Khamis, 20 Januari 2011

Siapa Peminat X-Men? Aku Peminat X-Men! Aku Tanya, Aku Jawab. Boleh?

Aku pinjam daripada perpustakaan YAHOO! kat sini.


Wow. Aku tak tahu pulak pasal X-Men: First Class ni nak ditayangkan pada 2 Jun 2011 kat Malaysia ni. Siriyes beb. Aku siap buat ujikaji lagi pasal X-Men: First Class ni. Erk. Ke ulangkaji? Apa apa je la. Yang penting, aku excited gile! Feveret aku tuh. Ni boleh mendatangkan ketidakstabilan emosi bila teringat zaman kanak kanak dulu. Masa tu, aku memang minat gile kat X-Men ni. Bukan setakat tengok kartun X-Men kat tv je, aku siap beli komik komik dia sekali. Comel betol aku masa tu, kalau kau nak tahu la kan. Boleh? Haha.


Sebelum ni, dah kuar empat filem pasal X-Men ni. Yep. Meh sini aku nak senaraikan semua. Jeng jeng jeng. X-Men pada tahun 2000, X2 pada tahun 2003, X-Men: The Last Stand pada tahun 2006 dan X-Men Origins: Wolverine pada tahun 2009. Aku paling tak suka X-Men Origins: Wolverine tu. Macam hampeh je. Haha. Kau layan ke X-Men ni? Adeh. Penat aku cakap beriya-iya. Tak pasal pasal aku haremmm cakap sorang sorang. Oh. Takpe. Aku dah biasa. =.=




Aku paling suka watak Cyclops ni. Senang jadi dia ni. Kalau nak lawan musuh, teros tembak guna mata dia tu. Tak payah susah susah nak gi dekat sebelah musuh. So, dijangka peratus kecederaan tu dapat dikurangkan sehingga 90%. Erk. Siap bagi peratus tu. Haha. Apa apa pon, aku memang tak minat sangat dengan Wolverine sejak lahir lagi. Dia bajet kuat je lebih. Poyo gile. Oleh yang demikian, boleh belah la!!! Adeh. Aku rasa tak perlu kot emosi emosi ni. =.=


Briefing pasal X-Men: First Class ni.
Before Charles Xavier and Erik Lensherr took the names Professor X and Magneto, they were two young men discovering their powers for the first time. Before they were archenemies, they were closest of friends, working together, with other mutants (some familiar, some new), to stop the greatest threat the world has ever known. In the process, a rift between them opened, which began the eternal war between Magneto's Brotherhood and Professor X's X-MEN.
Salin dengan yakin kat sini.



potpetpotpet : Sila tayang esok please!!!

50 ulasan:

  1. minat X-men!! minat cyclops sbb dye cam hensem.. tapi lame2 ade minat lain jugk..tak ingat name dye.. XP

    jom tengok same2?!!

    BalasPadam
  2. DANIEL ADIE SUKE GAK!!

    X SBR NAK TGK!

    BalasPadam
  3. x-men!!!!!! syok uh!!!! ak suke storm! hahahaa.. power die giler cool.. nak plak bile mata die jadik putih!!!!! xD

    BalasPadam
  4. aku suka storm.kuasa dia lg hebad!!

    BalasPadam
  5. aku pun suka cyclops.. kan best klu spek mata aku leh kluar laser gak.. hehe..

    BalasPadam
  6. aku suka Cyclops dan Gambit...nampak cool gitu :)

    BalasPadam
  7. x-men sgt cool douh!
    da byk siri upenye x-men neh, haha!

    err, cyclops tu aku pggl ceplos jaa.
    heh3x =PP

    BalasPadam
  8. minat storm...mcm smart je mata putih

    plg bes minat magneto..kuase mcm smart...haha..minat yg jahat

    BalasPadam
  9. X- men ~!! *panggil dengan kuat*

    hahahha

    BalasPadam
  10. ahhaha dulu tgk gak cite xmen..
    tp dah x igt sgt la skrg. eehe~

    BalasPadam
  11. suka jadi gambit.. jom main poker.. 100,1000,10000,100000

    BalasPadam
  12. bang :) saya minat STORM :)) wtf , suka kot - -" HAHA,

    sy minat JEAN jugk :)) dia confirm 100% sush nk cedera :DD guna dia nye force :)) i <3 jeam ! HAHA,

    BalasPadam
  13. minat hingga menjilat jari kot..aku ske Cyclops huhu...terbaik la james marsden..

    BalasPadam
  14. kite suke!!!
    x-men mmg terbaek.. huhu...
    suke Cyclops sbb die ensem... hahah...

    BalasPadam
  15. minat Emma Frost..

    can't wait for action figures.

