Ahad, 30 Januari 2011

Ini Bukan Blog Penat!



Haip. Aku baru bangon tidur ni beb. Dasat dasat. Entah pukul berapa aku nak tidur balik ni? Aku pon tak tahu la. Ada kemungkinan lepas aku update blog ni aku terus sambung tidur balik. Erk. Kalau betul, kira aku sanggup bangun semata-mata nak update blog la kan? Wow! Kau boleh? Kau tak boleh kan? Sila jeles sekarang. Bukan senang nak jumpa blogger comel macam aku. Cehhh … Tiba tiba berlagak tak bertempat. Memang dasar blogger comel! =.= 


Aku penat la beb. Memang tak habis habis penat ni. Aku tahu korang mesti dah cop blog aku ni sebagai blog penat. Sila sila. Aku memahami beb. Dah berapa entri sebelum sebelum ni aku asyik cakap penat penat penat. Korang boleh mengeluh sekarang. Hurmmm ... Tadi aku gi Seremban lagi. Nak settle pasal rumah sewa ni haaa. Dan syukur alhamdulillah ... Semua dah settle beb! Gumbira hati sampai tidak terketawakan. Aku dah tak perlu nak risau lagi. Terima kasih kepada mereka yang telah banyak membantu sepanjang proses pencarian rumah sewa ni berlangsung. You know who you are! :')


Aku bajet nak masuk rumah sewa dalam 3hb ni. Nak tahu kat mana rumah sewa tu? Kat Taman Bukit Margosa!!! Terkejut tak terkejut tak? Siapa orang Seremban, tahu kot. Siapa bukan orang Seremban, boleh buat buat tahu okay? Macam tak biasa kan? Dah dah. Bye! XD



potpetpotpet : Sampai demam ni beb! T.T

52 ulasan:

  1. huarghh,,,
    penatnye nak daki ke sini...

    fewhh... lenguh jantung.. haha

    BalasPadam
  2. haha.. ok2.. sila tidur... XD

    BalasPadam
  3. gile r..dh jumpe rumah sewa...brape org 1 umah?

    err nk tanye cket..ko ad adik nama helmi ke??dulu sek ren kt dato' naning...just asking

    BalasPadam
  4. Okayhhhhh.. Tunggu saye dtang jenguk zami okayhhh bawak kepsi bawak pijja hut.. Kat melaka dah ni pon, seromban dekat dah.. :)

    Okeyhhh.. Sambung tido.. Saye bangun tido ni nk komen je pon.. Pastu nk tido.. Whoa!!! Lagi mampu dari zami hokeyyyy.. :p

    BalasPadam
  5. aku penat. tapi tak tidur-tidur lagi. okey?

    BalasPadam
  6. haha cantek no followers : 2020 :)

    BalasPadam
  7. yer...

    saya jugak penat!!
    tapi reason berbeza...
    exam!! exam!! exam!!

    penat kann.. hee =)

    BalasPadam
  8. pastikan kat rumah sewa tidak dicekik oleh tuan rumah.. hehe.. nasihat dari pengalaman..

    BalasPadam
  9. huh????(mengeluh..hak3)

    BalasPadam
  10. Jadi saya syorkan jangan tulis artikel lepas ini pasal penat lagi sah-sah lepas ini dia orang akan pengsan pulak hihihihihi :_)

    BalasPadam
  11. aku bkn org seremban.so ak x tahu.haha.dh2 pi tidoq :)nt kang demam mkn teruk

    BalasPadam
  12. aku bkn org seremban.so ak x tahu.haha.dh2 pi tidoq :)nt kang demam mkn teruk

    BalasPadam
  13. haha..xpe2..lepas dah ilang penat blogging sampai lebam..

    BalasPadam
  14. blogger yg sgt GIGIH!^_^
    taman bukit margosa area2 paroi eah?hehe:D

    btw, cantik header..hehe:)

    BalasPadam
  15. just take your nap pliz! :D

    BalasPadam
  16. jangan lupa bace ayat2 QUran, nak masuk umah baru...

    kalo tak..kalo tak..kalo tak...


    lu pk sendiri..

    ZZzzzzz...

