Isnin, 2 Ogos 2010

Gambar Majlis Pernikahan Aku

Adeh. Lupa nak taip habis tajuk entri tu. Actually tajuk dia gambar majlis pernikahan aku tangkap. Yay! Tanggal 1 Ogos 2010 bersamaan dengan hari Ahad merupakan detik bersejarah bagi Mustadza Mardzi bin Mustapha yang memegang jawatan sebagai sepupu aku haha. Tahniah bro! Kahwin sudah.


Haiyak. Aku nak story sikit. Aku main main dengan Canon one of my cousins neyh. Oh. Canon tu bukan spesies ayam serama. Tu cap DSLR dia haha. Aku pun memandai snap sana lepas tu snap sini. Pulak tu aku boleh pura pura expert kau tahu siap tertonggeng terbongkang terkangkang terlintang terpukang lagi. Bajet hebat sangat la tuh.


Tiba tiba aku menerima suratan atau kebetulan yang mewajibkan aku menyenap (iaitu imbuhan bagi kata akar snap) pictures sepanjang majlis akad nikah tuh. Nak tak nak aku kena bertindak mengikut arahan! Tak pasal pasal kan... Mampuih...  Hamek kau nak sangat haha. Sila tengok hasil dia sambil gelak ramai ramai. :P




potpetpotpet: Bantai sajo.

28 ulasan:

  1. ehh.. zami tukar layout! hehe



    zami, okay dah tu... dah leh jadi pakat menyenap gambo. vavavava tahniah! ;)

    BalasPadam
  2. pasni aku kawen ko tangkap gambo aku zami..plis3x..aku bayo 20 sen..ngeee..
    snap pic yg shemart :)

    BalasPadam
  3. cantek gune dslr..
    t leh r bukak studio sendirik..huhu :p

    BalasPadam
  4. @rizal jabai

    20sen?
    aku demand sikit.
    aku nak 28sen.
    boleh?
    :P

    BalasPadam
  5. @puteriqaizyan

    haha.
    dslr tu orang punya.
    takde duit nak beli sekarang.
    adeh.
    :)

    BalasPadam
  6. ingatkan slh masuk blog tadi .
    tengok URL betul dah .
    hehe xD


    pengantin lelaki nmpk nye begitu gembira ;)

    BalasPadam
  7. @I n n z

    haha.
    lain sangat ek?
    adeh.
    eh eh pengantin lelaki sangat gumbira waka waka.
    :)

    BalasPadam
  8. suka tengok pengantin pompuan hepi pengantin lelaki lagi la... hepi sangat...

    eh eh, tukang tangkap gambar tu bila lagik.... hehehe

    BalasPadam
  9. @yangbaik

    haha.
    adeh.
    tukang tangkap gambar lamaaa lagi kot.
    :P

    BalasPadam
  10. ingatkan saudara kahwin tadi sebab tajuk tu....terkejut plak, tunang x dengar tup2 kahwin....hahahahaha.....cantik layout baru ni tapi xder navbar kan? tak susah ker?

    BalasPadam
  11. @EDDYLEBS

    oh.
    sepupu la yang kahwin.
    :)
    navbar?
    sebelum ni pun takde.
    okay sajo.
    :)

    BalasPadam
  12. Zami.. Pas ni saye punye wedding lak ye.. Pree of cas.. Okey? Hik hik.. :p

    BalasPadam
  13. @FarhanaDr

    eh eh.
    bila tu?
    tak sabar dah neyh.
    huhu.
    :P

    BalasPadam
  14. wooooo... nak jadi handal men'snap' dari aida la ni.. wah2... (mcm la aida handal sgt :P) tp siyes,cantek seyh hasil pen'snap'an anda.. :DD

    owh lg 1,lawa layout.. haha~ bersih je.. suci dan murni lagi weyh!teringat pulak iklan minyak masak.. erk.. keep it up weyh! :DD

    BalasPadam
  15. @AiDa AzRyN

    haha.
    just try & error.
    :P
    oh.
    layout kali ni bertemakan simplicity.
    takde kaitan dgn produk kecantikan tu.
    adeh.

    BalasPadam
  16. ingtkan lu kawen... hahahaha

    BalasPadam
  17. Tahniah!


    Anda Telah Memenangi Cabutan Bertuah Untuk Giveaway 3 Jam Sahaja #4. sila mengendap ke blog dni sekarang juga. temkyu :D hehe

    BalasPadam
  18. memang dah confirm bukan ko kahwin
    kalau ko kahwin xada masanya ko nak berblog time nih
    hahaha

    P/S : Drama Minggu Ini : Awak NAK Guna PC Ker Wahai Si Kacak?

    BalasPadam
  19. @hans

    haha.
    aku buat apa pulak kalau aku kahwin?
    adeh.
    :P

    BalasPadam
  20. warna putih tu mmg akan jd warna tema kawen aku nanti... hehehe

    BalasPadam
  21. @::FAIZ FARISH::

    wah.
    betul ke?
    bagus2.
    putih tu suci.
    seronok mata memandang.
    :)

    BalasPadam
  22. pandai amik gmbr..ada pakej ke? huhuh

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com