Sabtu, 12 Mac 2011

Ce Teka! Ce Teka! Eh. Bukan Teka Teki!



Assalamualaikum warah matullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera.


Hoyeh hoyeh! Aku dah start cuti sekolah beb. Seminggu tuuu... Kau mampu cuti seminggu? Kalau mampu, tahniah diucapkan. Kalau tak mampu, hahaha digelakkan. Adeh. Aku happy gile ni. Ni kira first time ah aku tak pergi sekolah dalam tempoh yang agak panjang. Siapa kata aku tak penat pergi sekolah? For your information, tiap tiap hari aku balik pukul 5 petang. Tak pernah awal beb. Eh. Kecuali Jumaat! Siriyes dah macam kerja pejabat. Huaaa... Sila balingkan seketul simpati kat aku.


Memandangkan aku dah start cuti, aku akan meluangkan masa sebanyak mungkin bersama blog Budak Lelaki Sebelah Pintu ni. For the next entry, aku dah bagi klu melalui gambar kat atas tu. Ce teka ce teka! Aku pergi mana tu? ;)


potpetpotpet : Siapa tak rindu aku? Aku!!!

40 ulasan:

  1. yeayyyyyyyyyyyy! da cuti sekolah ye bang..HAHA..happy holiday :P

    BalasPadam
  2. terapang pang kat belakang ko ada tulis ZOO MELAKA !

    BalasPadam
  3. hoho :P zoo melaka la!!seronok la cuti seminggu~~~

    BalasPadam
  4. budak sekola cuti cikgu triple eksaited hahah selamat bercuti !

    BalasPadam
  5. yep... kompem...zoo melaka....teringin nak pi...tp kekwn dgn pnuh kepoyoan mengutuk...cet...tahniah r dpt ke zoo~

    BalasPadam
  6. selamat bercuti cikguu zami ^^

    wahh,,rindu giler nak bace entri zami lah ..hihi..

    pi zoo mlka??tak ajak pun..huk3

    BalasPadam
  7. gud bro!

    dah lama tak terjah sini koet!

    BalasPadam
  8. Pergi zoo bukan nak ajak murid ni haa ! Huhu :D

    BalasPadam
  9. Tanpa NamaMac 12, 2011

    cikgu!

    saia tak rindu cikgu gak...
    lalala~
    rindu entri cikgu je..
    hahaha~

    BalasPadam
  10. wah rindu rindu.. jawab cam ni boleh.. ahahaha...gurau jerk:P

    tak yah teka.. Zoo melaka.. terang tang tang da tulis.. hadiah!! ;p

    BalasPadam
  11. cekgu pegi zoo sowang2 jek?
    hahaha~

    BalasPadam
  12. kadang nampak hensem ko ni,kadang x hensem pon. hehe.. tapi gambo ni hensem. =)


    http://inilablogaku.blogspot.com

    BalasPadam
  13. zoo melaka...rindu tulisan cikgu!

    selamat bercutiiiiiiiiiii;)

    BalasPadam
  14. Cikgu Hensem, eyh bukan, Cikgu Hizami pergi Zoo kot.

    BalasPadam
  15. perghh budak belakang tu da popular la..hehe

    BalasPadam
  16. hahaha...jawapan dah tersedia..so jawpan nye
    ZOO MELAKA...nampak dipicca tu hah..hehe..

    BalasPadam
  17. lain kali, blurkan la dulu background..baru eksaited nak jawab..heheh :P

    BalasPadam
  18. haha..poyos la zami. blog ni dah terbai gila. lama xbagi nafkah ea..sob2,.sian kat blog ni.
    :P

    uits...gi zoo ea..melawat mmber kat zoo tu kan kan kan?

    BalasPadam
  19. cikgu..sibuk ye..huhu..saya x cuti pun..nanti ngajar kat sekolah saya ye..kalau cikgu zami ngajar agak2 ada kelas tambahan x ye?

    BalasPadam
  20. Kacang!!

    KAT ZOO..

    sile beri sy hadiah..

    BalasPadam
  21. cikgu, slmt bercuti2 heee

    BalasPadam
  22. ko dh jadi cikgu ke baru praktikal???

    BalasPadam
  23. ehem ! ramai tunggu ko zami. haha

    BalasPadam
  24. mampu2..da dua bulan plak cuti..ngeh3

    BalasPadam
  25. Yeayyyy zami dah kembali...seriyes gue rindu amat sama kamu...hahaha.... Ni nak tanya menatang apa yang kat belakang tuh. Dulu pegi zoo melaka tak penah nampakpun menatang tu. Pelik gak badan ijau berkaki biru..

    BalasPadam
  26. wah...cikgu dah kembali!:D Selamat bercuti sekolah ye cikgu ^_^~~

    terang2 nampak zoo melaka! bijak x sy cikgu??hehehe:D

    BalasPadam
  27. Tanpa NamaMac 13, 2011

    nmpknye legasi BLSP akan meriah stat hari ni. erkkk~

    adehh nape la x cuti same ngn skolah. T___T

    BalasPadam
  28. zami patutlah dah lama menghilang. bz rupenye :)

    BalasPadam
  29. da kene sampuk hantu k.limah ea...
    ce teka...ce teka...!!

    BalasPadam
  30. nie pic dlm fb...kan3...
    cuti2 kat mne eh???
    cam best jew..huuhhu..cdey bab xcuti

    BalasPadam
  31. yang belakang tu pakai baju hijau handsome giler. . .kenapa harus ada dia di belakang? haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com