berlaku tentang penghantaran barangan tu. For your information, rumah aku bernombor D206 iaitu mewakili blok D tingkat 2 rumah ke-6. Masalah yang timbul ialah apabila barangan tersebut telah dihantar ke rumah lain, iaitu rumah bernombor E206 ! Erk. Bunyi macam biasa je ? Oh no no. Rumah E206 tu terletak di blok E tingkat 2 rumah ke-6. Bunyi macam biasa lagi ? Okay okay. Blok E merupakan blok perempuan ! Diulangi dengan laju laju, blok pompuan !


Paling penting, blok lelaki cuma SATU je ! Diulangi dengan lambat lambat, cuma sahatu sahaja ! How come nama Hizami Rahim boleh berada di blok selain daripada blok D yang satu tu ? Kureng asam betol. Ni buat gua nak tukar nama jadi Zac Efron. Haish ... Nasib bebudak rumah E206 tu kenal aku sikit sikit. Sampai jugak barangan tu kat tangan aku. Fuhhh ... Kalau tak, kempunan aku nak dukung fail tu. Siriyes aku siriyes. Okay. Nak jumpa kekasih gelap ni. Bye ! 

  

potpetpotpet : Sekilas nama di sampul surat belum tentu boleh tahu jantan betina. Haha. Mampuih.

23 ulasan:

  1. heran aku cane dye leyh ingat ko duk kat blok pompuan.. ahaha =P

    BalasPadam
  2. haha tahniahhh.. mmg nisa jeles laju laju!!
    :P
    cantik sgt file itewww :D

    BalasPadam
  3. haha..aku tau..bile ko cakap ade gk dak pompuan kenal ko tu...maksud dalammnyee..ko nak cakap ko hoT kan??hahahahaha

    BalasPadam
  4. congrate, and nak ke lagi rantai kunci tu?? ada je in my locker...am upm too.. ;) btw, nice blog

    BalasPadam
  5. @najihah sahami

    erk.
    salah !
    maksudnya,
    dorang kawan aku lah.
    haish.
    XD

    BalasPadam
  6. smart kot...nk gk..thniah sb mng..mmg da agk pon...(ley share x hadiah 2...kikiki):P

    BalasPadam
  7. tukar nama zac efron~

    tak menahan ok?

    :p

    BalasPadam
  8. siyes lawa kot file ni...

    n nice blog bro :)

    BalasPadam
  9. Hahahahahahahahaha.. Tak patot.. Tak patot.. Tapi fail tu cantek laa.. Berseni betol tukang buatnye.. Heee..

    BalasPadam
  10. @cOnfuSeME

    haha.
    thanks.
    eh.
    nak kongsi ?
    jap.
    nak belah dua fail ni.
    boleh ?

    BalasPadam
  11. @Rozana Razali

    tahu takpe.
    credit to itik kejam.
    XD

    BalasPadam
  12. @reo azumi

    yep.
    lawo file ni.
    :)
    thanks for the compliment.

    BalasPadam
  13. cun melecun...waaaa!!! sukeee....

    BalasPadam
  14. hadoila cane leh tersalah hantar neh...

    sorry! -__-"

    alohhh dia punye dakwat dekat dinasor tu dah tanggal sket... ala takbestnye,,,,,, :(

    BalasPadam
  15. wah seyes cantik! wah seyes jeles! wah seyes pelik nape dorg leh silap hantar... wah seyes aku xpham nape aku seyes..hmmm~~

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com