Khamis, 29 September 2011

Contest Banner Eyriqazz.Com

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Aku rasa macam nak join contest pulak. Agak agak contest mana yang jadi mangsa aku kali ni? Errr... Macam la entri ni takde tajuk kan? Seperti tajuk yang tertera, aku nak join contest banner daripada Eyriqazz.Com.

Header blog dia.

Apa yang perlu aku buat? Aku kena siapkan satu banner untuk Eyriqazz.Com. Eh. Dah siap dah banner tu! Magik tak magik tak? Sila bagi tepukan gemuruh untuk aku. Haha. Jom tengok banner yang aku dah buat untuk Eyriqazz.Com kat bawah ni:

Ni versi komik. Sila klik untuk cepat membesar.

Ni versi manusia. Boleh? Seperti biasa, sila klik untuk cepat membesar.

Sorry la kalau macam tak menarik je banner yang aku buat ni. Ni first time aku join contest banner macam ni. Kalau takde rezeki, boleh cuba lagi. Nak join? Sila klik kat SINI. Contest Design Banner Eyriqazz.Com ini ditaja oleh AbangEnsem.Com.



potpetpotpet : Belum cuba belum tahu.

19 ulasan:

  1. cantik la banner tu ! nice :D

    enciksyazwanpunyablok.blogspot.com

    BalasPadam
  2. nice one laaa mokss . ehh awakk ! hahaha =p

    BalasPadam
  3. wahhh..nmpk cool n slow motion jer..hehe..mnrik..:)

    BalasPadam
  4. xpe mencuba ok,aku hri tu nk join,aku tak paham la dia nk header mcm mne,aku tgok gamai yg letak gbr org jepun

    BalasPadam
  5. cool and semart ape zami..gudluck tau!

    BalasPadam
  6. orang ramai letak gambar jepun... kau pulak letak tulisan jepun... hehe!

    kelainan membawa kemenangan...

    BalasPadam
  7. Tokey header join contest buat banner. hahaha... takde bezanyer... lebih kurang je header ngan banner kannnn.....

    BalasPadam
  8. the banner is nice :) ur artwork is very great!

    BalasPadam
  9. wahh kamu punye pun kreatif, gudluck yaa! ieda follow...

    BalasPadam
  10. ngaku kalah a camne...banner tu lawa sgt..hikhikhik :)

    BalasPadam
  11. nice..cikgu memang kretip!;)

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com