Rabu, 25 Januari 2012

Undi Budak Lelaki Sebelah Pintu Di World Bloggers & Social Media Awards 2012

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Nak mintak tolong boleh? Aku baru dapat tahu pasal World Bloggers & Social Media Awards 2012 petang tadi. Aku tak tahu betapa serious benda ni sampai la ada sorang blogger tu suruh aku join sekali. Dengar cerita benda ni akan berlangsung di PWTC dan bakal menggandingkan Aznil Haji Nawawi dengan Lisa Surihani sebagai pengacara pada tanggal 17 Februari 2012. Hebat tak?


So, aku nak jasa baik kau supaya undi blog aku yang bajet hensem ni. Kalau kau nak tahu, aku join kategori Best Lifestyle Blog Of The Year. Aku takde la nak menang sangat. Tapi aku harap aku dapat memberikan saingan yang sihat kepada blogger blogger lain yang turut serta. Kalau rasa macam nak tolong aku, boleh la undi blog aku kat sini:

Lepas tu, cari URL blog aku kat dalam kategori tu. Tahu tak macam mana rupa bentuk URL blog aku? Haha. Dah jumpa URL blog aku, tekan VOTE. Tapi sebelum tekan VOTE, kau kena sign up dulu. So far, total votes yang aku dapat baru 24. Sikit je kan? So, boleh la ringan ringankan tulang dengan menambahkan bilangan undian yang ada.


To those yang dah tolong aku, aku hanya dapat cakap terima kasih banyak banyak. Tu je la yang aku mampu sebab aku tahu aku tak dapat nak balas satu satu jasa baik yang aku dah terima. Cuma Allah yang dapat membalasnya. So, terima kasih sekali lagi.



potpetpotpet : Rezeki ada di mana mana.

15 ulasan:

  1. terima kasih dijawab sama2... hehe! :)

    BalasPadam
  2. saya dah try klik...tapi x ley

    BalasPadam
  3. ok akan dibuat secepat mungkin cikgu..
    Moge berjaya nanti :D

    BalasPadam
  4. lum boleh nk vote, sbb email lum approve by them lg...huhu
    boleh vote byk kali x?
    hehehe =)

    BalasPadam
  5. urm.. dah vote cikgu.. walaupun sama kategori

    BalasPadam
  6. gud luck..suda vote bersama dengan Nisa Kay:)

    BalasPadam
  7. fuyooo
    skrg vote dh mngkt dri 24 ke 41 kot
    congrats
    nk vote jgak a
    hehehe
    sje je nk mention
    :P
    adios

    BalasPadam
  8. best of luck for u n abg adie . !
    done voting both of u .

    BalasPadam
  9. tahniah dicalonkan..sorry xdpt vote sebab ada masalah untuk sign up tu..uhhu

    BalasPadam
  10. will vote for yourself...:) sukses buat anda!

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com