Selasa, 20 Mac 2012

Hizami Dalam Cinta Si Tukang Kasut Di Astro Prima!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Semalam Awek Retro tegur aku, dia kata dia nampak gambar aku kat Astro Prima. Dan baru je tadi Doktor Yang Riang Gembira upload gambar tu kat timeline aku. Eh. Macam mana pulak gambar aku boleh masuk tv ni? Aku menang anugerah blogger of the year ke? Haha. Tidak sama sekali. Gambar aku sebenarnya digunakan untuk salah satu babak dalam telemovie Cinta Si Tukang Kasut, lakonan Remy Ishak dan Ayu Raudah. Awek Retro kata dalam babak tu aku antara calon suami Ayu Raudhah. Okay. Aku nak explain pon rasa macam gedik je.

Dan kat bawah ni aku berjaya print screen babak yang menggunakan gambar aku dalam telemovie Cinta Si Tukang Kasut. Kalau nak tengok gambar asal, sila rujuk entri 10 Sebab Lelaki Pilih Status Single.



potpetpotpet : Aku tak berkesempatan untuk menonton telemovie tu.

29 ulasan:

  1. wahh untunglah. gambar dah masuk tv, mungkin lepas ni tuan punya gambar? eh? haha

    BalasPadam
  2. untung la dpt offer berlakon dlm telenovela mexico kan?ahahahha

    BalasPadam
  3. Hee..lepas ni jadi calon suami ramai orang lah.. ;P

    BalasPadam
  4. wah!! mula2 gambar je masok tv.. nnti tuan punye badab sendri plak masok..hehehe

    BalasPadam
  5. wah..namapun dah retiskan apa ada hal...untung lerrrrrrrrrrr......

    BalasPadam
  6. wohhoo~ calon suami ayu raudhah tuh!! hehe~ mula mula gambar,,,nanti tgk2 orangnya pulak yer masuk tibi~heeh

    BalasPadam
  7. pasni bleh mintak sain nih :p

    BalasPadam
  8. wahhhh !! antara calon suami ayu raudhah. hahaha

    BalasPadam
  9. Wahhh pic pon jadiklah. lepas ni konpem jadi plakon truss. haha

    BalasPadam
  10. Nasib baek Ayu Raudhah tak salah pilih...Klau tak dah ganti Remy Ishak la ney..hihi..

    BalasPadam
  11. royalti . mintakmintak . HAHHA :)

    BalasPadam
  12. waahhh!!

    cool nyer...

    Ape tips... :)

    BalasPadam
  13. waaahhh !! tahniah. . . lepas nieyh tuan punyer gmbr pulak yer yg msuk tv. . bez nye

    BalasPadam
  14. Wah!! makin maju dah :)

    untunglaa dia~

    BalasPadam
  15. terbaik la...hehehehe...xpe skit2 interface kat tv...

    BalasPadam
  16. untung la.....


    hahahaha....

    BalasPadam
  17. wah wah wahhhh......

    BalasPadam
  18. woah, extra glamor sir hizami nanti wkwkwkwkwk

    BalasPadam
  19. wah dah femes !
    gambar dah masuk tb.
    orgnya bila lagi nak jadi pemegang watak dalam tb?? hahaa

    BalasPadam
  20. gmbr da msuk. xlme lgi orgnye lah pulak .

    BalasPadam
  21. Tanpa NamaMac 21, 2012

    lepas ni confirm jadi pelakon pulak. hehe :D

    BalasPadam
  22. wah untung la... tahniah bro..mkin femes la lpas ni

    BalasPadam
  23. bapak arh.. hahhaha.. ketawa je yg saya boleh buat..

    BalasPadam
  24. UNTUNGLAH...ramai yang berkenan wat calon suami pasni.

    BalasPadam
  25. wahhh. ada ye? belum sempat tgk cter ni lagi. ada ulangan?? hee

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com