Sabtu, 24 Disember 2011

Kekok Update Blog Dah Lama Tak Update Blog

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Tahu tak macam mana rasa kekok? Kekok ni ejaan dia lebih kurang sama dengan keropok tapi takde kena mengena langsung dengan keropok. Kekok ni terjadi bila mana kita tak biasa melakukan sesuatu. Kadang kadang kita dah biasa buat benda tu tapi kita terpaksa tinggalkan benda tu untuk sementara waktu. Bila kita nak sambung balik buat benda tu, kita rasa keropok. Eh? Kita rasa kekok la!

Contoh macam aku nak update blog hari ni. Aku rasa keropok gila sebab dah dekat sebulan aku tak dapat taip secara serious kat blog aku ni. Mungkin aku sengaja tulis keropok? Memang! Haha. Nak tekan keyboard pon rasa macam geli geleman je sebab dah lama tak tekan keyboard. Boleh?


Mungkin ada yang tak tahu ke mana aku menghilang. Actually takde la menghilang sangat sebab aku sempat update satu dua entri sebelum ni. Pada hujung bulan November lepas, aku kena pergi latihan nasyid kat Tanjong Malim, Perak untuk Festival Nasyid Kebangsaan (FNK) yang mula mula dia kata bakal berlangsung pada hujung bulan Disember ni tapi last last ditangguhkan dan aku tak tahu bila sebab surat dia tak sampai sampai lagi. Dengar cerita, awal tahun depan kot? Pada masa yang sama, FESTKUM 2011 turut berlangsung selama seminggu kat negeri Johor. Tak pasal pasal salah seorang daripada pegawai HEP tu suruh aku dengan beberapa orang kawan lagi untuk join sekaki. So, aku pon bertindak mengikut arahan.

Kalau kau nak tahu, aku baru je sampai kat rumah petang semalam. Dan aku akan upload gambar gambar aku masa kat  FESTKUM 2011 pada entri yang akan datang. Kena tunggu lagi la ni? Boleh?



potpetpotpet : Rasa kekok tak baca entri aku?

33 ulasan:

  1. keropok pown boleh...hahahaha

    BalasPadam
  2. tak kekok baca tapi keropok haha

    BalasPadam
  3. zami tetap hensem even kekok hehe

    BalasPadam
  4. PELIK PELIK SGT SGT MOKSS =P

    tahu laa kekok sebab jari jemari tuh dah gemokss kan mokss .

    BalasPadam
  5. Hahaha..nnti ok la tu kekoknya..

    BalasPadam
  6. Alaaaa..pndek.sgt laaaa...

    BalasPadam
  7. ahahahah...konon la kekok.betapa kekok zami sampai taip berperenggan-perenggan. heee..

    BalasPadam
  8. selamat kembali ke dunia blog..

    BalasPadam
  9. Akhirnye.........kembali juga membersih rumah yg dh lama ditinggalkan....

    Banyaklah keropoknye...berjela-jela tulis keropok konon....

    Dah..cepat upload gambar2 tu semua orang nk tengok.

    BalasPadam
  10. KEROPOK MONI please.

    BalasPadam
  11. kene tunggu lagi..adoiyai. .keropok sngguh la hang nih :p

    BalasPadam
  12. ha a la. kekok la jugak bila baca entri ni. hehe.. :))

    BalasPadam
  13. samela kita...baru2 ni aje sempat mengaupdate blog...rasa malas semacam...

    BalasPadam
  14. mana ada keropok bca entry nihh..erkk??

    BalasPadam
  15. tau xpe..lame kot tggu budak lelaki sebelah pintu update blog nih.

    BalasPadam
  16. ala, kekok tu kejap je...
    nntie dh x keropok la...
    org dh pro x kan keropok nye...

    haha....

    motif: untuk dptkn impak yg cukup menarik dari keropok untuk kekok..

    BalasPadam
  17. boleh sajo kalau org tu peminat setia kamu kan

    haha

    BalasPadam
  18. weyh ko masuk nasyid?? aku nak masuk gak r wakil U aku.. kompem korang kalah,., kbai.. haha.

    BalasPadam
  19. ta kekok membaca tapi membaca samil makan keropok ;)

    BalasPadam
  20. Hazami+Hazama=Hizami..

    Wau, masuk nasyid mesti suara lunak macam Hazama vokal pulak macam Hazami..eh, tetiba ja kan..

    BalasPadam
  21. tiba2 rasa nak goreng keropok! hehe..tak rs kekok lg baca ur stories..:))

    BalasPadam
  22. sungguh tidak rasa kekok! you better can't feel kekok or at last you will maybe get the real keropok? hiks..hiks..

    BalasPadam
  23. teringin sekali nak dengar nasyid dari zami sendiri...

    BalasPadam
  24. taklah smapai kekok . ok jelahh . :)

    BalasPadam
  25. lu ingatkan wa masa zaman bujang

    BalasPadam
  26. first time ke sini.
    what a catchy domain name.. budaklelaki (:

    next time, i'll drop by again n again ehehik

    BalasPadam
  27. rasa keropok^^

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com