Jumaat, 21 Januari 2011

Giveaway Daniel Adie: Diary Motivation 2011



Giveaway Daniel Adie: Diary Motivation 2011 


Okay. Aku terasa malas nak taip panjang panjang. Haip. Daniel Adie sedang menjalankan giveaway ay ay ay ay ay. Amacam? Aku siap bagi efek gema tu. Boleh? Dia nak bagi Diary Motivation 2011 kepada sesiapa yang bertuah ni. Nescaye aku takde peluang nak mendapatkan Diary Motivation 2011 tu. Muktamad wa cakap sama lu. Aku tahu la aku siapa. Setakat muka comel je kan? Takde kena-mengena dengan bertuah langsung. Cisss debedah ... =.=


Senang je nak join giveaway ay ay ay ay ay ni. Kau hamek banner kat atas ni, lepas tu kau tempek kat entri pasal giveaway ay ay ay ay ay ni. Last, but not least, tag la sesiapa kau nak tag. Eh. Tak perlu sampai 10 orang blogger kau nak tag, 2 orang blogger pon dah kira cukup. See? Mudah kan? Berak pon lagi leceh la beb. Haha. So, aku nak tag siapa? Jeng jeng jeng. Aku nak bagi peluang kat blogger blogger baru yang rajin mengomen kat blog sengal ni. Hurmmm ... Nak tahu siapa? Jeng jeng jeng. Erk. Dah dua kali aku jeng jeng jeng ni. Campur tadi, kira tiga kali aku dah jeng jeng jeng. Okay. Fine. Dah masok empat kali pulak. =.=





potpetpotpet : Pagi tadi ada orang wish ohayo kat facebook. Lepas tu, aku balas takashima ogawa. Agak agak aku layak menerima secebis penampar ke? =.=


23 ulasan:

  1. hehe.. muke comel?? -____-" [tagline saya..xpe xpe..kite share kay ]

    hizami-kun, oyasumi!! =P

    p/s:sy penah lempang org tau =P

    BalasPadam
  2. all the best...jeng jeng jeng..hahaha

    BalasPadam
  3. wah kena tag.. arigato2.. klu ada masa nak join gak tapi selalunya mmg xbertuah.. hehe..

    BalasPadam
  4. Okay lagi jawab cenggitu.. Kalau jawab syabas inspektor shahab.. Dok dalam ICU seminggu kot.. Keh keh keh.. :p

    BalasPadam
  5. hahahah, meh aku bgy penampor nak? HAHHA.

    BalasPadam
  6. Ohh mangsa keadaan. Lepas ni tak komen dah :P Good Luck, bro! Mana tahu muka comel boleh bawak tuah kan! =.-'

    Thanks kerana tembah Shag :D

    Entri terbaru Shag : Penolong Kanan Kokurikulum. Oh tidak!

    BalasPadam
  7. menyokong rakan 1 tindakan yg terbaik

    yeah!!!

    Subete no besuto... Oyasumi nasai

    ^_^

    BalasPadam
  8. bberak lagi leceh??betul ke fakta tuh??hehehe...gud luck yeah!

    BalasPadam
  9. hahaah.. amboi die dok tag kita.. spank satg bru tau :P
    hehe.. tp kalo x tag pun mmg nk join.. heheh :)

    thanks zami :D

    BalasPadam
  10. same ler...slalu tak bertuah kalo bab2 ni..huhuhu...sedih ouh...

    BalasPadam
  11. Zami, nak senang dapat giveaway ay ay ay ay ay dari adie tu senang aje. Sok pepagi lepas subuh gi umah adie bediri depan pintu sambil tadah tangan n nganga mulut sambil2 tu lelehkan sket air mata tu kompom diary tu milik zami. hehehe......

    ok x idea tuh???

    BalasPadam
  12. THANX for joining GA daniel adie

    Best of luck ya..

    BalasPadam
  13. mengarut

    sengal

    merepek

    mengarut laaa

    tp tulah zami! hahaha

    agak2 ade org nk kecam i x? mana la tau die hard fans u ke

    BalasPadam
  14. Jeng.jeng.jeng

    Terima kasih daun keladi en hizami.
    tiba2 malu dh nk komen blog ko bila ko ckp aku suka komen . HAHAHA.

    pasni,aku nk jd silent reader. ko tahu kn aku baca blog ko tiap2 hari? T_________T

    BalasPadam
  15. gema giveway ay ay ay dah sampai ke blog arep kot!haha :P sebab tuh datang jenguk nih!

    BalasPadam
  16. "Takashima Ogawa"??ahahaha! kelakar pulak...

    BalasPadam
  17. lawak yg last ayat tuh...huhuhuhuhu

    BalasPadam
  18. cepat larikan dri..
    hahaha

    BalasPadam
  19. sangat mencabar if berak tue leceh..huhu..

    BalasPadam
  20. buku tu nampak macam buku resipi, haha

    aku harap ko menang wee

    BalasPadam
  21. ahahha slot potpet yg klakar...mungkin bley dpt gak laa secebis penampar yg diidam tu..ahahha...;p

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com