Sabtu, 16 Oktober 2010

Hilang | Edisi Tak Masuk Berita

Okay. Aku telah menghilangkan diri selama beberapa hari kau tahu. Dan aku tinggalkan blog handsome ni tanpa sebarang berita perkembangan daripada aku pulak tu. Haish. Mesti korang tertanya-tanya apakah dia perkembangan terbaru aku kan kan kan? Takpe takpe. Aku faham korang. Haha. Bajet lah kau ! Sepanjang kehilangan aku ni, aku dok busy dengan dinner bagi budak-budak kos aku yang berlangsung malam tadi. Oh. Aku antara sepuluh orang ahli jawatankuasa yang menguruskan dinner ni. Kira aku ni orang kuat kot. Haha. Sanggup ketepikan tesis aku tu demi semua ni. For your information, lepas ni aku akan bermati-matian tak tidur malam nak siapkan tesis tu. Haish.

Rindu tak budak lelaki ni ? XD
Seperti biasa, ada banyak masalah yang timbul sebelum dinner ni bermula. Pening kepala nak fikir balik. Kesimpulan dia, aku malas nak fikir dah. Haha. Nasib lah terubat sikit kekecewaan tu bila aku tengok dorang bergumbira tak ingat dunia ! Alhamdulillah. Nampaknya, hampir semua berpuas hati dengan dinner ni walaupun pada hakikatnya, banyak gilerrr dugaan yang datang. Kalau ikutkan hati, aku dah malas nak handle benda benda ni. Tapi, bila tengok dorang gelak gelak, nangis nangis, siapa tahu mungkin dinner seterusnya bakal menyusul. XD


potpetpotpet : Eh. Terima kasih sebab menyokong blog ni. Dah cecah angka 1000 pun. Syukur. Kalau anda rasa anda gumbira, tepuk tangan ! :')

26 ulasan:

  1. ^__^ happy siapkan tesis! and congratz la dinner yg zami organize,ramai suke.. memang happy kan bile rmi suke. XD

    BalasPadam
  2. @mRa

    bukan zami sorang je.
    hehe.
    ramai lagi.
    XD

    BalasPadam
  3. firstly :
    tahniah unuk dinner dan tesis tu :D


    secondly :
    wah, blog zami dah seriban *wink

    lastly : kinda miss updates from budak lelaki dot com :D

    BalasPadam
  4. hehee, silap2.. zami dan ajk2 lain.. ^__^ im fb jap,

    BalasPadam
  5. @adrinaqamarina

    haha.
    thanks.
    rezeki.
    hehe.
    XD

    zami sendiri rindu nak update.
    hehe.

    BalasPadam
  6. congrate zami...
    penat tp bbalaoi...
    dinner sudah...
    tsis je blom...
    siapkan cpat...
    hehehe

    BalasPadam
  7. Baru nak pi repot ade orang hilang.. Hahaha.. Seriban.. Kalah artis.. Hee.. Tahniah2.. :)

    BalasPadam
  8. @ZaCk AzRiN

    alhamdulillah.
    berbaloi sgt.
    hehe.
    XD
    yep.
    pasni nak kena fokus kt tesis pulak.

    BalasPadam
  9. @FarhanaDr

    artis lah sgt.
    haish.
    takde maknanya.
    XD

    BalasPadam
  10. percaya tak aku betul2 tepuk tangan??

    BalasPadam
  11. @ai na

    siriyes ?
    bagus lah tu.
    maksudnya, cik aina gumbira lah !
    XD

    BalasPadam
  12. yaya... sgt best...
    thx 2 u all..
    n luv u guys..
    sy pun ada post pasal dinner kat fb tapi dlm mandarin la.. haha~~ patutla x terpilih kan?? hehe~~
    THX~~

    BalasPadam
  13. @Jojo

    haha.
    jhou, sy tak perasan pulak.
    sorry.
    XD

    BalasPadam
  14. xde la.. sy gurau je..
    yg sy nk sampai tu bkn tu..
    pe yg nk sy nk sampai tu adlh "sy puas hati n sgt enjoy ngan dinner tu, thx~~"
    hehe...

    BalasPadam
  15. cpt2 update psl dinner ye pakcik!

    BalasPadam
  16. fuhyoooh ramainya pengikut...
    :D

    BalasPadam
  17. wena ade tgk pix kt fb..
    kewl!!
    happening dinner tu..
    ^_^

    BalasPadam
  18. Peewiitttt~ haha~ B)

    P/s:npe xletak gambo zami kai spek itam? >_<'

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com