Sabtu, 21 April 2012

Selamat Hari Lahir Sayang!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Husna just turned 6 years old yesterday! Tahniah! Dah 6 tahun dah kan? Pejam celik pejam celik, Isnin ni genap la 24 tahun aku kat atas muka bumi ni. Eh? Ambil kesempatan nampak? Haha. For your information, Husna lahir pada 20 April dan aku pulak pada 23 April.

Pagi tadi aku sempat check akaun bank aku. Jangan tanya kenapa sebab aku memang tak tahu kenapa tiba tiba aku nak check akaun bank aku tu. Sekali tengok, wahhh! Gaji dah masuk! Om nom nom! Okay. Bunyi tu memang takde kaitan langsung.


Nasib la duit ni datang tepat pada masanya. Husna jugak yang untung. Since dah ada duit lebih, aku sempat belikan hadiah untuk Husna. Hadiah apa? Well, takde apa apa sangat, it's just a simple dress. Dan Husna sempat pakai dress tu sebelum masuk tidur! Cute je kan?




Aku tak beli kek tapi aku beli donut. Haha. Muak la makan kek. So, aku tukar selera dengan donut daripada big apple. Seronok jugak dapat makan donut instead of kek. Kalau ada lilin, mesti lagi comel kan letak lilin atas donut tu? Mungkin lain kali.


Okay. Cukup la untuk hari ni. Update panjang panjang pon bukan orang nak baca kan? Kita jumpa lagi ye? Nak tidur dah. Husna pon dah penat berjalan daripada pagi tadi. Tidur kena cukup baru la muka comel macam kat bawah ni:




potpetpotpet : Aku dah malas nak update blog dah.

18 ulasan:

  1. Happy Belated Birthday untuk Husna and Happy 24th Birthday in advance untuk Zami :D

    BalasPadam
  2. happy birthday husna!! wah dapat dress baru ye

    BalasPadam
  3. heppy bfday una. .jaga dress tu elok2

    BalasPadam
  4. Tanpa NamaApril 22, 2012

    alolorrr, so cute la itu budak. :)

    BalasPadam
  5. Tanpa NamaApril 22, 2012

    mls nak update??? huhu...sedih btol dgr... bizi bese r...

    BalasPadam
  6. Happy birthday Husna..semoga comel selalu ^__^

    BalasPadam
  7. donut itu amat menyelerakan.. hewhew..

    BalasPadam
  8. Awwww so sweet...Happie Belated Birthday Husna!

    BalasPadam
  9. Happy Birthday Husna comel :) .
    and nak wish untuk owner blog sekali , even terlalu awal haha . Happy 'born'day bro ! may God bless u :) and cepat kawen muehehehe .

    BalasPadam
  10. happy belated birthday to husna! and happy becoming birthday to zamin !
    >.<

    BalasPadam
  11. ecewaahhh....amek kesempatan umum bay dia skali. huhu. since saya pun dh jarang nk mengapdet apatah lg membuka blog...wish u in advance lah...hepi bday zami.

    and.
    happy belated bday husnaaaaaa!
    pinjam dress boleh?haha

    BalasPadam
  12. Happy belated birthday buat Una. Buat zami, lama kita tak jumpa kan....

    BalasPadam
  13. heepy belated bday zami..
    untung husna ada abang camnie..^^
    tak perlu gundah gulaan dah..

    "Moga moga tak jumpa douchebag.".

    BalasPadam
  14. kunjungan gan.,.
    bagi" motivasi.,.
    Sukses besar esok hari dimulai dari tindakan-tindakan kecil hari ini .,..
    di tunggu kunjungan balik.na gan.,.,

    BalasPadam
  15. @haha.. sorry lambat wish.. baru sedar.. btw to both of u, happy brthday yeah...

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com