Ahad, 5 Jun 2011

Bersatu Kembali Setelah Dua Minggu Berpisah!

Aku keluar dengan pelajar pelajar aku hari Selasa hari tu. Ni ibarat reunion la kot, walaupun aku baru je keluar daripada sekolah tu dua minggu yang lalu. Errr... Baru dua minggu dah buat reunion? Dahsyat! Haha. Budak budak ni la punya pasal. Dorang nak sangat jumpa aku, aku ikut je ah. Lagipon kitorang tak pernah keluar sama sama. Sebelum ni aku keluar dengan pelajar pelajar lain. Ni kira first time la kitorang hang out together. Patutnya kitorang jumpa hari Ahad, tapi hari tu aku tengah busy kat Putrajaya. So, dorang tunda hari Selasa. ;)




Kitorang buat reunion kat Jaya Jusco di Seremban 2. Sampai je kat sana, kitorang pergi tengok wayang sama sama. Two of them dah beli tiket awal awal dah. Dorang tengok Kung Fu Panda. Geram betul aku dengan dorang! Bukan nak tunggu kan? Last last, aku dengan yang lain tengok Pirates of the Caribbean. Boleh pulak buat reunion tapi tengok wayang asing asing? Haha. Lepas dah selesai tengok wayang, kitorang lepak McDonald's. Errr... Nak makan ke? Boleh tak guna duit sendiri? Errr... For your information, aku cakap macam tu kat dorang. Siriyes! Aku memang tak mampu nak belanja dorang semua. Aku takde duit derrr... Aku belum kerja lagi, so, gaji pon takde. I'm sorry! Hehe. Takpe takpe. Lain kali la ek? >.<




Eh. Perasan tak semua yang datang hari tu ialah budak budak lelaki? Aku tak berapa pasti kenapa budak budak perempuan tak datang. I bet their parents tak bagi kot. Lagipon dorang baru Form 1 kan? Mak bapak dorang risau la tu. Kalau dorang nak datang pon, mak bapak dorang yang kena hantar dan mak bapak dorang jugak la yang kena ambil. Haish... Agak menyusahkan di situ. Nasib la budak budak lelaki ni berjaya mengatasi halangan yang mendatang. Syabas! XD


Then, kitorang tak tahu nak buat apa dah. One of them ajak main bowling. Dan dia ajak aku main sekali. Tapi aku tolak tawaran tersebut. Aku bukan apa, aku takut ah dorang malu gile bila kalah teruk dengan aku nanti. Sebab tu aku kata aku tak nak main. Errr... Berlagak nampak? So, aku cuma tengok je la dorang main, bagi moral support orang kata. Anyway, sebelum masing masing membawa diri, kitorang duduk duduk sambil borak borak sampai terkoyak mulut. Adeh. Penat betul melayan kerenah sorang sorang. Tapi seronok! Hope we can do this more often. :')


A R A S H
R A Z A Q
A S N A W I
H I S H A M
H A F I Z
S Y A F I Q
Z U L F A R I S



potpetpotpet : Bersatu kembali ialah sama dengan reunion. Faham tak? =,=

27 ulasan:

  1. hahaha. tibe2 zami pon jadi mcm budak2 jugak =))

    BalasPadam
  2. semangat depa na...bagiuh

    BalasPadam
  3. hahaha terbaik la cikgu mcm ni. dah bertambah muka macam budak budak bila hang out ngan dorng. kekeke :)

    BalasPadam
  4. alalala comelnye reunion dengan anak2 murid. dah macam ayah dengan anak2 lah pulak. hahaha

    BalasPadam
  5. Tanpa NamaJun 05, 2011

    mcm bpk org da

    BalasPadam
  6. terbaeklah ada cikgu mcm ni..
    zaman dlu susah nak tgk cikgu boleh lepak sama2 dgn murid..

    syabas!!! :)

    peace

    BalasPadam
  7. hehe nasib cikgu dia pandai bagi reason.. muka memasing nak kene belanja je..hehe

    BalasPadam
  8. hahaha..cekgu kejam..suruh students mkn bayau sendiri..hahah

    BalasPadam
  9. 2 minggu daa reunion daa..terbaek laa ^^,

    BalasPadam
  10. jadi coach bowling dorg pn boleh~ :P

    bile nak reunion dgn mra lak? keh3 =P

    BalasPadam
  11. kedekut lah cg ni..x patut2..

    BalasPadam
  12. best kalau dpt cikgu mcm nie..sporting habis..=)

    BalasPadam
  13. wa..best nye dpt cikgu mcm ni .blh keluar same2..dah mcm rakan sebaye pon ade..hehe ^_^

    BalasPadam
  14. looking so caring uhh =_='

    bagus bagus. good sir !

    BalasPadam
  15. looking so caring uhh =_='

    bagus bagus. good sir !

    BalasPadam
  16. Salam cg. Saya nampak cg mempunyai hubungan yang rapat dengan pelajar. Bukan sahaja di dalam sekolah, tapi juga di luar. Bukan senang nak cari cg zaman sekarang yang boleh buat begini. Tahniah, harap cg dapat menggunakan peluang begini untuk memotivasikan pelajar. Sekali lagi tahniah.

    BalasPadam
  17. macam senior junior je awak ni hizami :)

    BalasPadam
  18. hai bila nk kuar ngan anak murid pompuan plak...x sbr da dorang tu....hikhikhik

    BalasPadam
  19. sporting lah cikgu ni..suka2

    BalasPadam
  20. Tanpa NamaJun 05, 2011

    cikgu sporting la..len kali buat lwtn trus satu kelas..hehe

    BalasPadam
  21. Hahaha....yang sebenarnya cikgu zami dah tak der duit nak main bowling tu. hahaha....

    BalasPadam
  22. diorang sayang cikgu zami.

    BalasPadam
  23. kelakar je tengok wayang asing2. haha. macam abg bawak adik2 berjalan2 je. :D

    BalasPadam
  24. reunion 2 minggu sekali pn boleee.. hahah..tp yang part tengok wayang asing2 tu lawak and part makan byr sendiri2 tu kelakar. haha

    BalasPadam
  25. wow! abg zami jady budak kecik buad sementara. HAHA :P

    BalasPadam
  26. waaa...bukan ngn blogger je zami wt gathering..ngn student pun ade jugak..aishh..dasat giler..

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com