Rabu, 24 Februari 2010

Terlajak Perahu, Diundur Saja, Terlajak Tindakan, Maaf Dipinta

Ya. Berita gembira. Okay. Why? Aku dapat duit berjuta-juta ke? Aku dapat kereta BMW ke? Aku dapat barang kemas Habib Jewels ke? Aku dapat bercuti ke Paris ke? Wah. Terbongkar ke[materialistik]an aku. Shhh... Oh. Aku dah berbaik semula dengan kawan aku! Ya. Aku bergaduh dengan dia semalam. Kan bagus macam ni? Dia minta maaf. Aku minta maaf juga. Ya. Dia dah menceritakan semua masalah dia kat aku. Dan aku memahami dia. Why he acted like that yesterday. Bukan calang-calang masalah yang dia hadapi sekarang ni. Aku harap kau tabah. Okay? But, jangan lepas geram kat aku lagi tau? Hehe. Good luck in your life!

p/s: Okay. Mood dah stabil. I'm in his friends' list. Again. Hehe.

2 ulasan:

  1. hehehe saket kan kalau putus kawan.. alamak macam xde kaitan je.. adoyaii

    BalasPadam
  2. haha..okayh baguslah tuh..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com