Isnin, 4 April 2011

Dia Intai Lelaki Senyap Senyap. Aku Lempar Duit Laju Laju.



PERTAMA, thanks to Nisa Menaip sebab sudi jadikan blog aku ni sebagai antara 5 blog yang paling kerap dia skodeng. Kagom ah. Dia boleh intai Budak Lelaki Sebelah Pintu senyap senyap! Padahal aku jarang jarang update dah sekarang. Adeh. Ni semua kerana anak bangsa! Demi membentuk generasi hebat, aku rela berkorban apa sajerrr... Cikgu nak awak semua terbang setinggi-tingginya! Erk. Sila bayangkan kau tengah tengok iklan Gemilang sekarang. Haha. Anyway, Nisa Menaip merupakan antara blogger terawal yang aku kenal. Dan sekarang nama dia tengah naik beb. Aku cuma mampu menumpang populariti dia je. Boleh? Aku rasa dah agak lama aku kenal dengan dia secara maya karin. Tapi aku tak pernah bertentang mata dengan dia. Entah bila nak jumpa kan? =.=




KEDUA, aku main bowling semalam. Belasah dua game beb! Habis terbang duit aku. Dah rasa macam duit tu aku main lempar laju laju kat muka kau. Haha. Oh mummy, ampunkan dosa anakmu ini! Sejak bila aku panggil ibu sebagai mummy kan? Lantak ah. Sesungguhnya, membazir itu amalan syaithonnn... Dan di sebalik unsur syaithonnn tersebut, aku dengan bangga menayangkan jatuhan pin yang telah berjaya aku kutip. Syakalakalakebebeh! Tiba tiba je. =.=


Cuba teka jatuhan pin keseluruhan aku berapa?


potpetpotpet : Aku selsema. Siriyes tak best!

33 ulasan:

  1. haaa.. i da jumpa nisa menaip tu.. cantek oke beliaw!! hahaa.. pergh! cam mantap jek men bowling! huhuhuhuhu.. =)

    BalasPadam
  2. bowling! i like! jom pi men nnty..hehe

    BalasPadam
  3. wahhh..zami kne skodeng nih. :P
    ayat yang iklan tuh memang terbaik. boleh jadik model iklan pendidik. haha :D

    BalasPadam
  4. aku nampak irma disitu..huhu~

    BalasPadam
  5. selesema jugak.siriyes tak best..
    haha.. :)

    BalasPadam
  6. Wah..hebatnye U maen bowling..
    Nak sain....

    BalasPadam
  7. wow!! strike sampai berkali2...

    dasyat tuu..

    BalasPadam
  8. haha
    walaupun ko dah jarang update
    aku tetap x membuang link blog ko dalam list blog aku..
    bile ko update je terus aku terjah

    sweet tak aku??
    muahahahaha

    BalasPadam
  9. riang jer muka ye dpt habiskan dwet :)

    BalasPadam
  10. wahh! cikgu hebat main bowling. :D

    BalasPadam
  11. cikgu pon kena bersosial gak per.. xkn nak mengajar anak didik sepenuh masa.. teeeheeee~!!

    Terjah jom!: Cik Bambam punya stori

    BalasPadam
  12. dni men bowling lam hp je hehe

    BalasPadam
  13. best nya men bowling..huhu lama sudah tidak men bowling.. pasti abg zaminya score yg 153 tu..huhaua

    BalasPadam
  14. ahaha lawan dhilla maen bowling la.. yuk!!

    BalasPadam
  15. next time maen bowling ajar arr orang. :P

    BalasPadam
  16. aku tak reti main bowling, mesti masuk longkang aje

    BalasPadam
  17. Dulu pernah pergi satu bowling centre kat JB, kalau strike 3 times in a row dapat gambar ayam. Excited gila nak main! Haha

    Overall pins jatuh 190++? Betul tak? Haha

    Okay festaim komen. ;)

    BalasPadam
  18. dah mmmg blog zami best pun kan kan kan??

    BalasPadam
  19. blog kao mmg besh lorh~sbb tuh org dtg usha ~

    BalasPadam
  20. nisa sangat frenly!
    hehehe.

    err ery pun skodeng blog zami.
    HHAHAHA :P

    BalasPadam
  21. professional player ke nih?
    lama x update~
    menunggu haha..

    BalasPadam
  22. Kalau banyak itu jumlah jatuhan pinnya...kira hebatlah ni..

    BalasPadam
  23. entri khas tuk anda. :)

    http://kamihidup.blogspot.com/2011/04/mereka-hebat.html

    BalasPadam
  24. Zami..wow leh tahan gak ko men bowling tu yek...dasyat2...Apa lak membazir bukan hari2 ko men bowling tu..sesekali jer kan so apa salahnyer..release tension apa?
    ok take care ar....

    BalasPadam
  25. Tanpa NamaApril 04, 2011

    wah,suka bebenor kome maen bowling ye..
    awok ni nak kabor,awok ni dah lama benor tak maen bowling.

    kome terer dak maen bowling?
    meh lwn dgn teman...

    BalasPadam
  26. ceteka ceteka..dalam 185 jatuhan pin.. omg terel bebenor bolingnyee..tunjukk ajar ku sifu..huhu

    BalasPadam
  27. jom lawan men boling..:P

    BalasPadam
  28. howoe...balik jom bowling jom...

    BalasPadam
  29. blog awk mmg best..tu rmai je skodeng:P
    bley than gk men bowling ek;p

    BalasPadam
  30. weeee!!! terharunye nyahhhh.. ahahahha!!!
    walaupun daku bz, tapi sekali singgah blog ni pasti ku korek2 entry2. ahahhaha :D

    BalasPadam
  31. tau takpe... mmg jarang update blog! haha..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com