Isnin, 6 Jun 2011

Ingin Memiliki Header Secara Percuma? Aku Ada Jalan Penyelesaiannya!



Aku dapat header percuma! Yayyy! Siapa pulak yang baik hati ni? Ada awek sorang ni haaa... Sila jealous sekarang! Nama dia kan... Nama dia kan... Nama dia kan... Cik Nurul Iqa! Terima kasih daun keladi wahai Cik Nurul Iqa yang baik hati kalau sudi buat la sepuluh header lagi! Haha. Gurau maaa... Anyway, dia tweet aku hari tu. Dia kata dia ada buat header untuk aku. Aku macam, biar betik? Mana tak betik, aku jarang tweet dengan dia. Tiba tiba je kan... Itu yang buat aku tacing tu! Tak sangka ada orang sudi habiskan masa dia semata-mata nak buatkan header untuk aku yang entah siapa siapa ni. Ngeee... Thank you once again! :')




Apa apa pon, aku tak nak tukar header lagi buat masa sekarang sebab aku baru je tukar header tu. Tak sampai sebulan kot aku guna header tu. Hehe. So, merujuk kepada tajuk entri di atas, siapa nak header secara percuma? Sila angkat tangan tinggi tinggi sekarang! Okay. Meh sini aku beritahu kau apakah dia satu-satunya langkah yang perlu kau buat bagi mendapatkan header secara percuma ialah sila pergi buat sendiri. Errr... Faham tak? Percuma je kan kalau buat header sendiri? Tak payah nak bayar orang suruh buat. Tapi tak tahu la kalau kau nak bayar diri sendiri kan. Boleh ke macam tu? Lantak kau la... =,=



potpetpotpet : Esok aku nak kena hantar adik aku balik UIA.

25 ulasan:

  1. hamboih...bertuah badan...hahah

    BalasPadam
  2. aiseh...buat sendiri ek??

    BalasPadam
  3. Bertuahhnye . nk buat header sendiri , sampai ble pon xdpt buat sbb xreti , HAHA :P

    BalasPadam
  4. dah agak dah,jwpannya memang buat sendiri. mmg percuma. hehehe

    BalasPadam
  5. haha.. tertipu. sekian,terima kasih. ;)

    BalasPadam
  6. Tanpa NamaJun 06, 2011

    erkkkkkkkkkkkk...hambarlah rasa..ingatkan betul2 percuma..hahaha

    BalasPadam
  7. ceh cehh...
    kalau buat sndr baek xyah suoo~~

    BalasPadam
  8. lerr ingatkn betol pnya..ape daa..

    BalasPadam
  9. blogger hemsen senang2 je dapat header free kan..

    BalasPadam
  10. Tanpa NamaJun 06, 2011

    eh,ade adik kt uia???????cos ape?

    BalasPadam
  11. cik nurul iqa
    meh tolong buat header untuk blog saya
    header blog saya hilang tiba2
    :-)

    BalasPadam
  12. lawa header tu... (~_~)

    BalasPadam
  13. woahhhh baiknya orangnya tu

    BalasPadam
  14. sila bagi header free satu please

    BalasPadam
  15. zami, adik ko blaja uia eh? i see, mcm mana nk buat headerrrrrrr. jelesss

    BalasPadam
  16. hahaha..bru nk minta buat kan 1...bole???

    BalasPadam
  17. dah dpt header free tu kena la rajin2 bertweet dgn beliau.. hehe

    BalasPadam
  18. biar betik???? hahahaha....kalakau..

    BalasPadam
  19. cerita ni seram gak even mula mula mcm slow
    seronok tgk sebab wayang penuh dengan budak budak dengan mak ayah diorg
    menjerit tak ingt dunia

    BalasPadam
  20. haha kita tengok cik zami tukar ke tak lps sebulan..hehe

    BalasPadam
  21. huishhh. halamak. termalu plak tetiba. huu haha saja je header tu. haritu ada buatkan untuk Dunia Sebelah Zara tp tak terbagi lagi. tersimpan rapi je..

    BalasPadam
  22. ek eleyh! ingatkan betul td. benci3!!! haha

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com