Rabu, 24 Oktober 2018

The Music Run 2018: Pengalaman Lari Sebelum Parti

Salam.


Ni kali pertama aku join The Music Run yang dibawakan oleh AIA Vitality. Terima kasih AirAsia Bloggers' Community kerana memberi peluang untuk aku merasai pengalaman ni. Rasanya dah beberapa tahun juga The Music Run ni diadakan. Tapi baru tahun 2018 ni aku ada rezeki untuk sertai. Rezeki tak pernah salah alamat kan?


Tahun ni The Music Run diadakan di Stadium Nasional Bukit Jalil. Apa yang membezakan The Music Run dengan acara lain yang lain? Haaa... Kita akan disajikan dengan lagu lagu yang merangsang adrenalin kita sepanjang larian sama ada 5 kilometer mahupun 10 kilometer. Jadi larian kita tak bosan sangat lah. Lepas tu dah tak payah dah pakai earphones ke earbuds ke nak dengar lagu lagu daripada phone kita.




Tapi acara yang paling ditunggu tunggu dalam The Music Run ni adalah selepas tamatnya larian kita hari tu. Sebab apa? Sebab ada parti! Haha! Hebat betul lepas habis larian kita ada parti siap jemputan DJ Sam Withers. Sah sah lah aku tak kenal langsung siapa DJ Sam Withers tu. Tapi enjoy juga layan parti tu. Haha!

Selain daripada parti, The Music Run turut menyediakan aktiviti-aktiviti menarik dalam stadium tu. Aku nak senaraikan satu satu pun aku tak tahu nama setiap aktiviti tu. Kalau nak tahu, kena join The Music Run tahun depan ya? Boleh? Senang kerja aku. Haha!



Pada pendapat aku, The Music Run ni memberikan pengalaman yang baru dan segar untuk aku yang tak pernah sertai larian seumpamanya sebelum ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com