Isnin, 5 Jun 2017

Prima Valet Gedung Fesyen Lebih 100 Koleksi Wanita & 20 Koleksi Lelaki

Salam.


Hari Sabtu hari tu aku sempat singgah Prima Valet, Bangi. Lokasi dia betul betul kat sebelah Plaza Tol Bangi. Aku sampai dalam jam 12 tengahari. Sesak! Ramai gila orang masa tu. Sampai aku terpaksa parking jauh. Berpeluh juga ketiak berjalan menuju ke Prima Valet lepas parking tu. Sampai je kat Prima Valet, baru tahu rupa-rupanya ada parking bawah tanah! Haha! Menyesal tak sudah.

Ada apa dengan Prima Valet?
Lokasi: Ostia Bangi (bersebelahan Plaza Tol Bangi)

Prima Valet ni 100% syarikat milik bumiputera dan Prima Valet ni adalah merupakan antara gedung fesyen yang terbesar di Malaysia dengan keluasan lebih daripada 2000 kaki persegi. Menyediakan lebih 100 rekaan untuk wanita dan lebih 20 koleksi untuk lelaki, harga yang ditawarkan di Prima Valet adalah harga mampu milik. Baju Melayu di Prima Valet bermula pada RM90 dan kurta pula bermula pada harga RM79. Antara koleksi untuk lelaki adalah daripada selebriti Fattah Amin, Shaheizy Sam, Amy Search, Wak Doyok dan Michael Ang manakala antara koleksi untuk perempuan adalah daripada selebriti Fazura, Anzalna, Memey Suhaiza, Asyalliee dan Sasqia Dahuri. Haaa... Banyak gila pilihan kan?




Hari tu aku sempat rembat satu set Baju Melayu Sultan daripada Shaheizy Sam X Elrah Exclusive dengan kain samping yang berharga RM219 dan sehelai jubah daripada Fattah Amin X Elrah Exclusive. Haaa... Berpatutan tak? Baju Melayu Sultan tu siap kain samping tau. Dah lengkap dah baju raya tak perlu cari kain samping lagi. Tapi kalau korang tak nak kain samping, nak lebih jimat, harga satu set Baju Melayu Sultan tu cuma RM189. Kain samping korang pakai la apa yang ada je.



Aku suka dengan kain Baju Melayu Sultan daripada Shaheizy Sam X Elrah Exclusive dan kain jubah daripada Fattah Amin X Elrah Exclusive. Kedua-dua kain baju melayu dan jubah tu sangat berkualiti dan nampak mahal. Jahitan pun kemas. Memang puas hati dengan harga yang dibayar. Dah jom tengok baju melayu dan jubah aku. Tapi warna dirahsiakan! Haha! Tunggu entri yang seterusnya okay?





Best ke shopping kat Prima Valet ni?

Best! Tapi tu pandangan peribadi aku la. Prima Valet ni sangat sesuai untuk mereka yang mencari baju raya sama ada individu ataupun keluarga. Semua ada kat sini. Harga-harga pun kebanyakannya mampu milik. Jadi terpulang kat korang sama ada nak yang murah, sederhana atau yang sedikit mahal. Memang ada banyak gila pilihan koleksi pakaian kat sini. Tak perlu pergi banyak tempat untuk melengkapkan keperluan pakaian hari raya korang. Cuma nasihat aku kalau nak pergi Prima Valet ni, lebih baik korang pergi hari bekerja (Isnin-Jumaat). Kalau korang pergi hujung minggu (Sabtu-Ahad), memang sesak kat dalam Prima Valet tu. Tapi kalau dah tu je waktu yang korang boleh pergi Prima Valet, nak buat macam mana kan? Hadap je la. Haha!

Sedar tak sedar, dah lebih seminggu kita menunaikan ibadah puasa. Rasanya tak terlalu awal untuk membuat persiapan raya sekarang ni.

1 ulasan:

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com