Sabtu, 19 Mac 2011

Stefano Langone | The Next American Idol?

Siapa tengok the latest season of American Idol? In my opinion, American Idol's tenth season ni dijamin menyajikan keistimewaan yang tiada tolok bandingnya. Cehhh... Cakap macam nak iklan. Haha. Kenapa aku begitu yakin sekali? Sebab aku tengok para peserta kali ni unik gile.


Ada suara husky siap growling lagi - Haley Reinhart.
Ada suara high pitch gile - James Durbin.
Ada suara soul habis - Jacob Lusk.
Ada suara jantan sejantan jantannya - Scotty McCreery.
Ada suara annoying wa cakap sama lu - Paul McDonald.
Ada suara lemak merdu - Thia Megia.
Ada suara sedap didengar - Stefano Langone.
Ada suara country - Lauren Alaina.
Ada suara seorang diva - Pia Toscano.
Ada suara biasa biasa je - Karen Rodriguez.
Ada suara yang aku tak suka langsung - Casey Abrams.


Haha. See? Menarik kan? Now, tinggal Top 11. And Karen Rodriguez became the second finalist sent home from American Idol's tenth season. Sekali lagi, 3 girls have received the fewest votes. Adeh. Aku yakin that next week, another girl will be sent home.


Anyway, aku nak story pasal favorite contestants aku. Hehe. I have two! One is Stefano Langone, and the other one is Haley Reinhart. Let me start with Stefano Langone. Aku bajet dia bakal jadi American Idol kali ni, based on his performances. Stefano Langone reminds me of David Archuleta. Haha. Dia nampak sungguh sungguh bila nyanyi. Dan salah satu habit dia masa dia nyanyi kat atas pentas ialah tutup mata! Feel tuuu... For those yang tak tengok American Idol, Stefano Langone dapat jadi finalist melalui wild card je pon. ;D



One of his best performances.


Next, Haley Reinhart! Wow! Aku suka gile dengan suara dia. Haley Reinhart's gifted. Dengan suara serak serak basah macam tu, I think she'll go far in this competition with the right song choices. Kalau dia salah pilih lagu, dia mungkin akan terkeluar pada minggu hadapan. Kenapa aku cakap macam tu pulak kan? Jeng jeng jeng. Dah dua kali kot Haley Reinhart ni tersenarai sebagai tiga peserta yang mendapat undian paling rendah. Demmm... I do hope she'll make it to the final. She deserves it!



 She's so good!



potpetpotpet : Who's your favorite?

24 ulasan:

  1. xminat nengok.. coz sume seksi2.. anti aku dapat dosa.. haha

    BalasPadam
  2. my fav would be Casey Abrams,Jacob lusk,Pia Toscano and James Durbin .

    Stefano reminds me to Kris Allen idk why.dia boleh jdi dark horse dlm pertandingan who know right?tapi hayley...dah 2x bottom 3,maybe she'll be eliminated after this.

    one more,you forgot about Naima Adedapo,the reggae one.

    BalasPadam
  3. gigih mengikuti ek? pojie selalu terlepas.. tapi apa2 pun tis time Stefano Langone memang jadi feveret Pojie, sangta letop!

    PojiePooh; Hanya Satu...

    BalasPadam
  4. muka yang lelaki tu macam david archuleta, yang perempuan tu pulak macam miley cyrus pun ada..

    BalasPadam
  5. dah lama gila tak ikot
    haha

    BalasPadam
  6. x tengok pon!! aiyoo~tp laki tuh mmg cam david archuleta~

    BalasPadam
  7. Tanpa NamaMac 19, 2011

    huhu...xtau ape2...
    sbb x tgk tv....
    dok asrama!! huhu

    BalasPadam
  8. yes..one of fav aku stefano dgn james..

    james sebab his story r so inspired!

    BalasPadam
  9. yes he is..

    http://ceriteraarieve.blogspot.com/2011/03/american-idol-season-10.html

    BalasPadam
  10. One thing for sure this season American Idol is rocking...I really love this season...Persaingan yg sengit

    BalasPadam
  11. dh lame x follow bro.. :D

    BalasPadam
  12. aha aku pun harap die jadi next american idol..tapi nak gak tengok gurl pulak menang..kalau bab2 undi memang gurl ea banyak undi :D

    BalasPadam
  13. Ala...x tgk la..x sempat..

    BalasPadam
  14. seiyes x tgk lagi..

    da mula ye.. wow thanks2..

    stefano ni konpem ramai peminat ni

    =_=

    BalasPadam
  15. Tak tengok sebab tak minat. Keke :P

    BalasPadam
  16. adoyai.. tak tgk lagi.. banyak terlepas ni..

    eh.. zami, thanks ya..
    http://zue86.blogspot.com/2011/03/terima-kasih-budak-lelaki-sebelah-pintu.html

    BalasPadam
  17. Saya suka Haley dan Scotty tu. Dua2 ada gaya country..Best2..

    BalasPadam
  18. Gila tak hensem Stefano nih . HAHA

    BalasPadam
  19. selalu tgk ulangan dia je...sebab tak tahu bila siaran sebetul nye... hahaha...

    BalasPadam
  20. thia thia thia ! ;D

    BalasPadam
  21. I agree with Stefano...klu dia sungguh2 boleh masuk top 2...tapi pencabar terdekat dia mungkin Pia, Lauren and Jacob... :p

    Aku miss season 9...so aku tak nak miss season 10 ni...haha

    BalasPadam
  22. Aku setuju...Stefano ni klu sungguh2 mungkin boleh menang or top 2...Tapi pencabar terdekat semesti nyer Pia, Lauren dan Jacob...Dorang ni bagus sangat...Harap2 dia konsisten...

    BalasPadam
  23. yeah sama2 . tapi suka 4 orang lah .
    Stefano Langone ,Haley Reinhart,Paul McDonald,n Lauren Alaina .
    yeahhh !!

    BalasPadam
  24. wajib tengok tetiap minggu. haha. aku suka thia :D

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com