Selasa, 7 Februari 2012

Pengalaman Model Di Pantai Cenang, Langkawi

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Okay. Aku bukan model. So, layankan je la gambar gambar aku yang tak seberapa kat Pantai Cenang ni. Aksi aku ni dirakamkan pada sebelah petang, kalau tak silap aku dalam pukul 6 macam tu kot. Aku sebenarnya malu sebab ramai gila orang tengah mandi manda kat situ. Aku memang kekok kalau ambil gambar kat kawasan yang penuh dengan orang sebab aku rasa macam dorang tengah tengok aku walaupun pada hakikatnya takde sorang pon yang tengok aku. Haha.







potpetpotpet : Perelokkanlah akhlakku seperti mana Kau perelokkan kejadianku.

33 ulasan:

  1. the best part is the potpetpotpet one..

    BalasPadam
  2. aku bukan model tapi aku seorang nelayan d pntai cenang..haha

    BalasPadam
  3. m0del handsome...! ^_^

    BalasPadam
  4. cool...smart...awesome...and what's more? :'D

    BalasPadam
  5. takpe dah macam model pon tu hah..ngehehehehe

    BalasPadam
  6. gambar ke-2 tuh, hebat!! pandai ko wat balik kuang camtu..

    BalasPadam
  7. tarik bot tu bukan men.kuat-kuat.hehe.

    BalasPadam
  8. awk bkn model tp awk posing mengalahkan model...ahax!

    BalasPadam
  9. boleh jadi model kementerian pendidikan. hehe~

    BalasPadam
  10. hye model berbaju putih..huhuhu..berseri2 bukn nk g mandi kn ahha

    BalasPadam
  11. bro zami buat back flip ape?hhee

    BalasPadam
  12. gambar no tiga terbaek...ada model sampingan plak..

    BalasPadam
  13. gamba back-flip tu awesome!

    BalasPadam
  14. mak aih.. ala ala badang.. :D

    BalasPadam
  15. boleh lah kerja part time jadi model pasni...

    BalasPadam
  16. gambo kedua jugak yang terbaik :DD

    BalasPadam
  17. best la jd model kat langkawi...huhu...ada chance tu

    BalasPadam
  18. Sume gambar awesome and gambar ke-2 paling awesome.. hehe.. LIKE :D

    BalasPadam
  19. gmbr ke4 memang terbaek . ngee :D

    BalasPadam
  20. terbaik da mcm model top je =)

    BalasPadam
  21. terbaik da mcm model top je =)

    BalasPadam
  22. wow.. cantik-cantik gambar.
    sapa cameraman? hehehe
    jasa cameraman sentiasa dilupai.

    BalasPadam
  23. kot ada KPM nak buat iklan, boleh la panggil anda. takyah gune model profesional. guna je cikgu sendiri. hehe :))

    BalasPadam
  24. yang last tu cm muke daniel adie sikt
    hoho

    BalasPadam
  25. pandai zami buat back flip...smart gambar tu...

    BalasPadam
  26. nombor tiga tu lain dari yang lain. first time tengok gambar zami senyum ceria. kalau tak mesti senyum macho. hahahahah....comey2!!!

    BalasPadam
  27. waa.. nice pose =)

    ok kot jadik model.. haha .
    background lawa.. langkawi, my hometown,, next time round2 pulau lak bro.. =)

    BalasPadam
  28. shoot like abg adie ! haha , pon boleh jadi atlet ni ,;))))))

    BalasPadam
  29. Jadi model sampai tunggang terbalik amik gambor.. :D

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com