Jumaat, 5 Oktober 2012

Budak Lelaki Sebelah Pintu Sebagai Blogger Pilihan Di Utusan

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Kemain lama tak update? Maklum je la, hati dah takde kat blog. Eh. Siapa yang curi hati aku ni? Pulangkan balik! Haha. Aku sibuk dengan kerja. Sibuk cari rezeki sampai terlupa blog kesayangan mucuk mucuk aku ni. Okay. Nak taip mucuk mucuk pun sampai meremang bulu tengkuk aku. Geli.


Pada hari Sabtu yang dua minggu lepas, haha bukan seminggu lepas ye, tanggal 22 September 2012, Budak Lelaki Sebelah Pintu (BLSP) terpilih untuk menghiasi ruangan blogger pilihan dalam sisipan COM. COM ni stands for Citra Orang Muda. Dan terima kasih kepada Mejah kerana memanjangkan nama aku kepada Kak Lyn yang bertindak sebagai penulis untuk ruangan blogger pilihan tersebut.

Pengalaman yang hebat! First time kot aku kena interview? Haha. Sedih je kan? No wonder aku terlebih excited bila blog cincai cincai macam ni boleh terselit kat dalam Utusan. Kalau blog aku pun boleh dapat peluang macam ni, tak mustahil satu hari nanti giliran korang pulak. Percaya pada diri dengan harapan dan keyakinan. *tarik beg keluar akademi fantasia*

Terima kasih kepada mereka yang perasan blog aku dalam paper hari tu. Tapi aku sendiri segan nak baca ruangan tu. Macam terlebih skema je soal jawab aku tu? Haha. Kemain aku guna bahasa rempit masa interview. Apa celop? Nini cokelat celop, celop celop, nini cokelat celop, celop celop, rasa kacang stroberi, sungguh enak sekali, nini! Nini! Kbai.

Terima kasih Wan Fuuyoo! :")

Dah 3 tahun dah? Wow! :")

Entri oleh Eazy Izzuddin. Boleh singgah kat SINI.

Tak tahu pulak boleh baca interview aku hari tu kat SINI.

Menangis! Haha.


potpetpotpet : Tengah tunggu tawaran berlakon filem tajuk anak itik tok wi mandi dalam kolam.

23 ulasan:

  1. tahniah! sape x seronok bile blog sndiri masuk dlm paper or media cetak pilihn ramai ehehhe~~ itu satu pnghargaan buat blogger taw! >_<

    BalasPadam
  2. harrrr ni namanya rezeki. tp rezeki awk ni lebih sket la dr org lain haha. .tahniah! tahniah! kratan akhbar tu ad lg dlm smpnan nih.

    BalasPadam
  3. Hahahahaha biasalah tu kalau jawapan skema . Ingat exam je ke ada skema jawapan . haha :p

    Tahniah bang zami .

    BalasPadam
  4. tahniah.. tahniah.. retis g2.. msuk paper

    BalasPadam
  5. aku cm pernah terbaca kat paper online rasanya..
    mantao seh..
    terbaik... :)

    BalasPadam
  6. apa apa pon tahniah yer...part paling best dalam entry nih..part yang kat bawah sekali..kalau hizami dapat tawaran berlakon citer anak itik tok wi mandi dalam kolam tuh..jangan lupe jemput arepnakbebel.com utk premier screening ok! hehe..

    BalasPadam
  7. Wah..hebat2.. Bangga dengan anda! Nah..aku pulangkan balik hati ko..hehehe..

    BalasPadam
  8. congrats....terbaik la...
    mmg layak pun masuk ruangan tu..

    BalasPadam
  9. amboi! dah gelemer..pheewitt..;p

    BalasPadam
  10. Saya ada baca keratan akhbar tu. Bangga sebb BLSP adalah blog fav saya!

    BalasPadam
  11. hebat lah...tapi..eh,awak nih siapa ek?
    hahaha

    BalasPadam
  12. hati tu mesti susah org nak pulangkan balik,sebab dah kena pecah2,banyak org yg ambik kan,hahahaha...

    btw,congrats lah tu you.Cool kot!...

    Updatelah nanti ye kot2 buat drama/filem ke,haha...

    BalasPadam
  13. tahniah zami..anda selangkah lagi ke hadapan. semoga terus sukses ye..

    BalasPadam
  14. Bertuahnya bo masuk papaer hehe..singgah jap kat blog famous ni

    BalasPadam
  15. wow !
    ada instagram kite kat situ hehe
    xD
    thank u !

    BalasPadam
  16. wow, masuk paper!! a big achievement

    BalasPadam
  17. haha..demanddd kau. siap tunggu tawaran berlakon lah pulak...spoil~

    BalasPadam
  18. tahniah ZAMI!!!

    impress! hehe

    teruskan berblog k walaupun jarang update hehehe

    BalasPadam
  19. Wow... tahniah....

    ^___^

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com