Khamis, 20 Januari 2011

Mari Lupakan Kontroversi Penipuan Blogger. Mari Kenangkan Memori Persahabatan Blogger.

Wow. Aku terkejot gile bila tengok entri sebelum ni. Tak sangka ramai pulak berani menconteng arang kat ruangan komen tu. Adeh. Macam mana aku boleh tak terkejot? Tiba tiba aku dapat 100 lebih komen gara gara aku bercerita pasal seorang blogger yang telah menipu aku. Dasat dasat. Eh. Berkenaan entri sebelum ni, aku tak mengamok pon. Aku sekadar berkongsi pengalaman, apa yang aku lalui. That's all. Peace! ;)


Entah macam mana aku boleh tertahu pasal sekarang ni dunia blogging tengah hangat dengan isu penipuan blogger. Secara spesifiknye, isu blogwalking tipu tipu. Tahu tak? Tak tahu sudah. Kalau nak tahu, sila merajinkan diri dengan blogwalking. I mean, blogwalking betol betol, bukan blogwalking tipu tipu. Erk. Aku tak nak komen lebih lebih. Tak pasal pasal pulak kan ... Dah dah. Mari kita lupakan kontroversi penipuan blogger ni. Maju la blogging supaya lagi maju daripada negara!!! =.=




Aku tak kenal dorang masa kat tadika. Aku tak kenal dorang masa kat sekolah rendah. Aku tak kenal dorang masa kat sekolah menengah. Aku tak kenal dorang masa kat matrikulasi. Aku tak kenal dorang masa kat universiti. Habis??! Aku tak kenal dorang pon. Boleh? Haha. Okay. Fine. Aku mengaku la ni ... Aku kenal dorang melalui dunia blog ni. Agak agak, teruja tak kau dengar? >.<


Eh. Kau jangan tak tahu, ni bukan pertama kali kitorang lepak sama sama. Aku siriyes ni beb. Sila percaya sebab aku memang tak tipu kau. Erk. Dah dah la pasal tipu tipu ni. Hehe. Last weekends, dorang datang Melaka. So, kitorang lepak sama sama dengan pengisian aktiviti seperti karok di jeti. Kira kitorang menghabiskan masa dengan melalak kat atas laut beb. Dengan ni, adalah wajib dimaafkan bila nyanyian kitorang semua ke laut. Sah sah la kitorang kat atas laut kan? =.=






Siapa kata dunia blog ni hampeh? Kau jangan ingat gadoh gadoh je boleh? Kitorang siap jadi kawan lagi. Dasat dasat. Sila jeles. Haha. Kira ni salah satu keajaiban dunia blog la kot. Take note please, keajaiban tu. Bermula dengan komen komen, kitorang jadi rapat. Kemudian, kitorang mengadakan perjumpaan atau gathering. Seterusnya, ikatan persahabatan mula tersimpul manja. Euwww ... Apahal tiba tiba aku guna gaya bahasa macam ni? =.=



From left : Fanzi Ruji | Hizami | Ijat | Adie | Wan | Qarl | Anas | Amir Rayyan



potpetpotpet : Nowadays, there are no boundaries between friends. 

45 ulasan:

  1. Nt Shag nak jumpa Zami pulak! :P

    BalasPadam
  2. eyka pon same~ hee:)

    BalasPadam
  3. F
    U
    U
    U
    Y
    O
    O
    O
    O

    DAHSYAT NUKILAN KAMU YE.. hehe

    dengarkan ulangan semula:

    Pohon mengkudu tumbuhnya rapat
    Rapat lagi pohon jati
    Kawan beribu mudah didapat
    Sahabat setia payah dicari

    Permata jatuh ke rumput
    Jatuh ke rumput berbilang-bilang
    Dari mata tidakkan luput
    Dalam hati tidakkan hilang

    Dari mana hendak ke mana
    Tinggi rumput dari padi
    Hari mana bulan mana
    Dapat kita berjumpa lagi

    BOLEH?? hahaha..

    HIZAMI TERBAIK DARI LADANG!

    THANKS FOR EVERYTHING..

    ^_^

    BalasPadam
  4. heheheh akak balik mesia ujung bulan ni

    BalasPadam
  5. hahaha... baik la... aku dah mula jeles...ki3

    BalasPadam
  6. Dalam ramai2 tu sapa yang paling manja zami? Tlg istiharkan nak bagi hadiah nih.

