Isnin, 9 November 2009

H.A.T.E. = Hey Aku Tengah Exam

H.A.T.E. stands f0r Hey! Aku Tengah Exam!


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
  • Wah... Sangat-sangat malas ma0 update bl0g neh. Hurmmm... I must find the right time t0 update the bl0g. F0r n0w, sangat bz study. Sangat tensi0n. Sangat tak nak dan jugak sangat tak bez.
  • Lagik, I felt ralat gak lah c0z tak sempat nak jeng0k bl0g kawan-kawan. Hurmmm... Cume sempat jeling jek. Hehe.
  • Tetibe jek hid0ng tak selesa. Haishhh... Selesema pulak. H0pefully tak demam la. Hurmmm... Cuaca kat sini p0n tak menentu. Kejap panas, kejap hujan. Menakutkan... Neway, d0akan kesihatan aku ek?
  • Aku sangat suke tak tid0 malam if the exam starts 9am. Haha. Tak suke sangat. I'm afraid terlajak perahu b0leh diundur, terlajak tid0 hamek la takley jawab exam. Maka, result p0n? Jadik sengal...
  • Alamak. Dah lame tak balik umah. I miss my Melaka! I miss my house! I miss my family!
  • That's all. F0r n0w. Later guys!


=HIZAMIRAHIM=

10 ulasan:

  1. hope u don't have the flu.. I miss melaka too! huhuhu.. aritu pegi time konvo tak sempat jalan2.. haishh... goodluck with finals! (^^,)

    BalasPadam
  2. oit. x-clasmate adie.ehe

    gud luck ya

    BalasPadam
  3. najmie: yup. thnx! haishhh~

    syuk: ahaha. thnx! ;D

    BalasPadam
  4. blk melaka kite rewang2 k...
    pakat2 ngan fizal...
    lame x rewang2...rindu syangat2...

    BalasPadam
  5. farish: hehe. thnx. hurm. mmg sgt mengharapkn luck neh. ;D

    adie: yep. nak kua same2! huhu~

    BalasPadam
  6. selsema ke??? take care oh!!!=>

    BalasPadam
  7. skang da sehat kan?
    Adoi kalau kena demam memang sengsara.
    Aku selalu harap aku tak kena demam sebab lambat baik. Huhu

    BalasPadam
  8. salam dari blogger ke blogger..hye kamu lelaki.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com