Isnin, 19 September 2011

Header Baru Daripada Laptop Buruk

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Sedih tak tajuk entri aku? Dah macam tajuk drama paling sedih di dunia je. Haha. Aku tengah busy gile ni. Mata pon macam bengkak je sebab lama sangat menghadap laptop buruk ni. Cehhh... Dan dan terus laptop buruk kan? Bajet ada orang nak belikan lettewww.

Okay. Berbalik kepada cerita busy tadi, aku sedang menyiapkan header percuma hari tu dengan menggunakan laptop buruk ni. So far, aku dah siapkan 3 keping header. So, tinggal lagi 7. Eh. Ada siapa siapa yang tak perasan dia dah menang header percuma ke? Sila check DI SINI.

Daripada 3 keping header, hanya 1 keping SAHAJA telah diterima. Yang lagi 2 keping tu? Aku belum dapat apa apa maklum balas lagi. Mungkin dorang busy kot. Tapi tak kisah la. So, jom kita tengok apa hasil dia:




Semua header kat atas ni telah dihasilkan mengikut kehendak dorang. Sebab tu ada yang nak letak muka sendiri kat header, ada yang nak letak muka doodle kat header, ada yang tak nak letak muka siapa siapa kat header. Ke nak letak muka aku kat header tu? Eh?



potpetpotpet : Tunggu yang seterusnya.

29 ulasan:

  1. laptop buruk? memang takde kaitan..hahhaa

    BalasPadam
  2. Tgh mencari idea lagi nak header yg mcm mane~~=(

    BalasPadam
  3. cantik!;)

    ps: dah lama x komen cikgu!;)

    BalasPadam
  4. suke yg AMAN IBRAHIM tu pya...dh tgk dh blog beliau...suke nyeeee

    BalasPadam
  5. ahahahah wei bila ni?aku tak thu..
    cm mne boleh aku terlepas pandang sape juara die aduhhhh

    BalasPadam
  6. nice..mmg kreatf lah..pandai dia buat header..

    BalasPadam
  7. header yg 1st tu, cun..menarikkk

    BalasPadam
  8. rajinnye..... cantik gak :)

    BalasPadam
  9. perghh smartnye yg ituuuuuu...

    BalasPadam
  10. buruk ke??hehe double keyboard lg..hehe(stalker ni)

    BalasPadam
  11. laptop burok pun banyak berjasa tau..burok2 pun sayang jugak kan..laptop burok ke?beli baru je la..[tbe je kan]..header tu smart and cantik dak iqa punye header tu ^_^

    BalasPadam
  12. wah best nya theyolss dpt header percuma kikikik.

    BalasPadam
  13. eh aku tak dapat ke? hahaha

    BalasPadam
  14. ko ni kreatip la...nyampah aku...huhuhu ade kaitan?

    BalasPadam
  15. cantiknye.. nak jugak!!! :p

    BalasPadam
  16. Nak jugak header baru yg cantik dari laptop buruk..huhu

    BalasPadam
  17. terbaikk :D nice header meyhhhhh ;)

    BalasPadam
  18. apa? laptop buruk? bak mai no a/c hahaha........

    BalasPadam
  19. gila smart ! rugi tak maosk T.T

    BalasPadam
  20. not bad!!

    bila nak bg kat i lak?

    haha

    BalasPadam
  21. adehh.. wish i was a winner.
    mmg berbakat le cikgu hizami ni :) tukar career lah!

    BalasPadam
  22. hoo..thanxxxx laptop burukkk!!!!!!kerana burukmu la ai dapat header baru. haha..

    thanx zami!

    BalasPadam
  23. haaaaa. jumpa dah. thanks zami. sorry lambat bagi respon. baru habis final hee =))

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com