Jumaat, 16 September 2011

Rambut Pendek

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!



See? Rambut aku dah pendek! Fuhhh... Kepala aku terus rasa ringan macam gula gula kapas. Sekarang aku guna syampu sikit sangat. Sebelum ni aku wajib ambil satu sudu teh syampu setiap kali aku mandi. Aku cakap pasal teh ke syampu ni? Tapi sekarang lihatlah aku cuma ambil satu cubit syampu sahaja.

Aku baru potong rambut ni semalam sebab aku rimas sangat dengan sideburns aku yang tiba tiba je dah panjang. Tanpa membuang masa lagi, aku terus menyerahkan diri kat kedai gunting rambut yang berhampiran. Errr... Ada yang kata muka aku dah macam budak sekolah dah sekarang. Adeh. Ni yang tiba tiba rasa nak pakai baju sekolah ni. Boleh?

Aku suka rambut pendek. Bila mandi tu, rasa licin je kulit muka aku walaupun macam takde kaitan sangat. Haha. Apa apa pon, aku nak bagitahu kelebihan lelaki dengan rambut pendek ni:
  • Tak payah syampu sangat.
  • Sikat boleh buang ke dalam tong sampah sekarang.
  • Menampakkan tulang pipi. Eh?
  • Nampak macam pandai. MACAM.
  • Kurang kelemumur.
  • Lebih hensem pada pandangan perempuan. Haha. Nampak sangat tipu!
  • Kelihatan muda beberapa hari sebelum.



potpetpotpet : Jom potong rambut! Tak kisah la rambut yang mana. Eh?

39 ulasan:

  1. aku nak potong rambut jugeklah keh3.. nak jd hengsem cam kau..

    BalasPadam
  2. point ya k2 akhir uh sgt la betol
    betol3
    lalala~
    ngeh3

    BalasPadam
  3. try pakai baju sekolah..silap haribulan boleh tertukar dengan budak sekolah.

    BalasPadam
  4. tapi suka rambut kat header tu lagi!


    tapi rambut baru ni tak kurang awesomenye. hahah.


    dah gosok baju sekolah ke zami?

    BalasPadam
  5. bila potong rambut... mmg nampak lebih muda.... mcm aku... mcm terlebih muda.. dh mcm budak kecik dh... haihh.. agak r, xnk r mcm budak kecik.. nmpak muda ok la..

    BalasPadam
  6. yang terakhir...hilang semua kutu2...erk!!

    BalasPadam
  7. oehhh makkk . terkejut mak jah tau . btw . ckgu nampak mude da sebaye dgn adik pualk :p *okay bodek jek

    BalasPadam
  8. tahniahlah rambut dah pendek..sikat buang je dlm tong pastu pastu jgn pulak dok panggil name sikat >.<

    BalasPadam
  9. rihanna sgt!

    in dis california king bed versi shila boleh?

    BalasPadam
  10. rihanna sgt!

    in dis california king bed versi shila boleh?

    BalasPadam
  11. rmbt pjg ke pendek ke

    kamu ttp 1 jam duduk depan cermin set rmbt kan??

    =_=

    BalasPadam
  12. u seem very cool with ur new hair style!! :)

    BalasPadam
  13. bertambah semadd .tak bodek okay . eklas punya pujiann . haha ;)

    BalasPadam
  14. nampak macam kau lagi muda dari aku. MACAM. hahaha

    BalasPadam
  15. Yap. Guys rambut pendek nampak lebih kemas. :D

    BalasPadam
  16. hehe..akhirnya potong juga..sorry yee sebab membuat lawatan ke tesco..huhu

    BalasPadam
  17. Baru lah nampak macam kemas, MACAM :P

    BalasPadam
  18. BETUL TU... RAMBUT PENDEK MUDAH DIURUSKAN....! >.<

    BalasPadam
  19. sayang nya nak potong rambut..
    xd keberanian..

    BalasPadam
  20. ape yg ckgu zami cuba bgtau rase nak guling2 je. hahahahdehhhh


    lepas ni sampah sarap di malaysia dipenuhi dgn sikat. oh itu seram!

    BalasPadam
  21. errr..tergoda dgn tibe2 hahahaha :P

    BalasPadam
  22. Haha..bleh ke cubit syampoo?hehe..anyway lembut jer nampak rambut..pakai syampoo apa?hehe..

    BalasPadam
  23. lama gila x komen blog hizami .
    wahh makin hensem =)

    BalasPadam
  24. tapi 'bang' tu xbuang gak eh? aahahaha. try wat ala tentera. semuanya pendek. teheee

    BalasPadam
  25. cekgu hensem ! haaha!
    mmg berkeinginan potong sbegitu tp asyek kne attack ngan cekgu2 jek . aleh2 maleh dah , style biase ckop .

    BalasPadam
  26. ohh rambut yang ohsemm ! :)

    BalasPadam
  27. @Asyraf Arif

    Haha! Nampak muda beberapa hari sebelum. Ngat beberapa tahun sebelum.
    BTW, smart!

    BalasPadam
  28. smart zami. ni pun ingat nk potong rambut sebelum raya tapi sampai sekarang tak berkesempatan lagi. akan potong juga rambut ni dalam sehari dua ni.

    BalasPadam
  29. memang nampak lebih muda dengan pesen rambut macam nie..hehehe..=D

    BalasPadam
  30. smart ......

    no word to describe for that....

    arrrr,,,,xtahu nk ckp apa...

    really smart.

    BalasPadam
  31. looks more tidy....ops..stylo gitu

    BalasPadam
  32. kacak lagi bergaye gituhh :)

    BalasPadam
  33. rambut pendek ni guna jari pon bole..

    BalasPadam
  34. Aisemen,
    "Lebih hensem pada pandangan perempuan."
    #LOL *pengsan*

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com