Rabu, 9 Mei 2012

Cek Nuffnang Hasil Blog

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Alhamdulillah. Hari ni aku dapat rezeki, dapat cek daripada Nuffnang. Menurut Wikipedia, cek ialah perintah bertulis kepada institusi kewangan supaya membayar jumlah khusus dalam sesuatu mata wang seperti yang dinyatakan. Hebat tak tajuk entri aku? Haha. Kalau tak silap, ni cek yang ketiga daripada Nuffnang kot? Tapi cek aku tu nilai dia takde la sampai ribu ribu. Pulak tu, bukan setiap bulan dapat. Kalau tak silap aku, bulan Februari tahun lepas kali terkahir aku cash out duit terkumpul daripada Nuffnang ni. Bayangkan, dah lebih setahun pon tak jugak cecah ribu ribu! Nampak sangat blog picisan. LOL.

Aku rasa ni first time aku tunjuk cek yang aku dapat daripada Nuffnang. So, aku dah maju setapak nampaknya. Tunjuk cek daripada Nuffnang ni bukan ke harus bagi seorang blogger? Haha. Ni bukti yang Nuffnang ni memang boleh dipercayai. Well, aku bukan jenis yang bergantung kepada Nuffnang. Bagi aku, kalau ada, ada la, kalau takde, takde la. Senang je sebab aku bukan kerja update blog 24 jam.


Berapa jumlah yang aku dapat tu biarlah rahsia. Kalau bagitahu pon bukan jumlah tu boleh darab lima kan? Haha. Anyway, have fun in blogging! Semoga rezeki yang kita peroleh pada hari ni, esok dan seterusnya mendapat keberkatan Allah. Amin.


potpetpotpet : Selsema la pulak.

17 ulasan:

  1. blogging is fun right...neway..kalau dapat hhabuan tuh..alhamdulillah kan..boleh lah belanja makan nanti..hoho~

    BalasPadam
  2. huhu...samalah kita..dah dekat setahun lebih baru nak cash out....tapi i rasa u lagi dapat bnyk kot..famous blogger la katekan.. :)

    BalasPadam
  3. boleh je buat tajuk cengitu

    BalasPadam
  4. blog picisan la menarik...kiranya baik hati sungguh jugaklah nuffnang yep..huk3..

    BalasPadam
  5. mengajar nombor 1, blogging nombor 2..ye dak? =)

    BalasPadam
  6. Tahniah ! belanja mekdi selalu ! :p

    BalasPadam
  7. Frankly, DANIEL ADIE TAK PERNAH DAPAT YE!

    Sekian...

    BalasPadam
  8. untung la dapat jd blogger yg femes. dpt byk income..!

    BalasPadam
  9. yelah tu blog picisan..blog ni antara blog lelaki yg femes kott....tp kalo incik hizami update blog ni hari2 lagi best, hehe

    BalasPadam
  10. boleh la mintak zami belanje :P

    BalasPadam
  11. wa!! untgla... hehehehee

    BalasPadam
  12. tahun lepas ada jugak claim cek,
    tapi entah ltak mana dah, huu

    BalasPadam
  13. nuffnang ni camne eh ? guna tapi tak tahu sangat ble income msuk n etc *wahh ketinggalan sgt

    BalasPadam
  14. salam.jom follow saye..:D

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com