Rabu, 25 Januari 2012

Selamat Datang Ke Langkawi, Permata Kedah

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Dah berapa hari aku tak update blog? Takpe la. Aku tiba tiba malas nak kira. Aku baru sampai rumah malam tadi. Sampai dari mana? Dari Langkawi! Okay. Sempena dengan Chinese New Year tahun ni, aku dengan empat orang kawan aku yang lain telah pergi bercuti kat Langkawi. Eh. Aku ada bagitahu kau yang aku pergi bercuti kat dalam entri Cuti Di Malaysia hari tu kan? Cerita penuh nanti aku update kemudian ye? Sementara nak tunggu cerita penuh tu, layankan gambar aku masa kat Pantai Cenang ni.




potpetpotpet : Alhamdulillah. Semua telah berjalan dengan lancar.

27 ulasan:

  1. Enjoy that hoildaykan?? :)

    BalasPadam
  2. sonokk dpt holiday holuduy .. kter ta de un :( hokhok

    BalasPadam
  3. sonok holiday! (^______________^)

    BalasPadam
  4. singgah tak kat the largest shopping mall in langkawi..yg persis pavillion tu??haha

    BalasPadam
  5. best woahhhhh ..ngn besties2 lg plak tu

    BalasPadam
  6. Pergh,dh mcm hero hindustan la zami.

    BalasPadam
  7. ala satu pic jer ker? baru nak layan gambar2 kat pantai cenang hihi...

    BalasPadam
  8. jeles..arghh last year famly g cuti ke sana jga tp xleh ikut..

    BalasPadam
  9. untunglah g holiday x ajak! hakhak

    BalasPadam
  10. Ole ole bila nak distribute Cikgu ? HAHA :D

    BalasPadam
  11. xde oley2 ke???

    BalasPadam
  12. Eh2,,...entry mcm same je..

    BalasPadam
  13. Akan ke sana this weekend...insyaallah...

    BalasPadam
  14. bgus lah g langkawi tak ajak ak , haha

    BalasPadam
  15. dah macam model dh gayanye dengan tema sayangi pantai anda. hehe. :))

    BalasPadam
  16. asal baju tu sama ngan daniel adie? hehe!

    BalasPadam
  17. lamanya tak p chenang lg..hurmm bulan 2 ni la ade chance.hehe putih bersih baju...mcm model sabun basuh bju.ehhe

    BalasPadam
  18. dulu pernah sekali je pergi langkawi;)

    BalasPadam
  19. welcoming you back sir hizami :) apa ada di langkawi?

    BalasPadam
  20. wahhhh..cntik n smart gmbr nie,,,happy kan cuti2 nie hehe..btw it best moment rights..hehe

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com