Khamis, 3 Februari 2011

Bosan? Tak Tahu Nak Buat Apa? Jadi Nak Buat Apa?

Merah pekat beb!


Bosan bosan tadi, aku ajak adik aku dengan kawan dia gi tengok wayang. Eh. Sebelum tu, meh sini aku nak cerita panjang sikit. Sila baca dengan teliti bagi membosankan lagi suasana. Cerita bermula apabila adik aku bawak kawan dia bercuti kat rumah ni haaa. Adik aku study kat Sekolah Seri Puteri, Cyberjaya. Kawan dia tu orang Sarawak. Sempena dengan cuti Tahun Baru Cina ni, adik aku bawak dia balik Melaka sekali. Agak membazir kot nak balik Sarawak? Cuti tak sampai seminggu pon. Lain ah kalau kalau Sarawak tu belakang Cyberjaya. =.=


Masa kat kaunter tu, aku tak tahu nak tengok cerita apa. Agak lama jugak aku mentafsir setiap poster yang ada. Nak tengok Shaolin, dorang tak cukup umur lagi. Nak tengok Haq, aku takde selera pulak. Nak tengok Mr & Mrs Incredible, cerita apa pulak tu? See? Kau pon tak tahu kan? Adeh. Nak tak nak, aku decide la beb. Dengan mengaplikasikan konsep hutang emas boleh dibayar, aku telah memilih The Green Hornet sebagai pilihan terpilih yang dipilih. Konsep tu memang tak boleh belah. =.=


Dari kiri, kawan adik aku dengan adik aku.


I know what you did last raya la, cerita tu dah lama kan? Tapi nak buat macam mana, dah tu je cerita yang tinggal. Hentam je la. Hurmmm ... Siapa kata The Green Hornet tak best? Siapa siapa? Aku takde la nak kata best. Biasa biasa je la kot. Entah. Dah la watak The Green Hornet tu annoying gile. Rasa nak baling sebijik popcorn kat skrin tu. Nak baling banyak banyak, membazir tuuu. Haha. Annoying gile wa cakap sama lu. Kalau dia mati dalam cerita tu pon, aku tak kecewa langsung. Tak perlu kot sampai nak kecewa? =.=



potpetpotpet : Esok jumpa di Seremban!!!

40 ulasan:

  1. tak tengok lagi cerita tuh. hoho.

    BalasPadam
  2. green hornet tak best ke ?

    eh , ape kaitan dgn I know what you did last raya ? ==''

    anyway , i love your blog ! :)

    BalasPadam
  3. esok i temankn U g seremban nak?
    lps g rumh sewa u, kite g karok!
    wat do u say??

    BalasPadam
  4. lalalalala, tengok wayang tak ajak?

    suka dengan prinsip tu...


    "pilihan terpilih yang dipilih"

    BalasPadam
  5. pendek ceritanya, filem tu memang tak besh.

    BalasPadam
  6. lama tak tgk wyg, bz keje katanyaaa...

    BalasPadam
  7. seremban is welcoming you .
    hehe xD

    BalasPadam
  8. tgk wyg kat MBO ye??

    BalasPadam
  9. dah lama tak tengok wayang..
    nak g la esok. haha

    BalasPadam
  10. erm..da tengok da citer tuh..ta bape best lah..kott.. =__=

    sebab tngok citer tuh punyer iklan jek! kt tv ^_^

    BalasPadam
  11. nak ikut gak g seromban...nak tengok umah sewa u n nak karok gak.

    BalasPadam
  12. aku sokong sgt, mujur popcorn dah habes kalau x aku mmg dah baling.. mmg menjengkelkan betul mat salleh tu.. haahha..

    BalasPadam
  13. woww. bestnye ade abang macam u :) boleh date slau. ahakz!
    green hornet tak best ke? aishh,baru plan nak g tengok next week.

    BalasPadam
  14. Hak alah. SP jeke. Belakang rumah Shag je. Dalam 10 minit sampai. Naik kereta pecutan 120km per jam ;)

    BalasPadam
  15. green hornet best gila. aku suke
    lawak tp anoyying kn. :D

    BalasPadam
  16. Kiranya indah khabar dari rupalah hihihihi :_)

    BalasPadam
  17. best sangat ke green hornet tuuu?? tengok macam tak je. padahal belum tengok lagi. haha.

    BalasPadam
  18. hehe.kalo sarawak belakang cyberjaya, kena buat pasport jugak tau.lol

    BalasPadam
  19. ta besh ke? mmg takan tgk la. hehe.

    BalasPadam
  20. best la green hornet. lawak sengal gilaa. hahaha



    p/s g somban wat po? dating dgn innz ke? kikikiki

    BalasPadam
  21. huhu..xtgk lagi la citer tu..

    haha..bestnye lah kalau sabah ngn sarawak blakang umah SCC jek..keh3

    BalasPadam
  22. adeh, kalu xnk membazir, len kli lempar popcorn org sblh. haha! xD

    BalasPadam
  23. Hoi hoi.. Jangan baling kat skrin.. Meh baling ke mulut saye.. Kenyang gak.. Lama tak makan popcorn ni.. Walaupun sebijik.. Syukur dah.. :)

    BalasPadam
  24. geramnye~
    sane sini duk citer pasal green hornet!
    rugi rasa tak tengok lagi ni!
    haiyaaaa!!!

    BalasPadam
  25. xtgok ag r cite tu..
    huhu

    BalasPadam
  26. pergghh zami...sudah makeover...hehe
    selamat bercuti zami...

    BalasPadam
  27. cter sholin tu macam best, nak pi cari cetak rompak die la

    BalasPadam
  28. tak tengok lagi
    huk2..
    eh kat seremban ni..
    d mana?
    hehe
    xD

    BalasPadam
  29. kawan saya kata best je cerita tuuuh . jeles sebab hero tu kacak keee ? kuiku.

    BalasPadam
  30. zami..nak tau takk...SHAOLIN best gilerr!!!!!

    BalasPadam
  31. green hornet tu kire
    ok la...
    x la ok sgt..
    at least x membosankan...

    BalasPadam
  32. adik awak sekolah ssp? saya dulu sekolah situ :D dye form berapa skrng?

    BalasPadam
  33. besh ke citer nih!!!!>>>member aku dah macam terjerit jerit cakap citer nih best!

    BalasPadam
  34. haha sengal tp ko mmg teh best bro in da world la.abg mn yg sngp nk bawk adik dia plus dgn kwn dia tgk wyg satu panggung?ko jek yg sudi.tabik spring sama lu :)

    BalasPadam
  35. hahaha. sebijik je? adoiii. tak bagi efek lgsung.

    BalasPadam
  36. merah pak ngah..hak2

    BalasPadam
  37. haha..baling sbijik pun dh mmbazir uh..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com