    Maju la blogging supaya lagi maju daripada negara!! hahaha...ayat xboleh blah ar....

    BalasPadam
  7. beshnye tengok...
    haritu baru jumpa hizami sekali dengan Adie...
    bila nk jumpa lagi nih
    :P

    BalasPadam
  8. haha

    motif sgt wan fuuyoo nk copy paste pantun kan? hahahaha

    ni lah yg qarl katakan 'maya ke nyata' hiks.

    BalasPadam
  9. INDAHNYA PERSAHABATAN BERSAMA KALIAN.....:)

    BalasPadam
  10. zami.. jommm lepak :D
    nak jugak jumpa budak lelaki sebelah pintu..
    even sebelah pintu pon x penah jugak berjumpa.. hik3~

    BalasPadam
  11. whoaa..
    aku kagum.. ntah ble dapat join. hakhak

    BalasPadam
  12. wahhh..

    hebat.. dis actually need an effort..

    bagus2..

    BalasPadam
  13. dunia blog memang best!;)

    BalasPadam
  14. taknak komen pasal entry, :P

    tapi nak cakap, ada yang menarik perhatian pada gambar3 tu. pst kim salam la zami :D

    BalasPadam
  15. tula org ckp musuh jgn + kwn jgn di-
    hehehe

    BalasPadam
  16. hope one day dpt jmp u guys in real life.

    c fanzi je pnh jmp tp tu pun xsmpt nk tgur sbb dia bz myanyi. hehe

    BalasPadam
  17. wah.. mantap.. aku tak sempat lagi nak join pe2 gath blogger..

    BalasPadam
  18. ouh..sakan karok yer..hehe
    *baca en3 hizami kat bawah tu baru paham psl BW/Blogger tipo ni.... tak paham sungguh dari tadi.. -_-"

    BalasPadam
  19. best kan blogging? kita boleh kenal sesiapa sahaja melalui penulisan mereka :-)

    BalasPadam
  20. :) :) :)
    setuju beb
    terbaeekkk!!!!

    singgah pagi dari mknace unlimited

    BalasPadam
  21. seronok aje tengok korang nih~

    BalasPadam
  22. hehe =) hye frends.. =) mra pun suke jgakkk tambah kawan!! yeahhhh!!

    BalasPadam
  23. wah ! bagus-bagus ! tapi part *ikatan persahabatan mula tersimpul manja* memang takleh blah. metafora sungguh ! hahaha :D

    BalasPadam
  24. leh plak cani eh..bes gak..jmpe blogger lain suh blnje la cani..hahaha

    BalasPadam
  25. Fren 4eva....la ni aku pon happy ngn life as blogger..jmpa kwn2 bru...I looiiike...

    BalasPadam
  26. one of the best peristiwa dalam dunia perblogan sebab dapat jumpa otai-otai nih.

    hopefully, dapat gather lagi.

    =)

    BalasPadam
  27. eh, jum meet rmy2 ! nak join jugokkk!!!

    BalasPadam
  28. fuh, reunion blogger ka ni..
    Giler kentang..

    Blog saya

    BalasPadam
  29. waa..sangat best la tgk anda semua ni. hehe...semoga berkekalan la yea..cewwah.

    :P

    BalasPadam
  30. aku perasan sume blogger hensem. ada x yg x hnsem? keh3

    BalasPadam
  31. Yeah...friend forever.. Pnah gak lepak kat jeti tu tp masa tu tak havoc langsung, cam xde org jer. Tapi melaka mmg best. Cam nak beli tanah kat melaka je rsnye. Huhu

    BalasPadam
  32. sy ade kwn yg sy knl menerusi alam maya, dah lme berkenalan rupe-rupenye kwn sy ni satu sklh dgn sy. now, dye adalah slh satu dari kwn baik sy..hebat btol dunia skrg ni kan??

    BalasPadam
  33. wow! macam best. tak pernah lagi jumpa dengan blogger. baru jumpa sorang dua secara tak sengaja. -.-"

    BalasPadam
  34. waa...bestnya dapat keluar ramai2..

    BalasPadam
  35. melalui blog pun boleh terjalin talian persahabatan erat sbegitu ye...hebat...hee

    BalasPadam

Copyright © Budak Lelaki Sebelah Pintu Designed by azhafizah.com