Jumaat, 6 Januari 2012

Nikmati Prosperity Chicken Burger Di McDonald's

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!


Alhamdulillah. Setelah sekian lama aku tunggu, prosperity chicken burger is back! Bila aku tahu je prosperity chicken burger ni dah keluar, aku terus serang kaunter mekdi yang berdekatan. Eh. Kejap kejap. Kenapa aku excited semacam je ni? Sebab aku tak makan daging! So, aku memang tak makan prosperity beef burger tu. Aku tengok je kawan kawan aku makan sambil menelan satu liter air liur. Kejam betul dorang boleh buat tak tahu je makan depan aku? Grrr... Nasib la prosperity chicken burger dah keluar, dapat la aku melempiaskan nafsu makan aku yang selama ni aku tahankan.

Eh. Ada yang kata prosperity burger ni banyak sangat black pepper dia. Tapi takpe la kot sebab kau bukan makan selalu kan? Kalau kau nak tahu, salah satu kebaikan black pepper ialah dia dapat membantu sistem penghadaman di samping mengandungi antioksidan. Macam pernah dengar pasal antioksidan kan? Iklan nescafe! Yes. Okay. Siapa nak belanja aku prosperity chicken burger esok?



potpetpotpet : Belailah perut anda sebelum perut anda dibelai.

42 ulasan:

  1. peberet dah muncul kembali..selamat membelai perut yang ramping ^__^

    BalasPadam
  2. yeah...best giler,esok sy belanja lagi..eh!! haha

    BalasPadam
  3. owhh xmkn daging.. tkpe yg ayam pun best gak asl prosperity je. pedas2 pun best!!

    BalasPadam
  4. cabaran 14 hari nestle bliss.. :p
    konpem lahhh..

    BalasPadam
  5. jom..jom..jom.....apa tunggu lagi...

    BalasPadam
  6. oh x makan daging ke? boleh la jadi housemate kitorunk..sebab kitorunk slalu makan ayam je..respect other religion kan.. :)

    BalasPadam
  7. yang sedap fun fries new version tu kan!!

    BalasPadam
  8. eh? tak makan lgi.. asl nk belai dh? aiyoo..

    asl tak makan dging woi? haha

    BalasPadam
  9. jom2 ..he2..sedap nye tgk twister fries 2..

    BalasPadam
  10. akhirnya tercapai jugak hasrat nak makan prosperity tu..Tahniah2..

    BalasPadam
  11. when umm meets aahh! haha

    BalasPadam
  12. ttibe lapar plak kan tgk gmbr kt ats niee..#pffttt =.=

    BalasPadam
  13. burppp..kenyang dah telan prosperity... xleh nk belai perut kene belai dada sbb sendawa....hehe

    BalasPadam
  14. whahah.. hari tu makan prosperity ni sampai meleleh air mata, sebab tak tahan pedas!
    black pepper banyak sangat ;D

    BalasPadam
  15. Aritu aku bantai prosperity chicken dkt LCCT gila pedas. 10x berhenti. Haahaha

    BalasPadam
  16. lalala! hari tu makan. sedap dan pedasssssssssssss!!!!

    BalasPadam
  17. ok.aku kena santap yg ini jugak.ari tuh g mcD.ingatkan dah ada chicken.belom lagi

    BalasPadam
  18. kurang menyukai prosperity sebab pedas kot. takbest kat situ. samela cam aku, aku prefer chicken :))

    BalasPadam
  19. whoaa..sdapp tuh..huhu....nyum nyum..bak kata perut kan heehehe

    BalasPadam
  20. eh same la kite x mkn daging...x sempat lagi nak pi mkn

    BalasPadam
  21. auww..mengidam...T____T

    BalasPadam
  22. ahaha. air tu mebeles. masam nak mampus. berry terus aku. haha

    BalasPadam
  23. sy pulak tak minat sgt prosperity buger nie, sbb banyak lada hitam..(perut alergik bila mkn lada hitam...huhu...)

    BalasPadam
  24. Sama ! Tunggu punya Tunggu, sekali ayam dah berkokok.. Huhu

    BalasPadam
  25. aah dila rase yang ayam punyer dieorang letak banyak black papper la.. tpi best gak makan.. :D

    BalasPadam
  26. arghhhhhhhhhhhhhhhhhh geramnya,, lapar terus

    BalasPadam
  27. makan makanan ber'black pepper' akan trigger rasa nak kentut. hahah

    BalasPadam
  28. You tak boleh makan daging, I pulak tak boleh makan ayam. Okay lah tuh, you treat I prosperity beef burger then I pulak treat you prosperity chicken burger, hihi.

    BalasPadam
  29. Tak nak belanja, sebab Shag tak makan mekdi. Bluerk~

    *nampak sangat statement tu dusta haha

    Entri Terbaru Shag Yahaya

    BalasPadam
  30. prosperity chicken burger awesome...
    lapa nie

    BalasPadam
  31. Sayangnya.. Saya tak reti makan prosperity.. Makan sekali je dulu pastu tak leh terima dah.. Sebab? Rasa black pepper yang kuat.. Hehe.. :p

    BalasPadam
  32. yg ayam punya tue macam extra rasa black pper. pedas sgt.hehe

    BalasPadam
  33. x makan daging? rugi lah..

    pnerangan antioksida cm cikgu science ea.

    BalasPadam
  34. susah nak dapat makan prosperity burger yang sedang2 rasanya. x pedas & terlampau pedas

    BalasPadam
  35. nikmatilah prosperity smpai buncit ye zami..

    BalasPadam
  36. nikmatilah prosperity smpai buncit ye zami..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com