Jumaat, 31 Disember 2010

Gathering Cikgu Blogger Di Mana ??? Di Melaka !!!



Adeh. Gathering lagi? Teeettt ... Mesti aku kena sembur lepas ni. Ye ah. Tak habis habis join gathering. Dah buang tebiat agaknya. Haha. Kali ni gathering dia lain sikit. Terbuka kepada semua cikgu yang memegang status sebagai bini orang. Erk. Silap silap. Terbuka kepada semua cikgu yang memegang status sebagai bapak budak. Erk. Okay. Fine. Aku mengada-ngada. Gathering ni terbuka kepada semua cikgu yang memegang status sebagai blogger. Senang cite, kalau cikgu tu ada blog, kira dah boleh join gathering ni. Senang kan? Kalau cikgu cikgu takde blog, boleh gi buat blog SEKARANG. Arahan ni berbaur ugutan. Siriyes. So, takut tak? Haaa ... Kalau takut, gi buat blog SEKARANG. Dah dua kali aku ulang ni. =.=


MEMO
Sila tinggalkan nama dan URL blog korang kat komen entri ni jika anda benar-benar confirm untuk datang.
Pada tanggal 8 Jan 2011 tu, korang diminta berkumpul di tempat yg telah diberitahu tepat pada waktunya. Cehhh ... Siapa lambat kena denda potong rumput kat taman tu. Okay? Jangan risau. Mesin rumput disediakan. Boleh? :P
Tempat makan akan diberitahu kemudian. Tak perlu nak neves. Bersepah tempat makan kat situ. Siriyes.
Perbelanjaan lunch dan main bowling adalah sendirian berhad. Kalau korang berniat nak tanggung perbelanjaan aku pon, aku pasrah je. :P
Korang jangan lupa bawak sekali hadiah untuk ROMEO & JULIET, harga dalam lingkungan RM10. :)


Maklumat lanjut? Sila buat miskol di talian 012-3456789 sebab aku tak tahu nombor siapa tu. Haha. Boleh klik di sini kalau kalau tak reti baca apa yang aku taip kat entri ni. :P


potpetpotpet : Aku bukan AJK la. Aku tolong sampaikan. Comel tak aku? :)

21 ulasan:

  1. kumpul kat taman.. bole main kejar2 kat ketapi lama tu..hehe

    BalasPadam
  2. adehhh
    cikgu je ke?
    Bekas anak murid cikgu xleh ke?




    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    BalasPadam
  3. gath lagi? huhu..
    selamat ber'gathering' ;))

    BalasPadam
  4. wow.menarik. tp jauh gak.kalau confirm sy bgtahu kt sini.

    BalasPadam
  5. Tak nak p! Eh bukan. Tak boleh g. Kiki :P Kalau p pun kena halau balik sebab bukan berstatus cikgu. Tapi, ANAK CIKGU. LOL~ Lawak ke tu?

    BalasPadam
  6. cikgu je..klau abg ckgu..cna pulak tuh..? hehe..~

    BalasPadam
  7. cikgu2 MELAKA bersejarah

    cikgu2 MELAKA maju

    sbb tu MELAKA jd bandaraya bersejarah

    dan

    MELAKA maju

    tambah2 lg ada cikgu matematik ini

    haha

    =_=

    *kiranya bapak saya pun bersejarah n maju la ye?? sbb dia asal melaka..

    hahahah

    BalasPadam
  8. wahh da bole dtg da tuu. tp ala, utk ckgu je ke? huhu

    BalasPadam
  9. seganla
    aku bknnnye cikgu

    tp time 2 dh cukup ok dah


    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    BalasPadam
  10. i anak cikgu , boleh tak ? ahha

    BalasPadam
  11. klu bakal cikgu 5 tahun lagi boleh x??? heheh...

    BalasPadam
  12. zami..kalo cita2 nak jadi cikgu je boley??kire ada keinginan dan semangat cikgu gak tu kan. hehe. nak tinggl url la..boley?

    :P

    zami si hantu gathering. mana2 gath ade muka ekau wess. hahha

    BalasPadam
  13. gath lagi.. yaw... hapy gathering zami!~ hehe..

    BalasPadam
  14. ku ada sekolah time tu.

    doa2 aku dapat g eh?

    nak jumpa kamu2~

    =)

    BalasPadam
  15. terima ksaih daun keladi ye.... atas sebaran maklumat ini :)

    BalasPadam
  16. nak join . . . p jauh la pulok . .
    bdak swak dari IPG penang nih . . . hohooho ! ! !

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com