Khamis, 29 Oktober 2009

Pengalaman Bakti Siswa Di Kuala Sepetang, Perak

21 years 0ld.

Ello. Ade 0rang tak neh? Cube jawab dengan s0re yang lantang dan jugek garau. Hahaha. W0keyh. Finally, I jumpe gak mase nak update bl0g yang agak lame tak angkat-tarikh. K0rang ta0 ke apekejadah tuh angkat-tarikh? Haha. Direct translati0n 0f update l0. B0leyh kan sukati aku nak gune ape p0n? Neway, memandangkan sekarang neh .::aku, die, kamu, mereka, beliau, kalian, anda, tuan hamba, patik, beta dan segala kata ganti name diri yang ade::. k0mfem nga bz dengan study f0r finale exam kan? S0, nak wish la g0od luck kat k0rang neh. Study la bet0l-bet0l k? Aku jek study yang macam tak bet0l. Hahaha. Kejap study kejap main. Aiy0h. D0akan la aku dapat study dengan tenang tanpa gangguan bl0g, faceb0ok, twitter, myspace, friendster, tagged dan jugak messenger. Aiy0h. Gile ke hape banyak sangat laman sosial yang aku d0k j0in. Pat0t r tak dapat dean list! Hahaha. Haishhh... Sungg0h sedey ratapan aku neh. Aiy0h. Kala0 k0rang kesian kat aku gak, bawak-bawak la menangis sekali dengan aku. Huaaa... Mama... Papa... Eh, bile pulak mase aku panggil mama dan papa neh?

Green is the new black.

Kuala Sepetang pada sebelah petang.

Rase cambest jek kal0 jadik Tarzan kat hutan neh.

Jangan jat0h sudah r k. H0ld me tight br0.

B0th are cute! Adik angkat aku w0.

With Kery.

Di samping itu, aku sertakan sekali entry neh dengan beberape keping gambar yang agak c0mel dan p0y0. Hahaha. Kan aku dah d0k canang satu Malaysia yang aku gi Kamp0ng Menteri, Kuala Sepetang, Taiping, Perak hari tuh? S0, nak upl0ad la segale gambar yang ade. Aiy0h. Hamek...

Sesi penyampaian ape yang ade.

Tetamu jemputan tanpa juadah jemput-jemput.

M0tif k0rang nak pandang kamera dan kembali seny0m?

Ser0n0k dengar ucapan yang sangat bez! Siriyes...

Sudah. Makan tyme.

Sedar tak sedar, bulan 0kt0ber da nak larik daripade kalendar 2009 kan? Hahaha. Kejap jek. Pejam celik bang0n tid0 mandi makan jek, da taw0n 2010. Pastuh, bertambah la angka 21 aku tuh. Sungguh laju mase berlari. Amat fast & furi0us. Tak sempat aku nak berlari kejar mase. Naek teksi jek. Huhu. K r. Papehal p0n, take care!


p/s: Hurmmm... Dah lame tak balik rumah weh. Ingatkan nak balik, tapi macam tak berkesempatan p0n. Haishhh... By the way, aku dah dapat p0n jadual exam. S0, nak gak selitkan kat dalam entry neh. Ahha...

TMK2043 - PERSAMAAN PEMBEZAAN PERMULAAN (5/11/2009)
TKO1013 - KIMIA ORGANIK ASAS (6/11/2009)
TMP2013 - TEORI & PERKAEDAHAN PENGAJARAN MATEMATIK (11/11/2009)
TMS3033 - KAEDAH STATISTIK & PENGGUNAAN (12/11/2009)
TKT2013 - KIMIA TAK ORGANIK (13/11/2009)
KPN2043 - PENGUJIAN, PENGUKURAN & PENILAIAN PENDIDIKAN (18/11/2009)

23 ulasan:

  1. HIZAMI RAHIMMMMMM~~
    hahahaa aq da jerit.amacam,ko dgr x?? ;]

    gudluck tuk final exam ko n rajin2 la lg meng'0n9'kn dri k..heheee..

    p/s:this sem aq xda final exam..hahaa

    BalasPadam
  2. dgr! sgt2 dgr! ahha.

    thnx!

    w0h, pat0t r takde final... gembire smcm jek! ahaha~

    =D

    BalasPadam
  3. gud luck to..do d best k..emm..same la ngan niesz..susah tul nk tgglkan facebook..nanti if xjenguk..mati lak tanaman niesz..hahaha..ape2 pon..wish u luck!

    BalasPadam
  4. niesz: ahha. farmville ek? aiy0h... same jek kes anda dgn zami. huhu. thnx again. gud luck t0 u gak~ =D

    BalasPadam
  5. best of luck yer exam nih..
    study lepak result gempak!! :P

    BalasPadam
  6. zami add le my facebook..
    frenzzy_89@yahoo.com
    pstu bleh r jd neighbour farmville..
    huhuhu...



    =mR fiQ=

    BalasPadam
  7. yakah?
    w0keyh.
    nak add jap.
    o_0

    BalasPadam
  8. ELLO ( dengan suara garau dan lantang) aku kn bekas cikgu..mestilah suara aku lantang..haha..

    gud luck exam...

    BalasPadam
  9. wah3x

    byk gile paper final.. if karl gile dah

    hahaha

    all d very best ya bro!

    sure la boleh

    insyaALLAH

    BalasPadam
  10. putra: ahaha. bekas ek? skrg watpe lak? ley tuntut ilmu dgn anda pasneh. ahha... =D

    BalasPadam
  11. karl: haha. xd la byk mane p0n. huhu. yup. try ma besh then. =D

    BalasPadam
  12. gud luck ye..
    ntah nk ckp pape dh... haha...

    BalasPadam
  13. gud luck awk...
    slmt mduduki exam...
    all the best...

    BalasPadam
  14. jh0u: thnx. that's en0ugh already. =D

    BalasPadam
  15. huhuhu......gud luck zami utk final..
    gigih ye study utk dptkn dean list sem nie...

    BalasPadam
  16. ngeri plak tgok gmba yg dkt2 garfu tu ahhaa

    BalasPadam
  17. adie: ahha. i try l0. kalu de rezki, dpt la. =D

    BalasPadam
  18. farish: ape yg mengerikn? ahha. tutup mate kalu ngeri k? huhu. =D

    BalasPadam
  19. weh birthday ko da lepas ke zami?
    Sori lambat wish~
    Huahua. Hapy befday!!!
    Ke ko saje letak 21 yrs old tu? Haha

    Wah, aktibiti ko banyak biarpun exam sudah tiba~ LOL

    BalasPadam
  20. epul, lame lagik r besday aku.
    23 april w0h.
    hahaha.
    x perlu k0t wish.
    huhu.
    yup.
    byk sgt xtvt.
    hurmmm.
    sem dpn lagik r bz.
    matilah...
    wish me luck then.
    o_0

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com