Isnin, 31 Januari 2011

Contest Pasal Fesyen Beb!

Fesyen? Aku pon tak tahu sangat pasal fesyen tu apa. Aku rasa fesyen tu ialah segala apa yang korang letak kat tubuh badan korang. Kalau korang lilit tali kasot kat tubuh badan kau sekarang, tu pon dikira fesyen la tu. Siriyes beb. Ni bajet macam korang Lady Gaga la kan. =.=


Kyoo Reza tag aku, suruh aku join Contest Blog Only One ni hari tu. Dah lama kot. Tapi ... Aku lupa!!! Aku lupa!!! Nasib la Adie baru update pasal contest ni tadi. Sebab hari tu aku kena tag dengan dia sekali. Phewww ... Nak kata aku gile fesyen pon, takde la sangat. Aku pakai apa yang aku rasa cambest. Biasa biasa je beb. ^.^


T-shirt


Vest


Kemeja


Jacket


Nak tag?
Nisa Gadis Menaip
Mr Wan Fuuyoo
Mra Mastura



potpetpotpet : Hujan oh hujan. :)

51 ulasan:

  1. nasib baek ko tag aku.
    aku ni buta fesyen sikit~

    BalasPadam
  2. you look good... kipidap!

    BalasPadam
  3. like it..
    goodluck yew!..
    hehe

    BalasPadam
  4. F
    U
    U
    U
    Y
    O
    O
    O

    mcm tau2 je wan nak masuk gak contest ini

    mmg tgh tunggu org tag je ni

    haha

    tq2..

    esok boleh lagi kan kan??

    huhu

    BalasPadam
  5. i like if dat guy pkai jacket...tapi jacket tu smpai separuh bdn je...not full jacket. mesti smart seyhh...hehe^^

    BalasPadam
  6. Hrmmm...kacak begaye cikgu kite
    by the way good luck ye...

    BalasPadam
  7. wahh..fesyen plak ye..gambarimasu!

    BalasPadam
  8. wah wah.. kemain!!! hehehe.. go0dluck~ :D

    BalasPadam
  9. biasa-biasa je pun rambunt tuh tetap pacak. haha..

    good luck :D

    BalasPadam
  10. s
    m
    a
    r
    t

    a
    h
    !

    cikgu boleh!

    boleh menang!;)

    BalasPadam
  11. smart style.

    esk smpt lagi ke kalau join?

    BalasPadam
  12. smart wok! haha. good luck! :)

    BalasPadam
  13. wahh.. Kacak.. hehe..

    suke pic no 2 2.. :)

    BalasPadam
  14. aku pun tak pandai sangat berpesen ni...tp ko kira up to date gak la... cikgu masa kini...wah!

    BalasPadam
  15. best of luck zami...

    best2! mari blogger2 lelaki memeriahkn contest nie..

    BalasPadam
  16. all the best zami. menang hadiah share dua. ahaha

    BalasPadam
  17. kalau prempuan join, lg mcm2 ni.
    ahahahah

    BalasPadam
  18. ok u menang!

    yezz

    header sempena nk masuk sekolah eh?

    BalasPadam
  19. wah header baru tu.. smart doh.. aku mangsa fesyen.. ade sape2 nak ajarkan? hehe..

    BalasPadam
  20. amboi hang.. bukan main lagi..
    gud luck bebe!!

    BalasPadam
  21. fesyen ko yang kemeja hitam 2 smart, salam pkenalan bro :) Henry Zackery

    BalasPadam
  22. simple + bergaya!:) GoodLuck!;)

    header baru yang cantikkk!:D

    BalasPadam
  23. thanks sebab tag Nisa :D
    hehehee
    suka laa contest macam ni.

    p/s : adakah font pd header zami tu font Harry Potter???

    BalasPadam
  24. haha..mantap r bro..macam model terkenal dah..

    BalasPadam
  25. aku paling suka jaket n kasut

    ;D

    BalasPadam
  26. 'Header' baru lagi, rekod paling banyak tukar 'header'lah mu dapat lepas ni hihihihi :_)

    BalasPadam
  27. perghh..memang up tp date la pesyen ko..ok je..tak melampau..stylo..gudluck yek..=)

    Aku Alergik Dengan Drama Cinta Budak Sekolah..

    BalasPadam
  28. stylo...n up to date...
    =)

    BalasPadam
  29. smart! good luck ^_^ btw, lawa font tue

    BalasPadam
  30. wah kanda nampak semart gila lah.

    hahaha tersasul pulak

    BalasPadam
  31. wah! memang gaya mutu keunggulan lah..tepuk3!

    BalasPadam
  32. cegu ensem!!

    wahh belog die dot com whoaa ;p

    BalasPadam
  33. cegu ensem!!

    wahh belog die dot com whoaa ;p

    BalasPadam
  34. habisla model lain takleh cari makan lepas ni, hehehe

    BalasPadam
  35. nak nangis boleh? saya tak reti fesyen.. awk tag plakk T.T

    thanks anyway.. btw, jeles gileee blog dah lawa!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  36. wooo..memang stylo la bro..blh menang kot..hehehe..

    BalasPadam
  37. Perghhh..
    Mmg smart+hensem+poyo jek gambar..
    Hahaha..
    Jgn marah derr..

    Latest entry : Siapa Fynn Jamal?
    : Projek Kesian Fynn Jamal
    : Perhatian: Krisis di Mesir dan nasib rakyat Malaysia

    BalasPadam
  38. alamak.... aku xreti berfesyen lar, so xleh join...hahaha..

    BalasPadam
  39. gud luck..ckgu yg ber'style'

    BalasPadam
  40. pergh...gaya dah ada..

    gud luck oke.

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com