Ahad, 8 Januari 2012

Ezani Juara Masterchef Malaysia?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Pejam celik pejam celik, Masterchef Malaysia dah sampai ke garisan penamat. Tapi siapa yang menang? Haaa... Tu kena tengok malam ni la. Ezani atau Wahidan? Dan pilihan aku ialah Ezani! Sebab masa awal awal aku tengok Masterchef Malaysia ni, aku memang tertarik dengan Ezani, dengan gaya dia, dengan attitude dia. Apa yang paling menarik pasal Ezani ialah status dia sebagai doktor gigi. Eh. Jom tengok gambar gambar Ezani semasa dia kat Masterchef Malaysia. Aku ambil gambar gambar ni kat fan page Ezani.










Whatever it is, Ezani dan Wahidan dah berjaya sebab dapat jadi dua yang terbaik. So, kita tengok je la rezeki siapa dalam Masterchef Malaysia ni. Tapi aku ada dengar jugak desas desus yang kata Ezani menang. Entah betul entah tidak. Anyway, aku harap Masterchef Malaysia ada musim kedua. Bukan apa, aku dah bosan tengok kalau rancangan realiti je mesti pasal nyanyian. Setuju?

UPDATED - Ezani ialah juara Masterchef Malaysia yang pertama!



potpetpotpet : Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati.

22 ulasan:

  1. yup..setuju. choose ezani jugak. dia consistent jek.

    goodluck msterchef !

    BalasPadam
  2. saya suka makan so saya pun suka masak.cuma xpndai mcm ezani.so saya pilih beliau -.-

    BalasPadam
  3. tak d kuali astro a nk tgk
    haha

    BalasPadam
  4. yeah setuju!! kalo prgrm realti yg mcm nih ade jugak faedahnye..byk ilmu kite dpt.. asyik ilmu melalak je byk..

    BalasPadam
  5. unfortunately, takde astro ka kolej. adaa! tapi diorang tengok bola. :(

    suka ezani juga!

    BalasPadam
  6. muka ezani seris time masak..i like!!

    BalasPadam
  7. Saya as student dental memang bangga dengan Ezani...
    walaupun saya tak reti masak... T,T

    BalasPadam
  8. mereka terlihat masterchef malaysia yang super hebat.

    BalasPadam
  9. saya pilih wahidan. hee. #tetiba :P

    BalasPadam
  10. doktor gigi yang pandai masak

    BalasPadam
  11. insyaallah kalau ada rezki menang la dia..

    BalasPadam
  12. Izaniiiiiiiiiiiiiiiiiii;)

    BalasPadam
  13. yup2 setuju.... masterchef antara realiti tv terbaik....

    BalasPadam
  14. Congrats Ezani! Tak tgk pun Masterchef!

    BalasPadam
  15. yup yup beliau yg menang

    BalasPadam
  16. Seorang doktor gigi yg berbakat besar dalam bidang masakan dia ni. Jeles mak! Hoho.

    Harap musim kedua nanti pilih lah orang yg selayaknya jadi juri. Ni juri macam tak reti bagi komen je >.<'

    BalasPadam
  17. Dgr komen drpad kbanyakan tetamu pn dh tau beliau menang hehehe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com