    BalasPadam
  17. oklah penat penat penat... kami paham anda penat penat penat... ok.. jadi kami x kisah kalo setiap entri anda ada perkataan penat penat penat sbb anda mmg penat penat penat.... kan penat penat penat...:P

    BalasPadam
  18. okay kawan buat2 tau je ni tempat tu.. nanti time mimpi kawan dtg sana 3hb okay. buat parti menyambut kehadiran cikgu.. :p

    BalasPadam
  19. pura2 tahu la tempat tu kununnya. haha. selamat berpraktikal la cikgu zami. lepas ni dah tak boleh dah nak buat entry bangun tidur yang dasat macam ni. adeh. haha

    p sambung tdor yea. bau air liur basi tu. hahaha

    BalasPadam
  20. woi!eden org nogori kot!

    BalasPadam
  21. baiklah saya nak mengeluh ni.. penat penat penat..ngeh3x...

    BalasPadam
  22. nak buat-buat tahu... tp, x tahu jgak..
    camne ne bro. huaaa

    BalasPadam
  23. mcm kenal je tmpt ni. xkn lepak king kt jusco je. huahahaha :p

    BalasPadam
  24. haha
    ko ngajar kat sekolah mana?
    aku tau area ampangan ngan pantai tu je, huhu

    BalasPadam
  25. haih.penat betul baca entri ni.
    haha

    :D

    BalasPadam
  26. zamie kena TAG !

    http://sicomot-comel.blogspot.com/2011/01/special-giveaway-from-moscow.html

    BalasPadam
  27. adeh, penat ku membaca nya dgn sekali nfs.
    ok, percaya x? =PP

    get well soon. =)

    BalasPadam
  28. alahhhhhhhhhhhhhhh...
    bukit margosa... tauuuuuuuu.. dekat situ lahhh kannn... hehehehehe

    BalasPadam
  29. alahhhhhhhhhhhhhhh...
    bukit margosa... tauuuuuuuu.. dekat situ lahhh kannn... hehehehehe

    BalasPadam
  30. xmao komen entry!nak komen header!hehe :P semard lorh!nak satu..kuikui!

    BalasPadam
  31. penat dgn segala-galanye..

    bole?

    BalasPadam
  32. alya bukan org semban..so, kene buat-buat taw je la..ngeeh..:)

    BalasPadam
  33. penat tengok incik hizami tulis penat . huhu , membaca pun penat , apetah lagi org yang kepenatan tu . ekekek :)

    BalasPadam
  34. haaa..xtau pun kt ne.hehe.eh header baru??

    BalasPadam
  35. Header baru lagi? cantik2....2 baru gambar Cikgu kan?kan?kan?

    Rehat le cukup2 takut nanti melarat demam 2 langsung x leh g mengajar plak....anak murid dah xsabau nak jumpe cikgu zami tuh...huhu....

    BalasPadam
  36. betul kata Lea tu

    hehe

    PENAT tengok asyik2 header baru je...

    orang lain xmampu kamu je mampu

    haha

    ^_^

    BalasPadam
  37. Tahu tempat tu! Kekeke. Sambil sengih sengih comel :P

    BalasPadam
  38. owh camne cari umah sewa tuh... tanyer member ke? kat internet kalau nak cari.. kat mudah.my ade gak





    Jom layan Lagu Maher zain dia buat dalam versi bahasa Melayu untuk Insha Allah

    BalasPadam
  39. sanggup bangun smata2 update blog itu hebat! haha..

    BalasPadam
  40. ooo.. kat margosa..taw2..my kat paroi..
    eik rmbut bru kew?
    hehe

    BalasPadam
  41. penat blogjog smpai sini....adehhh

    BalasPadam
  42. kelakar lah cikgu nie...hahahaa....tersengeh baca entry cikgu...hehehe...best sangat!:)

    BalasPadam
  43. selamat datang ke taman bukit margosa.. taman yang terbelah dua.. haha.. boleh la mintak angpau kat zami..menapak je..memang dah dokek..haha..tetibe bangga namo taman den masuk blog popular..hahaha

    BalasPadam
  44. lalalalalala, penat. eh? HAHAHAHA

    BalasPadam
  45. hahaha..

    tmn bukit margosa?

    dekat giler ngan umah.. :P

    BalasPadam
  46. Salam

    lah taman bukit margossa.
    dokek gila dengan tempat kerja den.

    gemok lah duk area paroi.
    situ dah banyak tempat makan best-best.

    if free
    nanti leh lepak pekene
    burger ijan yg famous tu.
    hoohohooh

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com