Isnin, 22 Mei 2017

Makan Malam Bersama Blogger Di The Concorde Hotel, Kuala Lumpur

Salam.


Alhamdulillah. Hari Jumaat 19 Mei 2017 aku telah menghadiri The Blogger Dinner anjuran Lynk.my dan Hexa Cooperation bersama-sama dengan Neyra dan Taufiq. Gigih! Lepas balik daripada kerja pukul 5 petang tu, aku terus ke Kuala Lumpur semata-mata The Blogger Dinner ni. Lagipun dah lama tak lepak sekali dengan Neyra dan Taufiq. Dah alang alang tu kan? Kenapa tidak? Majlis hari tu diadakan di The Concorde Hotel, Kuala Lumpur. Aku sampai agak lewat juga sebab dari Melaka kot. Ingat dua ke tiga kilometer je? Lebih dua marhalah tau! Haha!


Seperti biasa, sebelum masuk, kena la ambil gambar kat photobooth dulu. Dah percuma kan? Rugi la tak ambil kesempatan. Matilah jujur sangat. Masuk masuk je dalam dewan tu dorang dah mula dengan ucapan daripada wakil penganjur. Segan tu tak payah nak cakap la. Majlis hari tu diacarakan oleh Sharifah Shahirah yang kelakar tak habis habis tu. Tapi tak lama lepas tu, semua dijemput menikmati makan malam yang disediakan secara buffet. Alhamdulillah. Sedap sedap makanan malam tu.



Tapi paling best malam tu? Cabutan bertuah! Aku ni dah la sangat jarang nak menang cabutan bertuah. Mungkin banyak sangat hadiah cabutan bertuah malam tu sampai aku pun boleh menang satu. Aku menang GPS tracker. Tak tahu nak pakai untuk apa sebenarnya. Haha! Tapi paling aku tak puas hati ada yang menang wang tunai RM200, iPad, kamera mirrorless, kamera polaroid dan hadiah utama malam tu Smart TV jenama Philips! Alamak! Kenapa aku tak menang semua tu? Tak bersyukur ke tu? Sedangkan masih ada yang tak menang apa apa. Okay la. Aku bersyukur. Bestnya aku menang GPS tracker ni! Tak sabar nak pakai! Haha!




Harap lepas ni Lynk.my dan Hexa Cooperation buat la dinner lagi. Nak menang hadiah best yang lain pula. Haha! Nanti kita jumpa lagi ye Neyra dan Taufiq?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com