    BalasPadam
  16. tak minat x-men la zami.
    doraemon minat la.

    bahahahah xD

    BalasPadam
  17. pehhh zami.. minat kita sama...
    mmg minat giler giler kt Xmen nie..
    satu movie pun x pnh miss...hehe...

    suka watak gambit, iceman, pyro ngan rogue...
    dpt jadi rogue.. pehh.. sentuh je.. mati sume orang! hahahaha

    x sabar nk tgk cter nie...
    later when i have my own aprtment.. nk kumpul all set of Xmen characters... yeay!!!

    BalasPadam
  18. oit oit.
    cakap bebaik sikit.
    ni fan wolverine yang sejati ko tahu..
    cepat betolkan..!~ hahaha

    BalasPadam
  19. Rasa Transformer nak keluar kan? Tak suka X men. LOLOL

    BalasPadam
  20. cyclops tu sape zami??adik wolverine ke?

    adeh....xkenal...

    BalasPadam
  21. wow!! psamaan d ctu.mnat gler x-men n cyclops..

    tp beza part x-men:wolverine..

    asanya tue plg beshhhh skali antara sume

    juz pndapat sje :P

    BalasPadam
  22. peminat x-men gak hehe..
    fanatik storm and rogue..
    best tengok dey all perform power.. smart sgt2 haha..

    BalasPadam
  23. ponnnn..ponnn...
    u i xtau pun x-men tu ape..
    bole???
    hurmmm..

    BalasPadam
  24. suke lg wolverine..kuar kuku tajam...miahaha..

    BalasPadam
  25. saya suka X-men!!! sya suka cyclops jugak!!! plus storm!!! wawawaa~

    BalasPadam
  26. jadi megneto lah, boleh kawal besi ho yeah :D

    mistik *tak reti eja* pon apa kurangnya, boleh nyamar-nyamar hua3 tapi dia bogeloooo =='

    BalasPadam
  27. love x-men!~

    suka gler character Cyclops!~
    nmpk cool je dia tuu...

    BalasPadam
  28. minat giler dengan STORM.... best giler tengok time nak activate kuasa dia... Biji mata putih wooo....!!!

    BalasPadam
  29. bace sal cyclops..nk lwn terus tmbk pakai mata...teringat sal piala suzuki ari tue. malaysia gol gune laser.adess!

    BalasPadam
  30. F
    U
    U
    U
    Y
    O
    O
    O

    XMEN!

    antara superhero yg wan suka tonton

    =_=

    BalasPadam
  31. Ta penah follow lak cte Xmen nih. Hihi..
    BTW, Dtg cni from GB. Nk tggl jejak kt shoutbox, tp restricted lak. Adoii.. Tp, sy suka blog ini! :D

    BalasPadam
  32. dulu2 sukalah x-men.
    tp skrg dah tak lyn sgt.hehe.

    p/s:dulu minatt Cyclops jugak!=D

    BalasPadam
  33. super duper la! minat kot x-men~

    BalasPadam
  34. weii zami,nice entry there.. btw i like the character Storm so well coz she's pretty n has a messy hair i guess *if i were storm i wanna use the thunder n flash daniel adie??* bole?? =P

    p/s: imma new in blog *upgrading blog is still in progres* wink3

    BalasPadam
  35. abg eq tak minat XMEN...suka BATMAN!

    BalasPadam
  36. Gua minat Wolverine bro! Gua tak minat Cyclops =.='

    Pelakon dia sapa? Tak ada Hugh Jackman tak nak tgk :P

    BalasPadam
  37. Sangat suka!!! Tapi bukan dengan X-Men.. Tapi ngan Prof Xavier dan Wolverine sajor.. Haha.. Ouh.. Ngan Storm.. Hihi.. :)

    BalasPadam
  38. hmm aku tgk x-men yg kartun kt tv tu jerh..hehhe XD

    BalasPadam
  39. perghh,,, kau dah minat cyclop,, aku tukar la nak minat Gambit.. boleh?? haha,, tapi gambit jrg kuar dlm filem, yg origin tu baru kuar, tu pon kejap,, adeh

    Slot AkakSiah DI TV Lama | EP2 - Aku Seorang Blogger

    BalasPadam
  40. Nak sangat jadi Cyclops.

    Budak degil, ku terus fire.

    Boleh?

    BalasPadam
  41. Alamak..tak minat sangat dengan X-men ni.

    BalasPadam
  42. Pergh...sume superhero tuh. Anyway cyclops best cool jer..sinar laser dari mata tuh...

    BalasPadam
  43. sgt meminati X-MEN.and masih simpan dan bace segala khazanh komik x-men nih.hehe...paling tak suka magneto sbb die bajet2 bole control and manipulate all metals jua sgt jht dan gila kuasa nk mutant je wujud kt dunia ni.eh sape yg suka watak jht dlm cite komik kan??hehe.

    BalasPadam
  44. movie paling ditunggu2 this year.
    lama xtngok wolverine. haha.

    BalasPadam
  45. dari kecik sampai besau memang dni minat xmen :D

    BalasPadam
  46. gambit la terbaek..bad boy image..howoe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com