Selasa, 8 November 2011

Kek Sedap Di Secret Recipe - Selain Chocolate Indulgence!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Aku kalau makan kek kat Secret Recipe, aku mesti pilih Chocolate Indulgence. Sampai satu tahap, aku dah boleh bayangkan aku tengah makan Chocolate Indulgence sebelum kaki aku masuk kat dalam Secret Recipe lagi. Hebat kan?

So, hari tu kawan baik aku dengan murah hati nak belanja aku sebab dia baru je dapat gaji. Dah banyak kali aku paksa dia belanja aku sebab dia ni JIMAT sikit orang dia. Tahu tak JIMAT? Lebih kurang macam KEDEKUT la kot. Eh?  Aku gurau je. Kepada kawan baik aku yang berkenaan, tolong jangan ambil hati sebab aku berharap kau akan belanja aku lagi. Haha.

Ni la dia Hazel Cheese.

Dah dia nak belanja aku, aku ajak dia masuk Secret Recipe. Mula mula aku macam nak kenakan dia. Ikut hati aku nak pilih menu yang paling mahal tapi aku tak sampai hati pulak nak ikut hati sebab aku tahu perangai dia yang JIMAT tu. Haha. Memandangkan hari dah petang, makan kek sepotong je la. So, aku pilih Hazel Cheese sebab aku tak pernah rasa Hazel Cheese tu lagi. Plus, aku memang hantu kacang hazel! Kalau aku nak beli coklat, aku mesti pilih coklat yang ada letak kacang hazel. Dan rasa dia? Memang sedap! Lagi sedap daripada Chocolate Indulgence tu kot? Siapa yang tak cuba lagi atau dah muak dengan Chocolate Indulgence, memang wajib cuba Hazel Cheese ni.

Dapat secawan teh dengan percuma.

Nampak tak teh atas tu? Secret Recipe bagi secara percuma. Tak payah nak membazir keluar duit beli air. Jimat sikit. Errr... Suka la kawan baik aku tu kan? Sah sah dia la orang yang paling kuat tepuk tangan bila dapat tahu pasal teh percuma ni. Haha. Sorry. Aku asyik kenakan dia je. Adeh. Siapa suruh dia jadi kawan baik aku kan? Takpe takpe. Identiti dia dirahsiakan. So, jangan risau wahai kawan baik aku sebab saham kau tak jatuh punya.

Action kamen.



potpetpotpet : Terima kasih daun keladi, banyak duit belanja lagi.

37 ulasan:

  1. siapakah dia itu!!!!!! nak juga!

    me too. suka indulgences!

    BalasPadam
  2. untonglah ade org nk blanje...huhuu

    BalasPadam
  3. Salam takziah kepada kawan zami tu..hehe.. bukan selalu pon belanja retis..walaupon..hehe

    BalasPadam
  4. yg ni xpenah rase lg. :D tp favvy g SR mintak oreo milkshake je >_<

    pakcikk mmg suke jimaatt! tau dah.

    BalasPadam
  5. okay ! memang sedap ! lazania pon sedap jugakk ! huhuh ! mokss belanja laaaaa ><

    BalasPadam
  6. suke sume kek kt SR...hehe =)

    BalasPadam
  7. xpenah try lagi cokelat hazel. coming sooon nak tnggu zami bulanje. hahahaha

    BalasPadam
  8. sedapnye.. huhu. nak kek~

    BalasPadam
  9. whooooaaaa.. kek2... jeles betul aku tengok ko makan kek tu... ni yg nak kena pergi serang secret recipe ni.. hahaha..

    BalasPadam
  10. Pertanyaan umum, dah halal sungguh ye Secret Recipe?

    *sesungguhnya tidak tahu, sebab banyak rumours pasal bahan-bahan yang digunakan*

    BalasPadam
  11. @nadiahs onie paling suka chochlate lava dengan cheese oreo...lapaq secret recipe lak dahhhhhh,huhu

    BalasPadam
  12. wah..makan kek ye? so bila lagi kita keluar bersama, nak perhabis duit ni. lama dah kita tak keluar meronggeng sama-sama. haha..

    BalasPadam
  13. cdap nya kek tuh... ulok ckit nahh

    BalasPadam
  14. alamak..tergugat iman..burppp...cikgu, blnje ler cik violet..haha

    BalasPadam
  15. hazel cheese tak sedap :( dhh penah mkn, so bad sbb mcm rasa ubat je.

    BalasPadam
  16. waaaa.ade kek baru ek?ari tue pegi xde lg.nk try la nati :p

    BalasPadam
  17. tersangad la sedap hazel cheese itu ! (^_^)v

    BalasPadam
  18. sgt-sgt lah untong kan..si jimat tu belanje..hahaha

    BalasPadam
  19. da makan hazel cheese trsebut.. trsngad la best... (^_^)v

    BalasPadam
  20. aku nak sebut nama dia pun tak pandai.. haha..

    <---kampungboy

    BalasPadam
  21. ahaaa...siyes nampak macam sedap je..kempunan da nih! haihhh..zami, cepat belanja lak! ;)

    BalasPadam
  22. Makan KEK je?

    Hisy! Dah terlanjur dia nak belanje tu.., mkn la laen gak...

    BalasPadam
  23. ini namanya kwn x mkn kwn

    walaupun belanja tetap berpada2

    x sampai kikis duit kawan

    hahaha

    BalasPadam
  24. lain kali ajak aku skali k klu dia nak blanje lagi. hehehehe

    BalasPadam
  25. bila nk blnje sy pulaksss.. hahahah

    BalasPadam
  26. blacklist semua kawan baik zami. sebab tak tau mana satu kan? hahhaaa

    BalasPadam
  27. sila beritahu kawan baik abg zami tu , yg dia terlupa dia ada sorang lagi kawan baik...AKULAH mestinya ..

    *kes tak tahu malu ,erkk.

    BalasPadam
  28. SR mmg terbaeekkkkk!!!

    mmg tak pernah rasa lagi Hazel Cheese ni..tengok gambo pun dah cukup terliuq..okay fine..nak carik sekarang jugak !!! grrrr

    BalasPadam
  29. ~lain kali tak payah belanja dah..hehe :)

    BalasPadam
  30. sedapnya...habis SPM nnt nk pi lah Secret Recipe....tp lmbt lgi lah nmpknya....PMR pun tahun dpn...hua!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  31. ehhh baru perasan,nape onie ter-reply kat orang lain,huks

    BalasPadam
  32. wa~ seronok ye kenakan org? hahaha... anyway, sedap bebeno ke kek itu? haish! ni yg nk p serang secret recipe ni...

    BalasPadam
  33. agree with your recommendation :D
    the cake tastes great!!!

    BalasPadam
  34. hahaha...baik pya makian..hehehe..

    org JIMAT ni sonok klu knekan sekali sekala...lalala..

    BalasPadam
  35. tak penah pulak try2 mkn kek2 tu. huhu sbb iqa boleh mkn new york cheese dengan white-dark choc cheese je. :D

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com