Khamis, 9 Februari 2012

Sarapan Orang Bujang - Nescafe Tarik & Roti Canai

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Okay. Aku kalau keluar sarapan dengan kawan kawan, aku mesti makan roti telur dengan nescafe tarik kurang manis. Aku selalu mintak kurang manis sebab kadang kadang ada yang buat manis gila, macam nak suruh kencing manis je. So, nak selamat, aku memang akan mintak nescafe tarik kurang manis satu. Tapi ada pulak yang buat tak manis langsung tapi pahit nak mampus! Adeh. Nasib la aku ni jenis customer yang tak cerewet. Kalau tak, aku dah suruh dia tukar lain dah. Tapi takut jugak dia mengamuk lepas tu belasah aku pulak kan? Haha.

Necafe tarik.

Roti telur.


potpetpotpet : Aku bujang lagi. Haha.

22 ulasan:

  1. bujang jugak -_-
    sedapnyee memalam makan roti canaiii

    BalasPadam
  2. wahhhhhhh.....breakfast onie time student dulu,hehe

    BalasPadam
  3. pergh!!! roti banjir takde ke?hehe :)

    BalasPadam
  4. xlama lg xbujang gi... so, nk mkn pe? komen sikit... hahaha

    BalasPadam
  5. pas x bujang sure demand mkn mcm2 kn..hehhe

    BalasPadam
  6. roti sardin la best kenyang sampai tengah hari jimat.. :D

    BalasPadam
  7. haish...yang kena belasah tuh macam sumthing jep ? heeeee

    BalasPadam
  8. sama laa..kalau sarapan pagi jerk..mesti nak makan roti telur..tak nak roti kosong..tak mengancam tahap selera waktu pagi..huahua

    BalasPadam
  9. zami sarapan kat mana tadi?

    BalasPadam
  10. shedapppp nye. i bujang pon i makan cenggini even pompuan. haha

    BalasPadam
  11. ha3,, mcm perli jer.

    BalasPadam
  12. ahaha...ala...nnti ade la tu yg jd bini...nnti mntk la bini masak mcm2 ahaha~!

    BalasPadam
  13. sodapnye roti canai teluq. :)

    BalasPadam
  14. bila nak tamatkan zaman bujang zami??hahhaa..

    BalasPadam
  15. all is delicious. makanan favorit arisha juga...

    BalasPadam
  16. walaupon teh tarik n roti telor tu simple je, tapi memang rasa lah nikmat bila makan!

    BalasPadam
  17. roti tampal goyang la baru best bro..layan ngn ait kosong pun jd..

    BalasPadam
  18. Sama! Suka roti telur jugak sebab dia less oily, hihi.

    BalasPadam
  19. sy slalu roti kosong+air suam 1! lg bujang..hehe :D

    BalasPadam
  20. dkna pon suka makan roti telur nyummmm nyummm nyumm

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com