Isnin, 21 Mac 2011

Budak Lelaki Sebelah Pintu Punca Kesesakan Lalu Lintas Terbanyak!



Berani brader tu kata aku punca kesesakan lalu lintas terbanyak kat blog dia? Cisss... Tak boleh jadi ni. Betul betul tak boleh jadi ni. Apa nak jadi, jadi ah! Selamat hari jadi, selamat hari jadi, selamat hari jadi, selamat hari jadiii... Boleh? Sila abaikan. Anyway, brader tu siap tunjuk bukti lagi, siap print screen pulak tu!!! Dasat dasat. Aku tak mampu nak membuat kenyataan balas bagi menafikan tuduhan yang dilemparkan. Adeh. Aku rasa baik aku diam je ah. Malas nak kecoh kecoh.




Ni aku nak story sikit. Aku tak tahu kenapa aku suka gile beb. Sebab apa pulak kan? Jeng jeng jeng. Bila aku check bahagian keywords, cuba teka keywords apa paling banyak? Haaa... Budak Lelaki Sebelah Pintu! I was like, biar betik? I thought that people suka cari something yang lucah, atau something yang mempunyai unsur-unsur seksual. Tapi kan... Tapi kan... Tapi kan... Aku tak sangka pulak ada dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan makhluk suka cari Budak Lelaki Sebelah Pintu. Cehhh... Mula nak bongkak la tuuu... =.=


Sila klik gambar ni bagi mendapatkan visual yang besar lagi gedabak.



potpetpotpet : Ada latihan rumah sukan petang ni.

23 ulasan:

  1. hehe..blog cikgu ramai peminat...
    =)
    latihan rumah sukan..lama xjoin latihan rumah sukan..
    sbb bebudak bersepah..
    kehkeh..
    =)

    peace..

    BalasPadam
  2. wahhh femes budak lelaki sebelah pintu:D

    BalasPadam
  3. Haha..tau2 sape..sumbang la ke blog sini pulakk.. Zamia umah sukan ape?

    BalasPadam
  4. selamat hari jadi Incik Zami!
    erkkk?.. haha! ;PP

    pergh! da ada peminat ttap lat BLSP nie. ^^

    BalasPadam
  5. pasni aku tuka name ah.
    budak perempuan sebelah tingkap. oke tak? haha

    BalasPadam
  6. blog yg sentiasa menjadi rujukan kot

    tu yg ramai berduyun,terkinja2, terlompat2, tergedix2, terniyang2, ter3 la kat blog ni..

    hehehe

    gurau2 je..

    apa2 pun "BUDAK LELAKI SEBELAH PINTU"

    F
    U
    U
    U
    Y
    O
    O
    O

    =_=

    BalasPadam
  7. meh la sesakkan trafik blog sy plak!!!hahaha....

    BalasPadam
  8. Sebab semua nak tahu kut siapa budak lelaki di sebelah pintu tu...

    Ahmad Albab kah? hhaha

    BalasPadam
  9. Tanpa NamaMac 21, 2011

    huat ah~

    BalasPadam
  10. kesesakan lalu lintas yang tidak membawa maut, itu di galakkan. hahha..
    tahniah!!!

    BalasPadam
  11. Tanpa NamaMac 22, 2011

    budak laki sebelah tingkap x de ke org nk crik?
    >.<

    haha. gile byk keywords

    BalasPadam
  12. Famous sungguh si budak itu hehehe.. 2 maknanya ramai peminat and salah sorangnya aku...hehehe...

    BalasPadam
  13. Blog Budak lelaki Sebelah pintu mmg TERBAEK....

    BalasPadam
  14. Org handsome kan? Mestilah ramai org carik, org admire (:

    BalasPadam
  15. baru perasan la entry ni zami.. ngeh3..

    entry Mac December baru perasan.. hehehee

    BalasPadam
  16. baru perasan la entry ni zami.. ngeh3..

    entry Mac December baru perasan.. hehehee

    BalasPadam
  17. @Zuewairy
    Hizami..satu course ngan anak akak kat UPSI dulu ke?

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com