Rabu, 13 April 2011

Apahal Kau Rajin Sangat Nak Komen Blog Aku?

Tahniah!


Wahhh... Aku dah maju setapak beb! Aku baru install widget ni. Erk. Widget apa pulak kan? Jeng jeng jeng. Widget for top commentators! Well... Aku nak tahu jugak makhluk makhluk yang rajin melemparkan kritikan kat blog aku ni haaa... Kau tahu je ah kan, sejak dua menjak ni, aku busy dengan kehidupan sebagai seorang guru. So, aku tak berapa nak sempat bertandang ke blog korang sekalian. Sorry... Bagi membalas budi, aku nak ajak all of you to visit these amazing peeps! Jom kenal kenal dengan mereka yang dimaksudkan! Berbaloi baloi! ;D


zizidiazora
Tukang komen terbaik! Even dia takde blog, dia rajin baca blog aku lepas tu komen komen apa yang patut. Thanks!

mr.syazwan
Beliau memiliki sebijik blog yang menggunakan tagline fuuyoo bebeh. Oh. Bebeh tu aku tambah sendiri. Boleh? XD

Mra Mastura
Siapa nak tengok blog yang comel? Plus, ada banyak gile coretan peribadi. Shhh... Banyak rahsia nak kena bongkar ni. Adeh. ;)

Puteri Iqa Izyan
Jom singgah kat blog yang anggun macam puteri ni. Siriyes! Tak percaya? Lihat ah sendiri... Apalagi? Klik nama dia sekarang! >.<

DanieL AdiE
Blog yang hensem sikit sebab blog aku yang hensem banyak! Haha. Adakah aku telah jeles? XP





potpetpotpet : Orang berbudi, kita berbahasa. Orang mengeji, kita memuaka. Haha. Kejam gile! Okay okay. Orang mengeji, kita tetap berbahasa. Setuju?

25 ulasan:

  1. byk bagussss la cikgu ! hehe

    BalasPadam
  2. wah!!iqa izyan no 4..cayalah..huhu

    BalasPadam
  3. Tanpa NamaApril 13, 2011

    pengikut setie sukar dicari..
    cewahh~

    BalasPadam
  4. innz yang ke 235 ! haha ;D

    BalasPadam
  5. eh3 adrinaqamarina pon ada juga kat nomb 9.

    top 10 kira oke la tu kan?

    :P

    BalasPadam
  6. wow....best la cmtu..heehe

    BalasPadam
  7. baguih baguih tue..orang berbudi kita berbahasa kan...

    BalasPadam
  8. Hadiah takdakah pada yang top tu hihi.

    BalasPadam
  9. pergghh rajin gile diorang komen! haha

    BalasPadam
  10. Tanpa NamaApril 13, 2011

    wah,cikgu.
    suka leteww!

    teeehee :)

    BalasPadam
  11. wahh..best lah gitu kan3..
    =)
    gud cikgu hizami..

    BalasPadam
  12. wahh..best lah gitu kan3..
    =)
    gud cikgu hizami..

    BalasPadam
  13. Wah..no 5! Love it...

    Nak install jugak la..huhu..

    BalasPadam
  14. button bawah skali cantik!

    Never say Bieber...

    http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/justin-bieber-euwwwwwbruno-mars.html

    BalasPadam
  15. ko jerk yang xpernah komen blog aku.. haha

    BalasPadam
  16. Zizi ni mana2 ada je...

    BalasPadam
  17. baru je nak stop komen kt blog ni, tapi ade widget cambest tu, rase makin nak mengomen2 lah. wakaka..

    dey, ape rasie nak bongkar? =P

    BalasPadam
  18. wahhhhhhh~silent reader kire cane lak ? haha ;p

    BalasPadam
  19. wah topten tu.. fuh! tahniah2.. keh3..

    BalasPadam
  20. ish mana nak search widget tu..???

    BalasPadam
  21. pahal name minah tue 2 kali..and korek laa rahsie die..if tak dapat..nt awek tolong korekkan..wahahha..

    pape hal...entri korang memang best..(yg dlm list cik budk sebelah pintu)

    BalasPadam
  22. haha. baru perasan entri ni :P

    BalasPadam
  23. F
    U
    U
    U
    Y
    O
    O
    O
    O

    sebijik ye??

    nampak sgt bukan cikgu bm..

    hahaha

    so kiranya xde adiah ke\??

    kehkeh

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com